AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 Blir ikke helt klok på et av apparatene, føler meg litt dum 😅Kan jeg spørre en av de ansatte om hjelp selv om man ikke betaler for PT? Anonymkode: 9c61f...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 19. juli 2023 #2 Del Skrevet 19. juli 2023 Ikke noe gym medlem her, men vil da tro at de vil vise deg det hvis du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Del Skrevet 19. juli 2023 Selvfølgelig! Bare spør den som er i resepsjonen, de tar seg av andre ting enn bare PT-timer også. Har jobbet på treningssenter, det er helt i orden at folk spør om slikt Anonymkode: fa70c...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Del Skrevet 19. juli 2023 Så klart, de vil ikke at du skader deg selv eller apparatet. Anonymkode: 89828...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 19. juli 2023 #5 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg jobber som PT og det går nesten ikke en dag uten at det er ett eller annet slikt lite spørsmål noen lurer på. Som regel er det kjappt gjort: hvordan stille inn vekten, hvordan utføre osv, og det gjør meg fint lite å bruke 2 minutter på det. Så bare spør! Du kan også spørre andre som er på trening og som virker til å ha peiling; de fleste vil se på det at du spør nettopp dem som et komplement! 🙂 det hender dog også at jeg ser at vedkommende ikke vil få nok med 2 minutter (feks om de vil lære knebøy og det er mye å ta tak i), og da er det kjipt å måtte si det, men gjør det likevel: dette rekker jeg ikke å hjelpe deg med her og nå, men vi kan sette opp en PT-Time så vi får jobbet skikkelig med deg. Noen vil se på det som ufint og forsøk på å skape salg. Men for meg handler det om at jeg 1) ikke har råd til p bruke fritiden min på å hjelpe andre med trening (når det er det jeg egentlig jobber med for betaling) 2) ikke vil gi utilstrekkelig hjelp som ikke egentlig hjelper vedkommende på riktig vei de fleste treningssentre tilbyr en gratis PT-Time når du melder deg inn. Har du brukt den? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå