AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Som en mann i slutten av 30-årene hender det at jeg ser meg selv og tenker at jeg er blitt gammel. Jeg unngår å se meg selv i speilet, med mindre jeg må. Så går jeg ut i den virkelige verden og ser at mange menn på min alder ser betydelige mer rynkete ut enn det jeg gjør. Det er fint at det er sånn. Jeg er glad for at idealet for menn ikke er å være så polert og glatt( enn så lenge). Selv de kjekkeste mennene i Hollywood har jo linjer og små ujevnheter i huden. Men dere damer må jo føle på dette presset på en mye mer intens måte? Mine spørsmål er? Hender det at du tenker på å ta botox/Fillers, men at du så tenker nei, det kan jeg ikke bruke penger på? Jeg ønsker ikke være en sånn dame? Anonymkode: 185e0...a26
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Nei, aldring er en naturlig del av livet. Er såpass trygg på meg selv at slike tiltak er uaktuelle. Anonymkode: 31ce1...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Kjenner det ikke i det hele tatt. Nå gjetter jeg bare, men flesteparten av de med fillers (av de jeg ser) virker yngre enn 30. Jeg er for gammel til å kaste meg på den trenden, heldigvis. Anonymkode: 80b83...330 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Hva andre mener, teller ikke. Hvis JEG har lyst på botox, tar jeg det. Er heldig med genene, pen, holder meg godt. Men kommer jeg til å ta botox en dag? Ja, det er planen. Hva andre mener om det, er meg ganske så likegyldig. Anonymkode: c6835...7c2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Ja, jeg føler et press, men jeg håper jeg klarer å stå imot. Er overhodet ikke i en vennegjeng hvor dette er normalt, så presset er nok fra det jeg ser på sosiale medier. Og jeg tror egentlig jeg har svært lite rynker i forhold til alderen, så det sier litt om hvor søkt dette utseendepresset er. Anonymkode: b7043...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Som en mann i slutten av 30-årene hender det at jeg ser meg selv og tenker at jeg er blitt gammel. Jeg unngår å se meg selv i speilet, med mindre jeg må. Så går jeg ut i den virkelige verden og ser at mange menn på min alder ser betydelige mer rynkete ut enn det jeg gjør. Det er fint at det er sånn. Jeg er glad for at idealet for menn ikke er å være så polert og glatt( enn så lenge). Selv de kjekkeste mennene i Hollywood har jo linjer og små ujevnheter i huden. Men dere damer må jo føle på dette presset på en mye mer intens måte? Mine spørsmål er? Hender det at du tenker på å ta botox/Fillers, men at du så tenker nei, det kan jeg ikke bruke penger på? Jeg ønsker ikke være en sånn dame? Anonymkode: 185e0...a26 Nei, jeg er 35 år og har naturlig fyldige lepper, som vistnok mister mer og mer fylde med årene. Hatet leppene mine da jeg var yngre men nå synes jeg de er ok. Men har likevel blitt oppfordret av flere til å fylle på dem 😅. Kunne ikke tenkt meg å glatte ut rynker eller noe annet heller. Jeg er ikke redd for alderstegn.. (men farger over grå har da 😬) Anonymkode: d9aed...cda
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 Nei, kjenner ikke på noe press overhodet. Jeg er 39 og så vidt jeg vet kjenner jeg ingen med verken Botox eller fillers. Jeg synes også de vakreste kvinnene er de som eldes naturlig. Anonymkode: f333d...2f3 2
celina77 Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 Nå er jeg heldig med mine rynker , de er ikke så mange av . Men jeg er sikker på at botox vil ødlegge huden i lange løp og at uten utvider seg som gjør at en blir avhengig av botox for ellers blir det grusomt . Men jeg har troen på ta vare på huden sin mest mulig natulig, minst mulig sminke og kremer. Så syns jeg faktisk rynker er flott. Finnes andre former for å holde seg ung enn botox. Klær , hårsveis, hårvekst i ansiktet, osv kan gjøre folk yngre 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 Mange er såpass uattraktive at det ser bare rart ut som de plutselig tar botox. Hva skulle det hjelpe for liksom? Helt ok at de som ser bra ut bruker litt for å bevare utseende og slippe og se gammel og trasig ut Anonymkode: 9b639...c63
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 Nei. Det holder å se på berømte skrekkeksemplarer som har ødelagt seg fullstendig med det tullet der. Nicole Kidman var nydelig og har ikke vært til å kjenne igjen på mange år. Madonna er enda verre. Jeg kunne ramset opp i evigheter. Det ser kanskje naturlig ut til å begynne med, men så begynner huden å sige fordi ansiktsmusklene atroferer av botox, og så må man fylle opp med filler. Og etter noen år på den karusellen så ser man ut som en oppblåst gummimaske. Anonymkode: bd003...f8c 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 Press og press.. jeg har alltid vært opptatt av skjønnhet, kosmetikk, sminke, hudpleie etc. Nesten mer en hobby enn at det bare handler om å "se fin ut". Som yngre gjaldt hudpleie mest å få mindre kviser, mindre porer, mindre olje. Nå så går det mer i å få glød og stramme opp litt. Så bittelitt botox ja, men ellers liker jeg behandlinger som ikke endrer på fjeset (som fillers som fyller det opp), men som bare gjør at huden jobber selv (lasere, peelinger, dermapen etc). Det føles mer som at jeg vil se ut som meg og min alder, bare freshest mulig. Men skal ikke akkurat påstå at jeg ikke er påvirket av noe skjønnhetsidealer! Dog så ser ikke noe galt i å ta vare på seg selv litt. Dere menn som føler dere ikke trenger gjøre noe med trynet: når jeg ser noen av dere med øyenbrynshår til alle kanter, med knusktørr hud, røde neser, kviser, gusten hudfarge osv. - så klør jeg litt etter å tipse dere om et par produkter. Ikke fordi det ikke er "lov" å flasse i ansiktet, men alle liker vel å se litt friske og raske ut, den såkalt beste versjonen av seg selv. Anonymkode: da94f...143 5
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #16 Skrevet 19. juli 2023 Jeg er 30+ ...og aldri i verden om jeg skal ha den typen gift i ansiktet mitt. Det skal få se ut som meg hele livet og jeg skal gå forandringene i møte med hodet høyt hevet og sterk ryggrad. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #17 Skrevet 19. juli 2023 Nei. Jeg har råd til det, men det kunne ikke falt meg inn. Jeg liker meg selv bedre nå enn 10 år siden, også med noen rynker i panna Anonymkode: 99cc4...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #18 Skrevet 19. juli 2023 Nei, jeg har aldri vært særlig opptatt av utseende. Jeg ser helt gjennomsnittlig pen ut og er fornøyd med det. Dessuten er jeg en skikkelig pyse når det kommer til sprøyter og medisinske inngrep. Anonymkode: f8100...9f1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #19 Skrevet 19. juli 2023 Det presset er laget av (stort sett) menn som tjener penger på kvinners usikkerhet. NEI TAKK! Anonymkode: cbb67...abc
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #20 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det presset er laget av (stort sett) menn som tjener penger på kvinners usikkerhet. NEI TAKK! Anonymkode: cbb67...abc Sprøyt. Dette er et kvinneskapt problem. Se bare på disse "kjendisene" som gikk ut og promotere ny klinikk i fjor. Anonymkode: 31ce1...1f4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå