AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Etter og ha blitt singel etter mange år i forhold , har jeg prøvd meg på div dateing sider og app også ute på byen. Men jeg sliter fryktelig med menn på egen alder, syns for mange ser ut som de er klar for pensjons alder og ekstremt gubbete. Eksen så mye yngre ut og samme gjør jeg. Jeg blir lett tatt for å være under 40. Er det innafor og avise gubber og gå for noe yngre? Hadde jeg vært mann hadde vært helt innafor med yngre kvinner Anonymkode: 094b2...49b 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Det gir definitivt dårlige prognoser hvis man er ute etter noe varig, men er man ikke det, er det bare skamvettet som setter grenser for hva man vil involvere seg i. Anonymkode: 2e594...32c 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Like greit og naturlig som omvendt, selv om jeg foretrekker endel mindre aldersforskjell. Anonymkode: 9e3bb...d62 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det gir definitivt dårlige prognoser hvis man er ute etter noe varig, men er man ikke det, er det bare skamvettet som setter grenser for hva man vil involvere seg i. Anonymkode: 2e594...32c Er den en ting jeg har lært er at menn 40+ er desverre ikke mye seriøse, det er ikke bare utseende som tiltrekker meg , men også den seriøse siden. Anonymkode: 094b2...49b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Du velger jo selv hvem du har sex med, det er jo ingen andre som bryr seg om det? Anonymkode: f9b25...868
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Selvfølgelig kan du gå yngre! Men jo større aldersforskjell (uansett hvem som er eldst) jo mindre sannsynlig at det blir varig. Men innenfor 5 år feks bør det ikke være noe problem. Hvis det er greit at han har små barn, de fleste menn i 30-årene har små barn. Anonymkode: f603c...c6e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 41 og 39 er vel innafor.. Så lenge mannen er ferdig med barn. Anonymkode: b3a62...36e
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 Selvsagt kan du det Dater også bare yngre ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 Folk i 30-årene og folk i 40-årene er jo praktisk talt jevngamle, så det er da ikke noe problem. Men om en fyr på knappe 30 ønsker å date ei dame på 49 er vel ikke så sannsynlig, på lik linje med at ei dame på 30 ikke alltid er så gira på menn på 49. Uansett: når man har passert 30 er man godt voksen og godt i stand til å ta ansvar for egne valg. Så lenge det er gjensidig respekt og samtykke er det ingen som kan nekte voksne folk å gå opp eller ned i alder. Go for it! Anonymkode: 0939a...326 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er den en ting jeg har lært er at menn 40+ er desverre ikke mye seriøse, det er ikke bare utseende som tiltrekker meg , men også den seriøse siden. Anonymkode: 094b2...49b 😂😂😂😂 Hvis du ikke klarer å det til med jevnaldrende menn, kan du være rimelig trygg på at det går til helvete om du prøver deg med en som er ti år yngre. Det er ingen mentalt oppegående menn som i lengden orker å være sammen med mor. Anonymkode: 2e594...32c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 Mysticgirl skrev (25 minutter siden): Selvsagt kan du det Dater også bare yngre ❤️ Kjipt for oss gamle griser da. Anonymkode: 57319...7ac
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂😂😂😂 Hvis du ikke klarer å det til med jevnaldrende menn, kan du være rimelig trygg på at det går til helvete om du prøver deg med en som er ti år yngre. Det er ingen mentalt oppegående menn som i lengden orker å være sammen med mor. Anonymkode: 2e594...32c Hmm.. nå har jeg hatt langvarig forhold og barn med en som var 14 år yngre enn meg og nå holder jeg på med en som er 13 år yngre og han vil gjerne ta det videre, så jeg skjønner ikke helt hva du forsøker å si her? Annet enn at du er misfornøyd med livet ditt kanskje og føler for å trykke ned andre?
Gjest Lurven Skrevet 19. juli 2023 #16 Skrevet 19. juli 2023 Mysticgirl skrev (1 time siden): Selvsagt kan du det Dater også bare yngre ❤️ Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #17 Skrevet 19. juli 2023 Alder har ikke så mye å si, har vært i lange forhold med både 10 år eldre og 10 år yngre menn. Modenhet følger ikke nødvendigvis alder. På dating-fronten har det faktisk vært de litt yngre som har vært mest seriøse, de jevngamle eller eldre har vært veldig useriøse og/eller hatt ti tonn issues, komplikasjoner, bitterhet, mye rart. Jeg trodde å gå en del opp i alder ville mulig sikre at det var et voksent og seriøst menneske, men gud så feil jeg tok.. Anonymkode: 548ea...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #18 Skrevet 19. juli 2023 Hadde ikke reagert på aldersforskjellen i det hele tatt egentlig, men dette reagerer jeg på: AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men jeg sliter fryktelig med menn på egen alder, syns for mange ser ut som de er klar for pensjons alder og ekstremt gubbete. Anonymkode: 094b2...49b 40 åringer ser ut som... 40 åringer! Har ikke tall på hvor mange "jeg ser mye yngre ut" påstander som er på dette forumet. Når man blir eldre så vil dette vises på kroppen og huden. Kvinner kan i noen grad kamuflere dette med sminke, men denne muligheten har ikke menn. At mange av mennene på din alder (40+) ser ut som de er 67 år anser jeg som en tåpelig påstand. Anonymkode: 8362d...0fb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #19 Skrevet 19. juli 2023 Mysticgirl skrev (19 minutter siden): Hmm.. nå har jeg hatt langvarig forhold og barn med en som var 14 år yngre enn meg og nå holder jeg på med en som er 13 år yngre og han vil gjerne ta det videre, så jeg skjønner ikke helt hva du forsøker å si her? Annet enn at du er misfornøyd med livet ditt kanskje og føler for å trykke ned andre? Jeg synes faktisk det er mer naturlig at det går den veien enn andre veien. Er kvinne selv. Anonymkode: 7efd3...b33 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #20 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig kan du gå yngre! Men jo større aldersforskjell (uansett hvem som er eldst) jo mindre sannsynlig at det blir varig. Men innenfor 5 år feks bør det ikke være noe problem. Hvis det er greit at han har små barn, de fleste menn i 30-årene har små barn. Anonymkode: f603c...c6e Jeg er ikke redd for små barn. Faktisk ganske mange som er på 40 taller kvinner som menn som har små barn Jeg har levd i stor aldersforskjell tidligere og faktisk har jeg bedre erfaring med alder forskjell enn med de på egen alder. Min siste partner døde så jeg kan si også at jeg ikke har et brudd heller. Det var den store kjærlighet . Min eks så yngre ut en han egetlig var. Anonymkode: 094b2...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå