Gå til innhold

Erfaring med Quinn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode erfaringer og anbefalinger med appen Quinn? Jeg synes det er utrolig pirrende å høre andre ha sex (feks på hotell) og kan i tillegg sette pris på en god erotisk novelle, som er lest av kvinner. Så jeg måtte teste Quinn for å se om det gav meg noe, men jeg har inntrykk av at det stort sett er menn som later som de har sex med damer og det gidder jeg ikke. Noen tips?

Anonymkode: cf150...1bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 18.49):

Noen som har gode erfaringer og anbefalinger med appen Quinn? Jeg synes det er utrolig pirrende å høre andre ha sex (feks på hotell) og kan i tillegg sette pris på en god erotisk novelle, som er lest av kvinner. Så jeg måtte teste Quinn for å se om det gav meg noe, men jeg har inntrykk av at det stort sett er menn som later som de har sex med damer og det gidder jeg ikke. Noen tips?

Hva er egentlig Quinn

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 18.49):

De fleste kåtsjurene på twitter som legger ut erotiske lydklipp, bruker soundcloud. Fordelen er at det er "ekte" kvinne lyder, selv om ikke alle har "ekte" orgasmer. Noen er også flinke på ASMR, da høres det ut som hun ligger med hodet på puta di😂

Og på soundcloud finnes det "godlyder" til alle legninger🌈

Endret av Bamseklemmer
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

De fleste kåtsjurene på twitter som legger ut erotiske lydklipp, bruker soundcloud. Fordelen er at det er "ekte" kvinne lyder, selv om ikke alle har "ekte" orgasmer. Noen er også flinke på ASMR, da høres det ut som hun ligger med hodet på puta di😂

Og på soundcloud finnes det "godlyder" til alle legninger🌈

ASMR er noe tull spør du meg. Fatter ikke hypen og blir bare provosert av å høre på. Jeg ser bare for meg hvor sykt kleint det må være å lage sånne lydklipp 😂

Endret av Sondrel
Skrevet
Sondrel skrev (51 minutter siden):

ASMR er noe tull spør du meg. Fatter ikke hypen og blir bare provosert av å høre på. Jeg ser bare for meg hvor sykt kleint det må være å lage sånne lydklipp 😂

Ja men du er jo ikke meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...