AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg blir gal og jeg vet at dere vet hvordan jeg har det 😭😭 Hadde smile fjes på Clearblue digital el test den 6.Juli og hadde sex annen hver dag frem til 9. Jeg tror jeg er 12 "dpo" i dag. Er trøtt og sover mye, har de to siste nettene hatt helt ville drømmer som jeg husker fra da jeg var gravid for to år siden. Våkner veldig sulten men er enten ikke i stand til å spise eller så spiser jeg alt jeg ser. Tett i nesa de siste dagene, men inni mellom veldig god lukte sans. Små stikk nederst i magen som kommer og går. Skal ha mensen om tre dager men antok at tester ville være positive i dag om jeg var gravid mtp symptomene. Er løpet helt kjørt?? Anonymkode: 8491e...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. juli 2023 #2 Del Skrevet 19. juli 2023 Som regel er dessverre testene positive hvis man er 12dpo ja. Har selv alltid hatt tydelige tester 10dpo ved graviditet. Hos meg var også den måneden jeg følte meg minst gravid , da jeg faktisk var gravid, mens jeg ellers følte meg veldig gravid hver mnd jeg Ikke var det… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Del Skrevet 19. juli 2023 Løpet er ikke kjørt. Er selv på 11dpo og er sååå lei av å teste og kjenne etter på symptomer. Hørt om flere som ikke har fått positiv test før flere dager etter IKM. Ikke mist motet, det er ikke kjørt! Anonymkode: 3a1c2...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Løpet er ikke kjørt. Er selv på 11dpo og er sååå lei av å teste og kjenne etter på symptomer. Hørt om flere som ikke har fått positiv test før flere dager etter IKM. Ikke mist motet, det er ikke kjørt! Anonymkode: 3a1c2...9da Men - uten å være frekk - men om man går rundt og kjenner etter symptomer, kan man føle seg litt kvalm, få litt vonde bryster osv. Anonymkode: befe1...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men - uten å være frekk - men om man går rundt og kjenner etter symptomer, kan man føle seg litt kvalm, få litt vonde bryster osv. Anonymkode: befe1...e5f Helt klart, men drømmer? Og våkne sulten? Anonymkode: 8491e...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt klart, men drømmer? Og våkne sulten? Anonymkode: 8491e...fe1 Det hadde jeg ikke tatt som et graviditetssymptom. Anonymkode: befe1...e5f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. juli 2023 #7 Del Skrevet 19. juli 2023 Om slike symptomer er pga graviditet..vil man få positive test. Dette kan komme av før mens også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det hadde jeg ikke tatt som et graviditetssymptom. Anonymkode: befe1...e5f Åja, det var det for meg sist jeg var gravid. Like før positiv test 😊 Anonymkode: 8491e...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Åja, det var det for meg sist jeg var gravid. Like før positiv test 😊 Anonymkode: 8491e...fe1 Man kan være sulten andre tider i syklusen også, noen av symptomene er også like perioden før mensen. Du kjenner jo kroppen best, men jeg vil tro når man har slike symptomer at testen burde være positiv for da er det hcg som påvirker det. Anonymkode: befe1...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #10 Del Skrevet 20. juli 2023 Den er veldig svak men dette er vel positiv?? Ts Anonymkode: 8491e...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #11 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er veldig svak men dette er vel positiv?? Ts Anonymkode: 8491e...fe1 Synes jeg ser en strek!🥰 Anonymkode: e743a...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #12 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er veldig svak men dette er vel positiv?? Ts Anonymkode: 8491e...fe1 Ser strek! 🙌🏼 Anonymkode: 7d3cb...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. juli 2023 #13 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er veldig svak men dette er vel positiv?? Ts Anonymkode: 8491e...fe1 Vil nok ikke kalle denne for positiv (enda), men dersom streken er sterkere på ny test tatt 2 dager etterpå er nok dette starten på en graviditet ja hvis ikke KAN det være en sensitiv test som fanger opp lavt hcg vi kan ha som ugravid og dermed bare en skygge. Har fått skyggestreker på den styrken der selv uten å være gravid. Men krysser fingrene for at det er en baby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #14 Del Skrevet 20. juli 2023 Laura80 skrev (2 timer siden): Vil nok ikke kalle denne for positiv (enda), men dersom streken er sterkere på ny test tatt 2 dager etterpå er nok dette starten på en graviditet ja hvis ikke KAN det være en sensitiv test som fanger opp lavt hcg vi kan ha som ugravid og dermed bare en skygge. Har fått skyggestreker på den styrken der selv uten å være gravid. Men krysser fingrene for at det er en baby Den har sensitivitet på 25 så tok en clearblue som er sterkere 😄😄 Anonymkode: 8491e...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå