AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Vi var på 3 dates der han tok initiativ og virket veldig på. Jeg tar det rolig og det har jeg sagt til han. Siste daten gikk alt fint og han snakket mye om at han har endelig funnet en han liker veldig og håper det utvikler seg til noe bra. Kjørte meg hjem, ga meg en klem og skrev melding at han gledet seg til å se meg igjen. Jeg sendte ham melding i går og han virket totalt annerledes. Svarte ikke på min siste melding og har ikke tatt kontakt i dag. Det pleier han alltid å gjøre. Vi har ikke hatt sex. Noen som har opplevd lignende ? Anonymkode: 0d62b...f31 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Opplevd lignende flere ganger, var et sjokk i starten men så ble jeg vant til det. De har nok truffet en annen og la egentlig aldri så mye i det, er det jeg har konkludert med Anonymkode: c7e43...30e 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Da fant han noe mer spennende.. kommer nok tilbake til deg om noen dager eller uker for å rullere og holde deg varm men håper du har selvrespekt nok til å gå videre uten han Anonymkode: 8209f...4fe 1
Rødstrupa Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi var på 3 dates der han tok initiativ og virket veldig på. Jeg tar det rolig og det har jeg sagt til han. Siste daten gikk alt fint og han snakket mye om at han har endelig funnet en han liker veldig og håper det utvikler seg til noe bra. Kjørte meg hjem, ga meg en klem og skrev melding at han gledet seg til å se meg igjen. Jeg sendte ham melding i går og han virket totalt annerledes. Svarte ikke på min siste melding og har ikke tatt kontakt i dag. Det pleier han alltid å gjøre. Vi har ikke hatt sex. Noen som har opplevd lignende ? Anonymkode: 0d62b...f31 Gi det litt tid. Ikke overtenk.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 opplevde det flere ganger. er sikkert en som deater flere på en gang Anonymkode: a13ca...81e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Opplevd lignende to ganger faktisk. Veldig på -mye jeg liker deg og fremtidsprat -så snakkes snart/melder deg i morgen. For deretter å bli stille. Åpner snapper men svarer ikke. veldig merkelig men tydeligvis ganske vanlig 🥲 Anonymkode: b16b0...115
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Opplevd lignende to ganger faktisk. Veldig på -mye jeg liker deg og fremtidsprat -så snakkes snart/melder deg i morgen. For deretter å bli stille. Åpner snapper men svarer ikke. veldig merkelig men tydeligvis ganske vanlig 🥲 Anonymkode: b16b0...115 Han her svarte, men type ha en fin uke 😆 Det betyr ikke forstyr. Lar det ligge. Trenger ikke en ustabil mann ts Anonymkode: 0d62b...f31 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Skrevet 20. juli 2023 Tror jeg hadde svart med "ha et fint liv" Anonymkode: 31517...84a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå