AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 For å spare identiteten hans da situasjonen hans er ganske unik så utelater jeg et par detaljer. Enkleste måten jeg kan si det på er at jeg har en venn som aldri hadde hatt sex, det ligger en hel historie bak hvordan det endte opp med at det ble meg han kom til å ha sex med. Som ville forklart hvorfor men det er bare unødvendige smør på flesk. Det viktige er at vi endte opp med å ha sex, og nei han var selvfølgelig ingen mester når det ble tid for penetrering. Men han var veldig flink til å lytte ikke bare etter instruksene jeg gav han når vi holdt på med forspill. Når vi først kom inn i det hvor han skjønte det tekniske behøvde han bare å lytte på stønnene mine, eller en liten instruks for å justere. Han var så takknemlig når det hele var over at du skulle trodd jeg hadde reddet livet hans. Egentlig skulle han ikke sove over, men jeg koste meg såpass mye og kunne se at gruet seg til når han ble nødt til å slippe taket. Så vi hadde en veldig hyggelig tid og dusjet sammen før han dro på jobb. Det var umulig å ikke bli påvirket av han, gleden hans var som en infeksjon. Når han slo om til venne modus igjen ville jeg ikke lenger at han skulle dra. Jeg har ikke blitt forelsket i han eller noe slikt, men jeg kunne faktisk tenkt å fortsette dette en stund framover som en sommerflørt. Jeg tenker det kan gagne oss begge, jeg får det jeg vil fra det, og han får mer erfaring som vil være til hjelp i framtiden. Hvordan kan jeg gjøre det slik at vi kan bli FWB uten å sende han feil signal, hvor han ikke tror at det blir noe mer? Anonymkode: 14414...a75
Snok1 Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan jeg gjøre det slik at vi kan bli FWB uten å sende han feil signal, hvor han ikke tror at det blir noe mer? Hva med å spørre ham?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Spør han rett ut. Ala, jeg synes kvelden var så bra, at jeg ønsker å ha mer sex med deg. Hva sier du til å treffes gjevnlig for litt sex? Anonymkode: 6280f...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå