AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Jeg skal om kort tid flytte inn i en liiiten studenthybel på kun 13 kvadratmeter, og er i den anledning veldig spent på å bo så trangt og på så liten plass. Det er soverom/kjøkken i ett + bad. Lurer derfor på om noen her har erfaring med å bo på lite areal, og vil dele erfaringer og tips?☺️ (helst erfaringer fra studioleiligheter eller små hybler). Hvordan er det med matlukt og søppellukt feks? Gode tips til å få plass til alle nødvendigheter? Føler/følte dere mye på en slags klaustrofobi av å bo trangt? Vil gjerne vite alt mulig rart, for er veldig spent på hvordan det blir! Jeg trives veldig godt i eget selskap og er en person som har stort behov for alenetid og ro i hverdagen. Og fordi jeg har venner i byen + verv, så er jeg ikke bekymret for å føle på ensomhet. Det jeg er spent på er hvordan det blir å bo så smått. Anonymkode: a127b...310
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Jeg bodde på ca 15 m2 + sovehems, og syns det var helt topp. Tekjøkken med lite kjøkkenbord, og en 3 seter sofa og lite bord + tv. Hadde åpne hyller på hems til klær,og et lite skap i stue/gang med plass til et par jakker og støvsuger. Med gode hylleløsninger for oppbevaring, og kun ta med seg det absolutt mest nødvendige, så går det veldig fint. Siden jeg hadde hemsen så fikk jeg ekstra oppbevaring, men ellers ville jeg kjøpt en god sovesofa, eller daybed som du kan bruke som både seng og sofa. Gjerne med skuffeløsning under til oppbevaring. Er det din egen hybel som du eier, så er du mer fri til å feste hyller, ellers er kommoder fine å bruke som tv-benk/kombinert oppbevaring. Anonymkode: 10b39...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå