AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Hvor mye oppfølging kreves for å få wegovy? En av mine utfordringer med min overvekt er at jeg ikke klarer å prate om den. Jeg skammer meg noe så innmari. (Ikke fortell meg at det bare er å hoppe i det, face deg o.s.v. Jeg vet at det er så enkelt, men det er ikke så enkelt likevel.) Anonymkode: 15e78...5bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Jeg går 1 gang i mnd. En svært liten pris å betale for å få hjelp. Anonymkode: 0b5d9...ef9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 En gang hver tredje måned. Anonymkode: cc0aa...84d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Tenk: leger er der kun for å hjelpe. Hvis du er synlig overvektig ser legen det, og er glad du spør etter hjelp. Tenk meg da?? Kan ringe legen å grine fordi jeg stresser med helse angst.. sitte i tlf å grine fordi jeg er redd. Ung kjekk lege. Han bryr seg ikke, han har mange slike som meg.. han vil bare hjelpe Anonymkode: d4a8e...fdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå