AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Ble for 2 mnd dumpa av en jeg elsket veldig høyt. Grunn:han ville se om det kunne bli noe med sin eks, som han også har barn med. Dette har vært slutt 3-4 år,av ulike grunner. Men konfliktnivået var visst ganske høyt. Bruddet mellom oss var helt jævlig, han slo opp på sms,blokkerte meg,og var helt iskald. For 2 uker siden spurte jeg om han ønsket å snakke om det som skjedde mellom oss,noe han ønsket. Det var en utrolig fin samtale, jeg sa jeg forstod hans valg ,og at han ønsket å gjøre det han kunne,spesielt for barna sin del. Han fortalte meg hvor godt det var å høre stemmen min,at han hadde hatt det vanskelig, og at konfliktnivået med sin eks fortsatt var høyt. Han sendte meg noen dager etter dette,en melding om at han syntes jeg var ett skikkelig bra menneske. Det er fortsatt så vondt,jeg lever fortsatt med ett lite håp,men det er ingen Verdens ting jeg kan gjøre med situasjonen, annet enn å holde meg unna.selv om jeg bare vil snakke med han og få han til å velge meg💗 Noen som har vært i en lignende situasjon? Anonymkode: 4060c...42a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Hvorfor i all verden går han tilbake til sin x etter flere år?? Bare pga barn? Og konfliktnivået er høyt? Sikker på om han ikke bor sammen med henne sånn egentlig? Høres påfallende ut… har du vert hjemme hos han? Anonymkode: 3e78f...d8b
ESFP Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 For en ubrukelig mann! Bruk tiden fremover til å få litt bedre selvfølelse. Du fortjener en som ønsker bare deg og er ferdig med ekser. Han sier fine ting til deg nå for at du fremdeles skal like ham, han spiller offer ved å si at ting er vanskelig, samtidig som han velger å være med eksen fremfor deg. Det er manipulasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Låter ikke som du har å gjøre med en ryddig og redelig person. Slå opp på SMS og så blokke deg. Totalt umodent og empatiløst. Om denne oppførselen er ulik han, så er det nok fordi han aldri har vært ærlig over for eksen. Høyt sannsynlig har det aldri vært slutt der Anonymkode: a3ea4...602 1 2
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor i all verden går han tilbake til sin x etter flere år?? Bare pga barn? Og konfliktnivået er høyt? Sikker på om han ikke bor sammen med henne sånn egentlig? Høres påfallende ut… har du vert hjemme hos han? Anonymkode: 3e78f...d8b Ja,jeg har vært hjemme hos han mange ganger. Ja,jeg aner faktisk ikke hva jeg skal tro
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Låter ikke som du har å gjøre med en ryddig og redelig person. Slå opp på SMS og så blokke deg. Totalt umodent og empatiløst. Om denne oppførselen er ulik han, så er det nok fordi han aldri har vært ærlig over for eksen. Høyt sannsynlig har det aldri vært slutt der Anonymkode: a3ea4...602 Det har vært slutt,men ikke ulikt han å la vær å svare når noe er vanskelig, dessverre
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Just now, vekten79 said: Det har vært slutt,men ikke ulikt han å la vær å svare når noe er vanskelig, dessverre hvor lenge var dere to sammen? Anonymkode: a3ea4...602
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 ESFP skrev (10 minutter siden): For en ubrukelig mann! Bruk tiden fremover til å få litt bedre selvfølelse. Du fortjener en som ønsker bare deg og er ferdig med ekser. Han sier fine ting til deg nå for at du fremdeles skal like ham, han spiller offer ved å si at ting er vanskelig, samtidig som han velger å være med eksen fremfor deg. Det er manipulasjon. Ja,du har nok rett. Men likevel vanskelig
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvor lenge var dere to sammen? Anonymkode: a3ea4...602 1 år
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 Huff TS, tror det beste du kan gjøre er å slutte og håpe . Du utsetter bare kjærlighetssorgen med å gå å håpe dessverre. Gå videre, og så får det heller være en bonus om han en gang skulle komme tilbake og angre. Anonymkode: da06a...0c8 1
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor i all verden går han tilbake til sin x etter flere år?? Bare pga barn? Og konfliktnivået er høyt? Sikker på om han ikke bor sammen med henne sånn egentlig? Høres påfallende ut… har du vert hjemme hos han? Anonymkode: 3e78f...d8b Ja,vært der flere ganger. Mulig han bare aldri var over denne eksen,som han ikke har hatt så mye positivt å si om
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff TS, tror det beste du kan gjøre er å slutte og håpe . Du utsetter bare kjærlighetssorgen med å gå å håpe dessverre. Gå videre, og så får det heller være en bonus om han en gang skulle komme tilbake og angre. Anonymkode: da06a...0c8 Du har nok rett💗
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 14 minutter siden, vekten79 said: 1 år Forstår at det er vondt. Blir jo knyttet i løpet av ett år, og får drømmer for fremtiden sammen. Er enig med de som skriver at du bør prøve å bearbeide og gå videre, selv om jeg ikke har troen på at han kommer til å holde sammen med eksen. Han er ikke snill med deg nekter å kommunisere. Det er psykisk vold Anonymkode: a3ea4...602
vekten79 Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår at det er vondt. Blir jo knyttet i løpet av ett år, og får drømmer for fremtiden sammen. Er enig med de som skriver at du bør prøve å bearbeide og gå videre, selv om jeg ikke har troen på at han kommer til å holde sammen med eksen. Han er ikke snill med deg nekter å kommunisere. Det er psykisk vold Anonymkode: a3ea4...602 Tusen takk for svar og gode råd 💗 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå