AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Hei. Jeg og mister X har vært sammen i over to måneder. Det ble veldig intens siden dag 1. Vi har hatt veldig bra sammen og møtes ofte. Vi bor lite langt unna men prøver å få det til. Han kommer fra vanskelige forhold og har vært mange år aleine. Jeg har vært separert i en kort stund. vi har hatt noen diskusjoner men mest misforståelser. Under siste diskusjon ble han dårlig og følte seg presset. Det påvirket måte å være på. han fortalt at han ble lokka fra noen av de følelser for meg og det er vondt. Han er glad i meg og vil ikke miste meg men han ble veldig redd. Han trengte tid for å få alle de følelsene tilbake. Han gråt flere ganger og sagt at han vil prøve å få det til… vi traff i tre dager og vi var åpne om alt; men han trenger fortsatt tid for å savne meg å vite at det er meg han vil dele livet sitt. Vi hadde masse prosjekter sammen. Vi skulle på tur sammen snart men han trakk seg. Han vil nå vente til jeg er tilbake for å tenke og gi meg et endelig svar. Han kunne gjerne ringe meg og kontakte meg i mellomtiden men jeg sa at det beste måten å få tiden er å ikke ha kontakt. hva tror dere at plutselig reagerte han sånn? ps han sier at jeg har satt dype spor på ham og aldri følte seg så bra men noen når vi er sammen og ha det bra. Han sier at han har sterke følelser for meg men vil sortere sine tanker og at han er redd å gjøre feil og ikke strekke seg til mine behov. Anonymkode: 6ce56...38f
MizzVic Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Han fikk kalde føtter, men sier til deg at han har sterke følelser slik at du ikke skal bli borte mens han gjør som han vil. To mnd er kort tid, og hører ikke sammen med misforståelser, vonde følelser, krangler og pauser. 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Skjønner ikke hvorfor noen er så redd for å binde seg, er vel bare å hoppe i det. Går det ikke, så går det jo an å avslutte det senere. Man lever bare en gang, man må jo tørre å satse og leve litt. Det er jo ikke krise om det ikke går heller.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Det kan hende det ble for intenst for han. At han følte seg plutselig kvalt. Derav trenger tid. Men om dere bare har vært sammen i 2 måneders tid.. Vel, det er litt tidlig synes jeg. Anonymkode: 828b8...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 SkevRev skrev (2 minutter siden): BPD Hos han? Aldri i livet. Borderlinere er all-inn eller all-out, de vingler ikke. Anonymkode: 7ea6b...27b 1
Billa85 Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 (endret) MizzVic skrev (20 minutter siden): Han fikk kalde føtter, men sier til deg at han har sterke følelser slik at du ikke skal bli borte mens han gjør som han vil. To mnd er kort tid, og hører ikke sammen med misforståelser, vonde følelser, krangler og Endret 19. juli 2023 av Billa85
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Just now, Billa85 said: Hva skal jeg gjøre da? Han visste meg interesse og at han er glad i meg … Det er egentlig ikke så veldig mye du kan gjøre. Gi han tid. Ikke ha altfor store forhåpninger. Om han vil, så kommer han tilbake. Se det positive, det var veldig hyggelig den tiden dere hadde. Og ta eventuelt lærdom. Anonymkode: 828b8...ec5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 Skjønner ikke at man diskuterer og krangler så tidlig i forholdet. Det lover ikke godt. Men intense forhold er kanskje sånn. Høres uansett slitsomt ut. Tror han har fått kalde føtter. Har opplevd det med en fyr. Og skjønte fort at det ikke var ett forhold jeg orket å bli i. Første tiden skal være bare glede og kos Anonymkode: 0e84c...d22 2
SkevRev Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hos han? Aldri i livet. Borderlinere er all-inn eller all-out, de vingler ikke. Anonymkode: 7ea6b...27b Skjønner hva du mener, men tro meg. De folka er et levende conundrum. Du ble discarded tidlig Endret 19. juli 2023 av SkevRev 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hos han? Aldri i livet. Borderlinere er all-inn eller all-out, de vingler ikke. Anonymkode: 7ea6b...27b Ikke i øyeblikket men i praksis gjør de jo det pga alt dramaet. Anonymkode: 15e4f...096 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjønner ikke at man diskuterer og krangler så tidlig i forholdet. Det lover ikke godt. Men intense forhold er kanskje sånn. Høres uansett slitsomt ut. Tror han har fått kalde føtter. Har opplevd det med en fyr. Og skjønte fort at det ikke var ett forhold jeg orket å bli i. Første tiden skal være bare glede og kos jeg er enig men han sa at det hadde gått kjempebra om han hadde fått litt tid. Han vil at alt skal være riktig for begge… han vil ikke gjøre feil og vil gi meg alt jeg trenger. Han føler seg dum og gråter men han vil prøve på den måten for å se om han kommer til å savne meg slik at aldri gi slipp av meg. Jeg har rørt noe i ham, han er kjempeglad i meg og vil ikke miste meg. Men han trenger den tiden nå. Han kunne bare slå opp hvis han ville AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Anonymkode: 0e84c...d22 Anonymkode: 6ce56...38f
SkevRev Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker said: jeg er enig men han sa at det hadde gått kjempebra om han hadde fått litt tid. Han vil at alt skal være riktig for begge… han vil ikke gjøre feil og vil gi meg alt jeg trenger. Han føler seg dum og gråter men han vil prøve på den måten for å se om han kommer til å savne meg slik at aldri gi slipp av meg. Jeg har rørt noe i ham, han er kjempeglad i meg og vil ikke miste meg. Men han trenger den tiden nå. Han kunne bare slå opp hvis han ville Anonymkode: 6ce56...38f Run. Vet du ikke kommer til å høre på oss, men du vil trenge det når tiden er moden, så ha det i bakhodet For nå- bare nyt den beste kjærligheten du trodde fantes. You're in for a ride Endret 19. juli 2023 av SkevRev 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 Det er bare to ting vi trenger å vite for å skjønne at dette forholdet ikke vil vare. Det er masse problemer etter 2 måneder. Og det var intenst fra dag 1. Sånne dramaforhold varer ikke Anonymkode: 7c4c1...740 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 Høres ut som han liker deg godt, men at det blir for mye. Så mulig det er det som er problemet, at du er for mye for han. Mange trenger litt tid for seg selv også. Som du skriver selv, har vært intenst fra start. Anonymkode: 96c4a...411
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #16 Skrevet 19. juli 2023 Han sier det jo selv, det ble for mye for han. Det høres ut som dere har hatt veldig mye drama allerede, og det er vel helst ikke sånn det skal være hvis forholdet skal vare. Anonymkode: 4a262...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #17 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): han vil prøve på den måten for å se om han kommer til å savne meg Anonymkode: 6ce56...38f Dere bor ett stykke unna hverandre og han må sjekke om han kommer til å savne deg? Det er fordi han ikke savner deg nå. Det eneste du har rørt i han, er kåtskap og oppmerksomhetssyken. Og den er han redd for å miste. DEG som person er han ikke redd for å miste. Anonymkode: d2e9e...cd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå