AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Hei, jeg har et fryseskap, jeg trudde døra hadde stått åpen på det i går, da det hadde blitt varmegrader inni det, og alt var tint. fjerna alt fra fryseren , satte i kontakta igjen i går. Var 18 minus der i dag tidlig. Nå begynte skapet å pipe. Temperaturen er på 11 minus.. jeg sjekket døra, den var helt igjen.. hva kan være galt? Anonymkode: baf44...117
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Har du flyttet på fryseren? Jeg har opplevd at fryseren ikke holdt temperaturen når den ikke hadde god nok lufting bak. Da lakk det vann etter avising, og temperaturen var høyere enn den var satt til å være. Ut over dette kan det være termostaten som begynner å svikte, kjølemotoren som er gåen, eller mange andre ting. En reparatør kan lett finne ut av det. Anonymkode: 7e195...a89
Taluno Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Hvor gammel er fryseren? Er pakningene rundt dør uten skader, og rengjort? Danner det seg is inni fryseren? Er det rengjort på baksiden?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Hadde samme problemet med vårt. Var en del inni motoren som måtte byttes. Husker ikke hva, men det var vist et problem repereasjonsfyren opplevde ofte. Anonymkode: d3e2f...320
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Det er snart 4 år gammelt. nå har jeg tømt fryseren, rengjort den, og flyttet på den så den ikke står helt inntil veggen. så får vi se om temperaturen holder seg. TS Anonymkode: baf44...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå