Gå til innhold

Hvilken varmebeskyttende spray anbefaler du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Gold Ten in one, men jeg synes den er litt dyr, og ønsker tips til noe som er like bra, og kanskje rimeligere?

Har tynt, grovt hår, noe slitt og tørt.  Har hatt keratinbehandling nylig, og håret er mye bedre nå. Har tidligere vært avhengig av rettetang, men nå føner jeg håret tørt, og det er det.

Anonymkode: bf36e...a5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Ida Warg sin, lukter veldig godt! Synes den gjør håret litt klissete, men jevner seg ut når jeg grer håret, så er ikke så stort problem. Helt grei den altså, men nå har ikke jeg prøvd så spesielt mye annet, så har ikke noe å sammenligne med.

Anonymkode: b5e43...60c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, noen flere?

Skrevet

Bruker wella prffesional sin Eimi Thermal Image Heat protection Spray

Koster 141 kr på blivakker. Har prøvd mye, men kommer alltid tilbake til denne. 

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Amika the wizard. Den er veldig god på grovt og tørt hår, det blir helt silkemykt.

NB: Den er litt oljete, håret blir fortere fett, så jeg pleier å bare bruke et par sprut på lengdene og så bruker jeg bare en billig fra Aussie over det hele, synes den er god :) 

Men når den er tom skal jeg teste andre varmebeskyttende fra Amika.

Anonymkode: a8a88...5a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 16.47):

Jeg har brukt Gold Ten in one, men jeg synes den er litt dyr, og ønsker tips til noe som er like bra, og kanskje rimeligere?

Har tynt, grovt hår, noe slitt og tørt.  Har hatt keratinbehandling nylig, og håret er mye bedre nå. Har tidligere vært avhengig av rettetang, men nå føner jeg håret tørt, og det er det.

Kerastase Lincroyable er veldig god, og jeg foretrekker den. Men det er ikke spray, men krem. Jeg foretrekker det, for føler jeg får det mer jevnt utover i håret da. Så bruker jeg i tillegg olaplex nr 6 som fuktighetspleie, leave-in i håret, og håret får ekstra pleie og blir mykt og glatt. Anbefales!

AnonymBruker
Skrevet
Anna Maria skrev (8 timer siden):

Kerastase Lincroyable er veldig god, og jeg foretrekker den. Men det er ikke spray, men krem. Jeg foretrekker det, for føler jeg får det mer jevnt utover i håret da. Så bruker jeg i tillegg olaplex nr 6 som fuktighetspleie, leave-in i håret, og håret får ekstra pleie og blir mykt og glatt. Anbefales!

Takk for tips! Olaplex 6 bruker jeg allerede, den er super. Liker Kerastase også, kanskje jeg skal prøve meg på krem i stedet for spray 👍

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Føler jeg har prøvd det meste av varmebeskyttende produkter. Ble anbefalt denne hos frisøren sist og var skeptisk pga pris.. Men er den beste jeg har prøvd så langt og er veldig fornøyd. 

Håret mitt blir lett tørt og grovt da jeg flyr mye + aircon.. håret føles mykere, friskere, glasfylt med denne. Den er drøy og har vært verdt prisen for min del:) https://www.kicks.se/kerastase/har/professionell-harvard/finishing/harserumsilkesdroppar/resistance-serum-therapiste-30-ml 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 16.47):

Redken. 

Anonymkode: 9b3d5...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...