AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Hatt det sånn en god stund. Går i dusjen og tenker jeg skal føle meg fresh etterpå, men jeg går ut av dusjen og føler meg like ustelt som før. Føler liksom det er festlig på huden jeg ikke får bort. Huden føles på en måte seig, særlig under føttene, de klistrer seg liksom til gulvet. Vasker meg med såpe to ganger og bruker skrubb. Andre som har det sånn? Hva hjelper dere? Anonymkode: b7cc3...61d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Kan du ha skrubbet av all den harde/tykkere huden under føttene som beskytter deg? Anonymkode: f7b34...203
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Få hjelp, du lider nok av OCD. Anonymkode: b92bc...a6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hatt det sånn en god stund. Går i dusjen og tenker jeg skal føle meg fresh etterpå, men jeg går ut av dusjen og føler meg like ustelt som før. Føler liksom det er festlig på huden jeg ikke får bort. Huden føles på en måte seig, særlig under føttene, de klistrer seg liksom til gulvet. Vasker meg med såpe to ganger og bruker skrubb. Andre som har det sånn? Hva hjelper dere? Anonymkode: b7cc3...61d Da er du garantert helt ren. Enhver følelse av å ikke være ren etter dette sitter i hodet, ikke på kroppen. (Eventuelt er det på tide å ta en grundig vask av gulvet, men at rene, nyvaskede føtter føles som de klistrer seg til gulvet er egentlig helt normalt. Dette skyldes fuktighet, ikke skitt.) Anonymkode: 78f23...568
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hatt det sånn en god stund. Går i dusjen og tenker jeg skal føle meg fresh etterpå, men jeg går ut av dusjen og føler meg like ustelt som før. Føler liksom det er festlig på huden jeg ikke får bort. Huden føles på en måte seig, særlig under føttene, de klistrer seg liksom til gulvet. Vasker meg med såpe to ganger og bruker skrubb. Andre som har det sånn? Hva hjelper dere? Anonymkode: b7cc3...61d Klistrer seg til gulvet? Da er det nok gulvet som er seigt Anonymkode: 9247f...d92
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Hvorfor kan du ikke bumpe den gamle tråden din i stedet for å lage en til, når den likevel er på Siste Innlegg listen? Anonymkode: a084f...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå