AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #21 Del Skrevet 20. juli 2023 Ferdig etter 1. om jeg vil, så kan jeg få flere, men det vil jeg ikke. Anonymkode: 6a301...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #22 Del Skrevet 20. juli 2023 Er oppvarmingen god, så kan jeg komme flere ganger. Om ikke, så kommer jeg to ganger. Anonymkode: 2923f...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 20. juli 2023 #23 Del Skrevet 20. juli 2023 Eg kan kome 3-4 gongar, men etter det byrja det å bli for følsomt så meir ubehageleg enn godt å kome då. Han kjem ein gong, og då er vi ferdig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 27. juli #24 Del Skrevet 27. juli Jeg testet mine grenser en gang i ung alder.. Jeg kom 7 ganger i en økt på 3 timer, den 8. utløsningen kom det bare blårøyk ut.. Jeg ble helt utslitt og falt i søvn.. Da jeg våknet kjente jeg at pikken hadde hovnet opp, da var den nesten dobbel så tykk.. Det føltes så deilig å kjenne på den.. litt øm men fremdeles kåt. Så jeg ronket meg selv med begge hendene, til jeg fikk orgasme igjen, men det kom bare noen få dråper ut.. Det tok nesten et døgn før hevelsen ble borte, så jeg fant ut at smøring måtte til i neste forsøk, for hevelsen var et resultat av brannsår👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #25 Del Skrevet 27. juli Kattli skrev (På 19.7.2023 den 18.37): Haha ja, men blir nesten overkill med så mange ganger. Jeg så stjerner og holdt på å gå i bakken etterpå. 😅 Herlig, sykt deilig å få så mange orgasmer😅 Jeg gjør det, selv om jeg er gutt, klart 26 orgasmer, holdt på å svime av flere ganger under økta😅 Var totalt utkjørt etterpå😅 Anonymkode: 37d3f...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #26 Del Skrevet 27. juli Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Jeg testet mine grenser en gang i ung alder.. Jeg kom 7 ganger i en økt på 3 timer, den 8. utløsningen kom det bare blårøyk ut.. Jeg ble helt utslitt og falt i søvn.. Da jeg våknet kjente jeg at pikken hadde hovnet opp, da var den nesten dobbel så tykk.. Det føltes så deilig å kjenne på den.. litt øm men fremdeles kåt. Så jeg ronket meg selv med begge hendene, til jeg fikk orgasme igjen, men det kom bare noen få dråper ut.. Det tok nesten et døgn før hevelsen ble borte, så jeg fant ut at smøring måtte til i neste forsøk, for hevelsen var et resultat av brannsår👍 Enda godt du holdt på på egenhånd, ingen kvinne hadde orket å skreve i 3 timer😂 Anonymkode: 837d6...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 27. juli #27 Del Skrevet 27. juli Jeg kan gå sete orgasmer og få mange orgasmer om alt er riktig og stemningen bra, men slik hverdagslig blir det oftest bare en eller to😳 Men jeg har opplevd ut av meg selv orgasmer og heftige serieorgasmer, da etter stimulering og teasing over lang tid, der jeg har blitt stoppet, nekter orgasme og ikke fått lov til å komme, det er sykt deilig og jeg har grått og tryglet om å få lov, grått av orgasmene og vært så overstimulert så den minste berøring hvit som helst på kroppen hat sendt meg inn i nye orgasmer😳 Det er nesten som en herlig super deilig rus og jeg kan fantasier og drømme meg inn i settinger der jeg bare har det slik konstant(i praksis blir det nok veldig slitsomt så det blir nok kun i fantasien)😂😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #28 Del Skrevet 27. juli Er kvinne. For min del varierer det veldig fra å ikke få orgasme til å ha flere. Kommer veldig an på dagsform og hvor sterk den første orgasmen er. Kan bli veldig følsom etter en orgasme, mens andre ganger går det fint med fler. Anonymkode: 2c9ce...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattli Skrevet 27. juli #29 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Herlig, sykt deilig å få så mange orgasmer😅 Jeg gjør det, selv om jeg er gutt, klart 26 orgasmer, holdt på å svime av flere ganger under økta😅 Var totalt utkjørt etterpå😅 Anonymkode: 37d3f...a5f Både deilig og slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ztine Skrevet 28. juli #30 Del Skrevet 28. juli Jeg kommer som regel ganske mange ganger når jeg har sex. Kvinne (29) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #31 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 16.03): Jeg kommer oftest flere ganger, men blir jo noen kjappiser iblant også, dama derimot er helt utslitt etter en Anonymkode: c1232...ed5 Hvilke temaer kjører dere? Anonymkode: ac743...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #32 Del Skrevet 4. august Ztine skrev (På 28.7.2024 den 6.16): Jeg kommer som regel ganske mange ganger når jeg har sex. Kvinne (29) Typen min kommer mange ganger, nesten ubegrenset. Vi er begge gutter. Anonymkode: 37d3f...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 4. august #33 Del Skrevet 4. august (endret) Sunnhordlandsmann skrev (På 19.7.2023 den 18.12): Herlig å være med kvinner som kommer flere ganger på rad 🤩 Det klarer jeg og. Runde på runde..er 48år. Alltid vært slik. Mye lyst. Problemet er å få kjæreste med samme «drive». ..dama klarer vaginal orgasme og så klitoral, ikke motsatt. Men klarer kun to, jeg klarer lett 10. Men holder med en GOD og sterk en. Xn klarte lett 12stk på rad, som jente, er veldig variasjon. Endret 4. august av Sander33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #34 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 8.16): Enda godt du holdt på på egenhånd, ingen kvinne hadde orket å skreve i 3 timer😂 Anonymkode: 837d6...002 Jo klart! Jeg har hatt det så lenge jeg. Anonymkode: 675b8...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå