Gå til innhold

Komme flere ganger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere - har dere flere orgasmer/utløsninger under samme sexakt, eller er dere ferdig med én?

Fint å høre både fra kvinner og menn. 

Vi er (heldigvis) veldig samstemte der; vi timer det slik at vi stort sett kommer samtidig, og etter det er vi begge godt fornøyd og klar for å sove. Morgenen etterpå er vi imidlertid helt forskjellige. Mens jeg blir litt tappet for sexlyst etter en orgasme, så er han slik at sex avler sex, og er minst like klar igjen som kvelden før. Men men, det er jo kun søndag (når vi har tid til å ligge lenge) dette er et "problem", så det kan vi leve med. 

Anonymkode: 83cfc...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer oftest flere ganger, men blir jo noen kjappiser iblant også, dama derimot er helt utslitt etter en

Anonymkode: c1232...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) kommer som regel først. Han jobber iherdig for å få meg til å komme igjen. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Jeg er mer enn nok fornøyd med å komme én gang. 

Anonymkode: a2d98...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (K) er stort sett kjempefornøyd med én. En gang i blant går vi for to. Han får som regel én, ofte to.

Jeg syns det krever mye innsats for meg å få en orgasme til, opplever ikke som noen sier at "de kommer på løpende bånd etter den første". Pluss at den andre orgasmen gjerne er noe svakere enn den første.

Han kommer lett, så så lenge vi får den til å stå for en ny runde så blir det en ny orgasme og.

Anonymkode: 12e63...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig følsom (tror jeg da) og kommer veldig lett flere ganger. Klitoris blir stimulert av mine egne kjønnslepper ved penetrering. Jeg kan fint ha 3-4 orgasmer ila en sexøkt, men det er litt sjeldnere jeg får en skikkelig stor og ut-av-meg-selv-orgasme. Da trengs det stimulering også på andre punkter enn bare klitoris og penetrering. To ganger i mitt liv har jeg fått orgasme med bare brystvortestimulering alene, men da var jeg helt mentalt med og mannen  brukte god tid og gode teknikker for stimulering. 

Han kommer bare en gang, og er ferdig. Men han har lært å holde igjen rett før han kommer  med å stoppe mitt opp i et mikrosekund, for så å fortsette. Da får han tid til å gi meg (nok) nytelse. 

Som regel er han mer lysten på morgenen eller midt på natten de gangene vi har hatt sex på kvelden. Midt-på-natten-sex er for meg de beste stundene. 

Anonymkode: bf066...997

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå flere ganger, spessielt hvis det er riktig digg

Endret av SkevRev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg holder det med en gang, må evt ha pause med bare kos en halvtimes tid før neste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å komme to-tre ganger i løpet av en økt. En gang kom jeg 30 ganger på en økt, og da var jeg helt ferdig etterpå. 😅

- K29

Anonymkode: b9432...65f

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pleier å komme to-tre ganger i løpet av en økt. En gang kom jeg 30 ganger på en økt, og da var jeg helt ferdig etterpå. 😅

- K29

Anonymkode: b9432...65f

Herlig å være med kvinner som kommer flere ganger på rad 🤩

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ordner det selv; kan komme så mange ganger jeg vil.

Når han ordner det; Èn gang. Til gjengjeld er dette en helt annen type orgasme, som varer en liten evighet..da kan han nesten ikke være borti klitoris, fordi det er så «ømt» (ikke vondt, bare skikkelig «støt-følelse». 

Han kan komme to ganger under 1 samleie..men som oftest kommer han èn gang.

Anonymkode: 4fff1...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnhordlandsmann skrev (22 minutter siden):

Herlig å være med kvinner som kommer flere ganger på rad 🤩

Haha ja, men blir nesten overkill med så mange ganger. Jeg så stjerner og holdt på å gå i bakken etterpå. 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elooon

Noen ganger en gang, og noen ganger flere ganger. Det er første som alltid er sterkest og som slår meg ut mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattli skrev (1 time siden):

Haha ja, men blir nesten overkill med så mange ganger. Jeg så stjerner og holdt på å gå i bakken etterpå. 😅

Ja, men digg for meg å se dama komme mange ganger og jeg bare fortsetter ;) 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mannen min kommer jeg ofte et par ganger. Når han kommer er det over😊 Med yngre elsker kommer jeg flere ganger, men det er fordi han også blir kjapt hard igjen og kan holde på lengre. I trekant er rekorden for meg 7 ganger, og da var jeg sliten og støl etterpå😊

Anonymkode: d1405...eb4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med mannen min kommer jeg ofte et par ganger. Når han kommer er det over😊 Med yngre elsker kommer jeg flere ganger, men det er fordi han også blir kjapt hard igjen og kan holde på lengre. I trekant er rekorden for meg 7 ganger, og da var jeg sliten og støl etterpå😊

Jeg var med ung elskerinne for litt siden, da kom hun 5 ganger før jeg kom. Så noen voksne kan også holde koken ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnhordlandsmann skrev (10 minutter siden):

Jeg var med ung elskerinne for litt siden, da kom hun 5 ganger før jeg kom. Så noen voksne kan også holde koken ;) 

Absolutt!! Kudos til deg😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kona mistet tellingen etter 8 ganger sist vi hadde knallbra sex.Jeg blir fornøyd når hun blir fornøyd.

Anonymkode: ceb95...b6d

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme flere ganger i løpet av et samleie. Han kommer en gang, siden han liker å tilfredsstille meg.  Men vi kan ha sex 2-3 ganger for dagen. 
Midt på natta-sex eller morgensex er det beste.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan teknisk sett komme flere ganger på samme runde, men da må man kanskje strekke begrepet "runde". Etter å ha kommet hender jeg fortsetter å være hard og da kan bare fortsette ... gjerne med en periode med rolig knulling, før det er fullt trykk igjen. Noen stillinger er enklere siden man ikke blir så fysisk sliten.

Første orgasmen er kraftigst og naturlig nok da utløsningen er størst.
Neste krever litt mer innsats og blir ikke like kraftig.

Om vi har en liten pause i mellom er det enklere å komme en gang til. Vanligvis blir det en rund. Vi er egentlig begge fornøyd. Pluss, hun vil gjerne opp for å tisse og vaske/tømme seg og da blir det gjerne et avbrudd og kåtheten rekker å gå ut av systemet. Noen ganger går vi tilbake til senga for å kose / sove, men oftest "står vi opp" og gjør andre ting. Vi er litt tøm-og-røm personer i praksis (Det hjelper ikke at hovedsenga gjerne er full av barn. Da må vi uansett opp for å legge oss).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg varierer det veldig. Ikke alltid det går med flere enn én orgasme. Hvis jeg får klitorisorgasme før penetrering kan jeg få vaginalorgasme etterpå. Jeg blir kåt av å komme, så sexen er ikke over selv om jeg kommer. Mannen minimum én, ofte 2 og en sjelden gang 3. Noen ganger kan han fortsette uten pause etter første orgasme, men oftest blir det en pause etter første orgasme hvor vi ligger inntil hverandre og koser noe som oftest ender opp i runde nummer to. Hvis jeg suger ham ren etter orgasme ender det også ofte opp med en runde til. Starten av 30-årene begge to

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...