AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Vi skal ti Egypt i sommer, hovedsakelig for å dykke. Varmen blir nok intens men har noen annet å anbefale? Har allerede blitt advart om reisemage, får bare ta forhåndsregler. Er det ellers noe å anbefale å gjøre? Vi skal til Sharm el Sheik og skal dykke tre dager. Anonymkode: 39ecb...65b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Ikke spis frukt og salat og slikt, kun stekt mat. Anonymkode: 45e12...4a4
Andro Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Ikke se på gateselgerne, de blir fort intense 🤣 men både Sharm og Rødehavet er tipptopp 👍🏻 Vil du ha en avveksling så bli med på en utflukt til Sinai-berget. En fin tur, og nå går dere om natta - når det ikke er så varmt. Ta med hodelykt!
Rosa Sløyfe Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 jeg svømte med delfiner og ridde på kameler. men vi var storsett i byen det var to byer i nærheten der vi bodde en som var trevel og masten og en som var mer stille og rolig som vi likte mer men det var ikke så mye og gjøre der som den andre da
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Hvis du er kvinne, ikke gå noe sted uten mannlig følge. Hold deg til hotellet. Og når du er ute å dykker, så ikke stol på de ansatte på båten. Hold deg i nærheten av mannen din hele tiden. Anonymkode: 2ca28...d68 4
Snørtesnella Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Takk for fine tips! Var i utgangspunktet veldig skeptisk til Egypt, men det skal visst være så bra på dykking, så jeg gir det en sjanse
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Skrevet 20. juli 2023 Mitt beste tips er å ikke dra. Har selv vært der en gang og dykket i Rødehavet. Jeg har aldri følt meg så utrygg som jeg gjorde i Egypt og jeg har reist over hele verden og i mange muslimske land. Opplevde å bli kjørt ut i gokk av en taxisjåfør og ranet, ble innesperret på en butikk, klådd på av uendelig mange menn som blir aggressive når du sier ifra og generelt behandlet som et objekt. Og da var kjæresten min hele tiden sammen med meg og jeg gikk kledd i lang bukse og genser for å skjule kroppen min konstant (ikke så behagelig i varmen). Så hvis du drar - hold deg til hotellet, aldri vær alene, vær på vakt og ikke stol på noen. Synd å si, men aldri mer Egypt. Anonymkode: 9666b...f10 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Skrevet 20. juli 2023 Ikke dra uten en mann, og vær sammen med ham 100% av tiden. Anonymkode: 1a85d...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå