Gå til innhold

Alltid jeg som må initiere til sex! Lei!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K36.

Hver eneste dag det skal bli sjangs til å få sex, så er det jeg som må initiere og få opp stemningen. Selvfølgelig gjør jeg dette, og jeg får han som regel med på å ha sex. Men da blir det uten at jeg får et forspill og jeg som styrer showet ved å ri han til jeg kommer. Jeg savner forspill og bli "tatt" av mannen. Kysset, befølt, fingret, slikket, kilt, terget etc. Er ikke eksisterende.. 

Nå begynner sexlysten å gradvis gå nedover og womenizer gir bedre stimuli enn hva mannen er i nærheten av å gi lengre.. . 

Flere kvinner som opplever det samme? Er så vant med å lese at det er mannen som alltid må ta initiativ, så føler meg litt alene her. Hva kan jeg gjøre/hva har du gjort for å snu situasjonen til at begge tar initiativ til å vise at man ønsker sex? 

Anonymkode: 4327c...632

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da forteller du han nøyaktig det du har fortalt her. 
Gi mannen det korrekte bildet av hvordan du har det. 
Samtidig så får han også muligheten med å komme med sin versjon, og da får dere vurdere om dette forholdet er liv laga. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok et like utbredt problem for kvinner som for menn. Så problemet er ganske universelt. 

Om resten av pakka fungerer bra, så nøye deg med womanizeren. 

Anonymkode: aefe0...6dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

K36.

Hver eneste dag det skal bli sjangs til å få sex, så er det jeg som må initiere og få opp stemningen. Selvfølgelig gjør jeg dette, og jeg får han som regel med på å ha sex. Men da blir det uten at jeg får et forspill og jeg som styrer showet ved å ri han til jeg kommer. Jeg savner forspill og bli "tatt" av mannen. Kysset, befølt, fingret, slikket, kilt, terget etc. Er ikke eksisterende.. 

Nå begynner sexlysten å gradvis gå nedover og womenizer gir bedre stimuli enn hva mannen er i nærheten av å gi lengre.. . 

Flere kvinner som opplever det samme? Er så vant med å lese at det er mannen som alltid må ta initiativ, så føler meg litt alene her. Hva kan jeg gjøre/hva har du gjort for å snu situasjonen til at begge tar initiativ til å vise at man ønsker sex? 

Eh..   det er vel DU som må ta initiativ når DU ønsker sex? Han har tydeligvis ikke så lyst, men du overtaler ham. 

Den som ikke ønsker sex tar heller ikke initiativ til det. Er ikke det ren logikk?

Anonymkode: 04e53...bb6

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har 3 valg.
1. Godta situasjonen.
2. Snakk med partneren din, prøv å finn en løsning sammen som fungerer for begge.
3. Gå fra partner.
Anbefaler valg nr. 2.

Anonymkode: 36610...11f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du ønsker.

Mener du at han skal ta initiativ til sex når han i utgangspunktet ikke har lyst til å ha sex?

Anonymkode: af4a6...f8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva du ønsker.

Mener du at han skal ta initiativ til sex når han i utgangspunktet ikke har lyst til å ha sex?

Anonymkode: af4a6...f8c

Hvis han ikke har lyst på sex, så kan han i det minste si det da. Men han har aldri sagt at han ikke ønsker, han tar bare ikke initiativ til å ha det. Når jeg vil ha sex, så tar jeg initiativ, og da blir det som regel sex også, for hvem liker vel ikke å bli forført og begjært, flørtet med og tirret til intimitet, kjærlighet og sex (retorisk spørsmål)?  

Jeg selv tenker ikke/har lyst på sex hele tiden, men gjett om jeg blir kåt hvis mannen  hinter, sender flørtende blikk, klasker meg kjærlig på rompa og gir meg verdens varmeste klem og kyss i nakken mens jeg minst venter det. 

Men det er det slutt på. 

Ts

Skrevet

Kan hende han har en god grunn, mulig han har prøvd å si det før. Morsomt hvordan tonen endrer seg så fort det er snakk om en mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

K36.

Hei😊 Føler med deg. Hos oss er det helt motsatt, jeg som mann må alltid ta initiativet og har nå gitt opp og ser nå andre veier. Redd at det ikke blir bedre for deg heller, veldig trist bare…

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
SkevRev skrev (2 minutter siden):

Kan hende han har en god grunn, mulig han har prøvd å si det før. Morsomt hvordan tonen endrer seg så fort det er snakk om en mann.

Hvordan endrer tonen seg tenker du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh..   det er vel DU som må ta initiativ når DU ønsker sex? Han har tydeligvis ikke så lyst, men du overtaler ham. 

Den som ikke ønsker sex tar heller ikke initiativ til det. Er ikke det ren logikk?

Anonymkode: 04e53...bb6

Mener du da at man skal slutte å ta initiativ til sex og bare vente til partner gjør dette selv? "Fordi han tydelig ikke har lyst"?  Det er jo hvertfall oppskriften på dødt sexliv og kjærlighetsliv.

Jeg klemmer ikke deg før du klemmer meg

Jeg gir ikke hadekyss før du gir meg

Jeg initierer ikke til sex før du gjør det

Jeg tar ikke søpla/oppvasken/skifter bildekk før du tar det også... 

Det er den som ønsker å opprettholde noe, som må ta ansvar for at det  lir tilrettelagt for å opprettholde dette. Gjelder alt i livet. Hvis du vil ha romantisk middag, så lag og stell i stand dette, hvis du vil ha sex, ta initiativ, h is du vil ha lyspæren på badet byttet, så bytt den, og hvis fargen i stuen er feil, så kjøp inn maling og gjør det. Samtidig involver og inkluder partner. Hvis dette ikke skaper samhold og lyst, så skift partner.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...