Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som jobber hele tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det vil si at han har fri kanskje 3 dager i måneden, jobber fra morgen til kveld.

Har ikke vært sammen så lenge, og har egentlig ikke fått tid til å finne på noe gøy/koselig sammen. Er mye kjemi og kjærlighet da. Ser jo at det kanskje ikke kommer til å funke så bra i lengden. 

Hadde dere klart det?

Anonymkode: 70d60...d2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva årsaken til denne jobbinga er

Anonymkode: 17268...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Gjort tilsvarende i ca 15 år. Stått alene i depresjon, barn osv. Så nei, det vil faktisk mest sannsynlig ikke holde pga du vil føle deg nedprioritert.

Anonymkode: 407ea...df0

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min jobber mye, drar i 20-21 tiden, hjem rundt 06. Sover, opp senest 14 og sover gjerne en time til før han drar på jobb igjen. Av og til har han reiseoppdrag i tillegg og av og til jobber han 18 timer i strekk, sover og drar igjen. Jeg er vant med det og trives heldigvis greit i eget selskap men det hadde ikke gått med små barn i hus.

Anonymkode: 2e0f6...11e

Skrevet

Det kommer an på om du vil ha en partner eller en å finne på noe sammen med 2-3 ganger i måneden. 

AnonymBruker
Skrevet

Periodevis ja, men ikke om det alltid var slik. Noen måneder her og der ville vært ok, men ikke hele arbeidslivet. Du blir jo alene om alt og kan aldri gjøre noe sammen.

Anonymkode: 966ef...2c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Gjort tilsvarende i ca 15 år. Stått alene i depresjon, barn osv. Så nei, det vil faktisk mest sannsynlig ikke holde pga du vil føle deg nedprioritert.

Anonymkode: 407ea...df0

Det er det jeg tenker, at man kommer til å stå alene i veldig mye. Jeg ser på situasjonen vår som at det ikke er noen sin feil, bare kanskje at vi ikke passer sammen? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en som jobbet så mye nei. Hvis det ikke kun var for en periode.

Anonymkode: c7a0b...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mannen jobbet alt for mye en periode, og jeg har aldri vært så ensom. Det hadde ikke holdt i lengden, selv om jeg elsker han høyt. For en tidsbegrenset periode hadde det selvsagt vært greit.

Anonymkode: 2f9d3...984

• Liker 1
Skrevet

Enig med resten. Nei, ikke hvis det er sånn hele tiden. Tenker det er et aktivt valg man tar når man jobber så mye. Når man velger det så velger man automatisk bort andre ting. Livet er for kort til å jobbe seg ihjel.

• Hjerte 2
Skrevet

Ja. men ikke faen om han kunne forventet noe sex da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv vært dessverre sammen med en arbeidsnarkoman. Han prioriterte også jobb utenfor. så jobb jobb jobb fremfor forholdet. Kan ikke si det gikk så bra nei. 

Anonymkode: 3115f...910

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faren min gjorde dette, hadde vel ikke 3 dager fri i månden en gang. Jobbet fra tidlig om morgenen til sent om kvelden. Jeg ville ikke valgt en partner som jobber så mye. 

Anonymkode: 37506...de2

Skrevet

Jeg hadde synes det var fint, bare vi hadde det godt sammen den tiden han hadde fri. At han prioriterte oss sammen i fritiden.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke så mye. Jeg er sammen med en nå som jobber mye, men ikke sånn at han knapt har tid til annet og han prioriterer meg når han har fri. Så jeg føler meg ivaretatt i forholdet.

Jeg skjønner ikke hvordan man skal ha et forhold om man kun kan sees 2-3 ganger i måneden. Det er ikke noe for meg i hvert fall.

Anonymkode: 18610...af8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Faren min gjorde dette, hadde vel ikke 3 dager fri i månden en gang. Jobbet fra tidlig om morgenen til sent om kvelden. Jeg ville ikke valgt en partner som jobber så mye. 

Må også legge til at han fikk beskjed fra legen om at jobben kom til å drepe han om han ikke roet ned, noe han ikke har gjort enda. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, ikke så mye. Jeg er sammen med en nå som jobber mye, men ikke sånn at han knapt har tid til annet og han prioriterer meg når han har fri. Så jeg føler meg ivaretatt i forholdet.

Jeg skjønner ikke hvordan man skal ha et forhold om man kun kan sees 2-3 ganger i måneden. Det er ikke noe for meg i hvert fall.

Anonymkode: 18610...af8

Vi ses et par timer før han legger seg, eller på morgenen, men det blir ikke det samme. Han er jo ofte sliten etter jobb, og det blir mye stress iblant. 

AnonymBruker
Skrevet

Eh nei.

Min mann jobber sinnsykt mye, men han har fri mer enn 3 dager i mnd. Vi sees hver uke. 

Anonymkode: 34f1f...f48

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde synes det var fint, bare vi hadde det godt sammen den tiden han hadde fri. At han prioriterte oss sammen i fritiden.

Hvis han bare har fri 3 dager i mnd er han nok utslitt og sover 2 av de dagene.

Anonymkode: 34f1f...f48

Skrevet (endret)

Vil du be han velge mellom deg og jobben er spørsmålet her, ikke hva vi i KG mener

Endret av SkevRev
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...