AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 For ett års tid siden hadde jeg et prøveprosjekt på et rom her hvor jeg prøvde ulik maling på veggen. Er slike prøvespann. Er mye maling igjen i disse. Har ikke åpnet de for å sjekke om malingen er ok, men skal ikke bruke det og tenker å kaste det. Men hvor kaster man det? Kan man kaste spann med maling i på avfallstasjoner? Anonymkode: e5710...92a
Chailatte Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Ja, det kan du. Vi hadde stort maleprosjekt i huset og satt igjen med en del da vi var ferdige. Søkte opp nærmeste avfallstasjon, så at de tok inn maling. Det skal kastes på "farlig avfall" 😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Det SKAL kastes på avfallsstasjoner. Anonymkode: 96890...66d 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Kan muligens leveres i malingsforetning eller på bensinstasjoner har de noen ganger farlig avfall dunker. Kan i alle fall høre, men om ikke må det kjøres til avfallsstasjon. Anonymkode: 542de...cce
Tvist Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Jeg ga bort et malingsspann som jeg ikke hadde brukt opp. Hvis malingen fortsatt er i orden er det en mulighet. Ga det bort på finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå