Gå til innhold

Dana-cup og skoleovernatting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være med min datters lag på Dana-cup, og overnatte på skolen sammen med laget. 
Jeg lurer da på om det er egne dusjer for ledere, eller om vi må dusje sammen med spillerne? Null problem for min del, men min datter syntes visst ikke at det var så kult. 

Anonymkode: 57427...3d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på forskjellige skoler. På noen har vi hatt lærerdusjene, på andre skoler har vi dusjet etter ungdommene. Det kommer an på tilgjengeligheten på de ulike skolene. 

Anonymkode: 9e8f7...a0d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har dusjet sammen med spillerne på de cupene jeg har vært på. 

Anonymkode: 88c88...779

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har dusjet sammen med spillerne på de cupene jeg har vært på. 

Jeg synes uansett det er greit at det er en voksen i dusj og garderobe med dem for å passe på at alt går greit for seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes uansett det er greit at det er en voksen i dusj og garderobe med dem for å passe på at alt går greit for seg. 

I dette tilfellet er det ganske store ungdommer det er snakk om, så ikke så kult å være den som har mamma med i dusjen liksom.

Anonymkode: 57427...3d2

AnonymBruker
Skrevet

På turneringer jeg har vært på (ikke Danacup) har voksne dusjet tidlig på morgen eller sent på kvelden og enten funnet lærerdusjer eller sørget for st ingen barn/ungdommer er i nærheten.  Dette er ikke som i svømmehallen.

Anonymkode: 1b290...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...