AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Fikk beskjed fra legen at det tar ca 10 dager å få svar på celleprøva jeg tok.. så nå har det gått 3 uker og nå er det plutselig 3-4 ukers ventetid. Ringte i dag, og fikk beskjed om 8-10 uker ventetid. Ringt rundt til private gynekologer og de alle sier det samme. Fra Jan 2023 er det vanlig med 8 ukers ventetid.. jævlig irriterende, spes når legen sa det var «noe» på livmorhalsen og har henvist meg til gyn pol. Der har jeg fått time i sept/ okt. Så da skal folk vente i månedsvis da med uro om det er noe galt? Anonymkode: 6da72...ab6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Huff, for en kjip situasjon. Men det kan vel ikke stemme at private gynekologer har så lang ventetid? Kan det være timer med offentlig refusjon de mener det er så lang ventetid på? Hele poenget med private helsetjenester er jo å få time raskt 🤔 Anonymkode: cc40d...d78
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Privat gynekolog ringte meg under en uke når de fant noe. Tipper de har lang ventetid, men de prioriterer hvis det er noe. Anonymkode: a5ef2...823
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, for en kjip situasjon. Men det kan vel ikke stemme at private gynekologer har så lang ventetid? Kan det være timer med offentlig refusjon de mener det er så lang ventetid på? Hele poenget med private helsetjenester er jo å få time raskt 🤔 Anonymkode: cc40d...d78 Det er celleprøven som tar over 8 uker å få svar på. Anonymkode: 6da72...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå