AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Jeg er så utrolig lei av å bo på 39m2. Spiller ingen rolle med perfekt standard; jeg får helt klaus. Pga sykdom, hjemmekontor og flust i spesialmøbler og hjelpeutstyr, er det ekstremt trangt. Fordi jeg tilbringer mesteparten av tiden hjemme, ønsker jeg å øke trivsel. Jeg er lite handy, og pga sykdom og smertetilstander klarer jeg ikke å pusse opp. Kan male litt, men det er og begrenset pga sterke revmatiske plager. Er det galskap å kjøpe en gammel bolig?????😅Drømmer om separert kjøkken, slik at stuen kan være stue. Men også gjesterom ved besøk👍 Anonymkode: 5cfdc...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Nei det er ikke galskap å kjøpe gammel leilighet, så lenge ting er på stell, og du har en buffer/mulighet til å spare penger til senere vedlikehold. Jeg bor i blokk fra 60 tallet, 70 m2 og veranda på 20 m2. Borettslaget har ansvar for kledning, tak osv, mens andelseiere har ansvar for det innvendige. Her er røropplegget nytt, og bad/kjøkken ca 15 år gammelt. Selv om standarden er "helt ok" og ikke noe mer, så fungerer det greit, og det er ingenting som må gjøres innvendig på mange mange år. Anonymkode: 5723c...99d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå