AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Hvor viktig er det? Anonymkode: 8f1b8...29d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Veldig viktig. Men hva jeg synes er kjekk, er ikke det samme som hva alle andre definerer som kjekk. Han må være kjekk i mine øyne. Anonymkode: 146d1...54f 11 4
BlackSpades Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Kjekk kan bety så mangt avhengig av hvem du spør. Så lenge hen er tiltrekkende/kjekk/attraktiv for den det gjelder, er vel det det viktigste? 3
Andro Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Ikke særlig viktig. Det er ikke det jeg først og fremst tiltrekkes av i en kjæreste. Like fullt: Det er en slags bonus om han faktisk er kjekk. Men som en overskriver; hva som er kjekk i mine øyne kan bety noe helt annet enn det andre ser.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Min venninne synes hennes mann er verdens kjekkeste, det synes ikke jeg, for det er min mann 😄 så dette er øynene som ser 😉 Anonymkode: a1f37...023 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 At jeg synes mennesket jeg skal våkne med er kjekk er en av de viktigeste tingene. Vi har forskjellig smak Anonymkode: 6b374...b97 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Det er da en svært bred konsensus om hva som er en kjekk mann? Likes på tinder feks er jo ekstremt konsentrert rundt et mindretall av mennene. Nesten ingen synes menn som er små av vekst er kjekke. Anonymkode: e4d25...53b 2 1
Million Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 (endret) Det er viktig for øyet som ser. Beauty lies in the eyes of the beholder. Ofte kan man starte et bekjentskap med en mann som er helt gjennomsnittlig, men så blir han mer og mer kjekk og pen å se på jo mer man blir kjent med han og opplever sjarmen hans, humoren, personligheten. Jeg har sett damer her på KG poste bilder av kjendiser o.l. og hevde at "dette er den vakreste mannen jeg vet om" og sånt. Og jeg bare, grøss, er det mulig å synes HAN er den kjekkeste og vakreste?!? Jeg ville ikke tatt i han med ildtang en gang! Det forteller meg bare at smaken er så utrolig forskjellig! Det er altså så varierende hva kvinner legger i begrepet "en kjekk mann". Noen liker det ene, noen liker det andre. Totalt forskjellig. Derfor er det også gode muligheter for omtrent alle menn. Et sted der ute er det en kvinne som liker akkurat deg og ditt utseende og finner det attraktivt, så lenge du er noenlunde velstelt og ser ut som du tar vare på deg selv. Som f.eks. at du dusjer og vasker deg ofte, har pene og normale tenner som er jevnlig pusset, og du ikke mangler tenner i munnen og ikke har noen brune tenner osv. Endret 19. juli 2023 av Million 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 Million skrev (28 minutter siden): Det er altså så varierende hva kvinner legger i begrepet "en kjekk mann". Noen liker det ene, noen liker det andre. Totalt forskjellig. Derfor er det også gode muligheter for omtrent alle menn. Et sted der ute er det en kvinne som liker akkurat deg og ditt utseende og finner det attraktivt, så lenge du er noenlunde velstelt og ser ut som du tar vare på deg selv. Som f.eks. at du dusjer og vasker deg ofte, har pene og normale tenner som er jevnlig pusset, og du ikke mangler tenner i munnen og ikke har noen brune tenner osv. Dette stemmer dessverre ikke lenger. Dating apper som Tinder har lurt alle damer til å tro at de kan få drømmeprisen. Vel de fleste damer kan det på Tinder men da bare som en et engang ligg. Dette fører til at damer ikke vil ha en vanlig mann. Men heller forblir singel og får støtte fra staten til å få barn alene. Anonymkode: 082e3...bd1 1
Million Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette stemmer dessverre ikke lenger. Dating apper som Tinder har lurt alle damer til å tro at de kan få drømmeprisen. Vel de fleste damer kan det på Tinder men da bare som en et engang ligg. Dette fører til at damer ikke vil ha en vanlig mann. Men heller forblir singel og får støtte fra staten til å få barn alene. Anonymkode: 082e3...bd1 Hallo, nå må du åpne øynene dine. Dette du hevder der stemmer ikke, og det skjønner du selv også ganske kjapt hvis du går en tur på gata i nærmeste by eller folketette steder. I parken. På kino. På musikkfestival. Gå og observer. Der vil du se at damer, i alle slags utgaver, former og fasonger, går hånd i hånd med kjærestene sine, alle slags menn i alle former og fasonger og aldere. ALLE SLAGS MENN. Menn som du vil betegne som "en vanlig mann" får seg kjærester. Det ser vi beviser på overalt i det daglige. Kvinner går sammen med en vanlig mann og triller på barnet deres i barnevogn på fortauene eller i parkene. Overalt! Statistikken over single i Norge tar jo med eldre enkefruer og enkemenn og slikt også, så den er det dumt å se seg blind på. Det er et svært lite antall (i forhold til hvor mange kvinner som finnes) som velger å få barn med donor. En stor andel av dem er nok homoseksuelle, så det er enda færre heteroseksuelle kvinner som får barn med donor bare fordi de ikke "kan få drømmeprinsen". Det er så feil oppfatning av ting som det kan få blitt om du tror det. 5 6
Rosakatt Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Anonymkode: 082e3...bd1 Gjør deg selv en massiv tjeneste å slutt å se slike videoer. Når jeg ser bildene føler jeg han bare smacker de ivei i tilfeldige grupper, jeg syns både kvinner og menn ranket lavere ut ifra disse bildene, er penere/kjekkere enn noen satt over dem. Fordi attraksjon i stor grad er subjetiv. 7 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 Det er viktig at jeg liker utseendet hans, men han trenger absolutt ikke være "filmstjerne-kjekk". Jeg liker et ansikt med karakter (gjerne noen litt spesielle ansiktstrekk) bedre enn en sånn glatt kjekkas.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 Jeg hadde ikke blitt sammen med en mann jeg syntes var stygg. Hva andre måtte mene om min mann sitt utseende er irrelevant og uinteressant. Anonymkode: 7d747...684 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #16 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dette stemmer dessverre ikke lenger. Dating apper som Tinder har lurt alle damer til å tro at de kan få drømmeprisen. Vel de fleste damer kan det på Tinder men da bare som en et engang ligg. Dette fører til at damer ikke vil ha en vanlig mann. Men heller forblir singel og får støtte fra staten til å få barn alene. Anonymkode: 082e3...bd1 Begge mine venninner har møtt sine drømmeprinser, og synes de er langt over snittet kjekt. Jeg hadde sveipet nei på begge to. Jeg synes overhode ikke de er så kjekk... Anonymkode: 146d1...54f 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #17 Skrevet 19. juli 2023 Utseende betyr ikke så mye, så trenger ikke en modell , men jeg ville nok ikke vært sammen med en jeg ikke syntes var kjekk i det hele tatt. Føler det hadde vært litt dårlig gjort å bli sammen med en man synes er stygg å se på. Tenk hvis kjæresten min syntes jeg var stygg liksom, ikke en god følelse. Da vil jeg heller finne en partner som synes jeg er pen. Folk har jo forskjellig smak. Anonymkode: acf6a...d0b
tussi680 Skrevet 19. juli 2023 #18 Skrevet 19. juli 2023 Ikke viktig, det å være snill og forståelsesfull betyr mye mer.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #19 Skrevet 19. juli 2023 Hvor viktig er det for deg at en kvinnelig kjæreste er pen/søt? Anonymkode: 8f830...7ca 1
SPOCA Skrevet 19. juli 2023 #20 Skrevet 19. juli 2023 Samboer er den kjekkeste mannen jeg vet om, men det har jo også mye med at jeg elsker han så høyt som jeg gjør, og han er generelt en fantastisk person. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå