AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg har kommet inn på Høgskolan i Innlandet og tenker pendla med bil mellom Oslo-Elverum. Er det noen som har erfaring av dette? Kjørte dere bil eller buss/tog? Del gjerne deres erfaringer 🙂 Anonymkode: 4f26c...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.I.Rasta Skrevet 19. juli 2023 #2 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) .... Endret 2. mars 2024 av I.I.Rasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg bor i Oslo (øst), fra meg tar det 1,5 t ca. til Elverum, og det er nå i fellesferien. Regner med det er litt mer trafikk til daglig (men du kjører vel i utgangspunktet mot rushet). Personlig synes jeg 3 t pendling daglig er mye, men samtidig er jeg fra Elverum og kunne ikke tenkt meg å bo der igjen, så da er det pest eller kolera 😄 Det er ikke uvanlig å bruke nesten en time til jobb om man bor og jobber på motsatt siden av Oslo heller. Må du møte på skolen hver dag? Kan også bli litt stress om du tenker å ha en jobb ved siden av (men alle har jo ikke det). Er billigere å bo i Elverum, og om mange av studievennene også bor der kan det jo være greit å ha kollokvie sammen etc. Det koker vel ned til hva man synes er viktigst, og så er jeg ikke sikker på hvordan studiemiljøet i Elverum er. Anonymkode: 05f0a...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria81 Skrevet 19. juli 2023 #4 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 10.32): Jeg bor i Oslo (øst), fra meg tar det 1,5 t ca. til Elverum, og det er nå i fellesferien. Regner med det er litt mer trafikk til daglig (men du kjører vel i utgangspunktet mot rushet). Personlig synes jeg 3 t pendling daglig er mye, men samtidig er jeg fra Elverum og kunne ikke tenkt meg å bo der igjen, så da er det pest eller kolera 😄 Det er ikke uvanlig å bruke nesten en time til jobb om man bor og jobber på motsatt siden av Oslo heller. Må du møte på skolen hver dag? Kan også bli litt stress om du tenker å ha en jobb ved siden av (men alle har jo ikke det). Er billigere å bo i Elverum, og om mange av studievennene også bor der kan det jo være greit å ha kollokvie sammen etc. Det koker vel ned til hva man synes er viktigst, og så er jeg ikke sikker på hvordan studiemiljøet i Elverum er. Anonymkode: 05f0a... Endret 13. august 2023 av Victoria81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå