AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Han gir meg ingenting i hverdagen, prater så vidt til meg, gir meg ingenting... før kvelden kommer: da vil han ta meg på skrittet, spør om vi skal kose, og blir sur når jeg sier nei. Jeg sier at jeg trenger mer i hverdagen. Sexlysten er nesten ikke eksisterende fordi han gir meg så lite. Men det forstår han ikke. Himler bare med øynene og sier "fyfaen" når han får avslag. Snur seg og går vekk. Jeg derimot, føler jeg får avslag hver eneste dag når han gir meg ingenting. Noen med råd? Anonymkode: 3ec8d...155 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Høres ut som en veldig lite sympatisk kar. Hvordan har dere det ellers? Mye til felles? Merker du tendensene på andre områder? Har du snakket med han om dette, utenom når dere står midt oppi det? Hva sier han da? Anonymkode: 3a4bb...95e 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Høres ut som et fortapt forhold spør du meg. Ikke er han interessert i deg som person, ikke utvikler dere dere sammen og opplever hva lovet har å by på sammen, og ikke respekterer han deg og hvordan kvinnekroppen fungerer. Jeg vet at jeg hadde hvertfall ikke orket en sånn mann! Anonymkode: 15f61...5df 13 1 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres ut som en veldig lite sympatisk kar. Hvordan har dere det ellers? Mye til felles? Merker du tendensene på andre områder? Har du snakket med han om dette, utenom når dere står midt oppi det? Hva sier han da? Anonymkode: 3a4bb...95e Han har alltid vært en stille kar, men jeg føler meg så ensom i forholdet. Han forstår ikke hva jeg mener. Vi kan være i familieselskap, og virke som to fremmede. Han kan sette seg på andre siden av bordet, også kan vi være der en hel dag uten å prate med hverandre. Det føles bare som om det er en vegg mellom oss. Vanskelig å forklare. 😕 Jeg har sagt dette før, men forstår ikke hva jeg prater om. For meg så føles det bare som om han ikke er interessert før kvelden kommer og vi skal legge oss. Anonymkode: 3ec8d...155 1
exictence Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Det beste er at dere snakker ut om at dere kanskje har forskjellig kjærlighetsspråk. Dere føler dere begge avvist. Det vet ikke han at du gjør, kanskje? Snakk sammen 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Hva gjør du for han da? Hva trenger han for å føle seg sett, elsket og hørt? Anonymkode: 51d70...a99 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Hvis dere ikke har fått barn enda, løp!!!!! hvis dere har fått barn, parterapi. Anonymkode: bcad7...895 13 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør du for han da? Hva trenger han for å føle seg sett, elsket og hørt? Anonymkode: 51d70...a99 Han trenger mest av alt sex sier han. Anonymkode: 3ec8d...155 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han trenger mest av alt sex sier han. Anonymkode: 3ec8d...155 Dat blir det en catch 22. Han trenger sex for å føle seg elsket , som igjen gjør at han behandler deg bedre. Du trenger det i omvendt rekkefølge. Anonymkode: 3c483...5d9 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 Litt av det samme her. Men prøv at han setter av litt tid til kos og nærhet på dagtid, og så setter du av tid til sex på kvelden. Bytte deal liksom. Prøv det en stund, så kanskje det avler mer sexlyst fra din side, og han ser at når han setter av tid til kos og nærhet så avler det mer sex også. Anonymkode: 956ea...15f 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 Da ville jeg sagt det rett ut, jeg vil gjerne ha sex men for og ha lyst på det så må jeg også ha en partner. Jeg har selv vært der, jeg var som luft og når kvelden kom og han ønsket sex da var han på. For meg hjalp det ikke uansett hva jeg sa så ble slutt. Det virker ikke som dere burde forsette forholdet, man skal ikke nøye seg med sånn. Om du stadig prøver og prate med han, og han ikke skjønner hva du sier eller mener. Anonymkode: 071ac...791 6 1 1
Pippi Lotta Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 Terapi tror jeg er et bra sted å begynne. Dere hadde hat gått av en utenforstående som kunne hjulpet litt. Eventuelt kan dere jo begge to lese om kjærlighets språkene, og så diskutere det dere leser sammen. Han kan jo ikke forvente at du skal ha sex du ikke har lyst på. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Litt av det samme her. Men prøv at han setter av litt tid til kos og nærhet på dagtid, og så setter du av tid til sex på kvelden. Bytte deal liksom. Prøv det en stund, så kanskje det avler mer sexlyst fra din side, og han ser at når han setter av tid til kos og nærhet så avler det mer sex også. Anonymkode: 956ea...15f Jeg vil tenke at det er bedre at man setter av rene kvelder til kos uten sex slik at han lærer å kose uten å få sex rett etterpå. Anonymkode: 9e98e...110 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 Har ikke så mye råd enn å bare kanskje prate med han? Jeg sitter i samme båt, er akkurat som deg. Trenger nærhet og kvalitetstid for å kunne klare å ha intim nærhet med samboeren. Jeg har nevnt dette for han i 2-3 år, og det har ikke forandra seg.. Så nå har jeg mistet følelsene for han, og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: d42ee...22e 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dat blir det en catch 22. Han trenger sex for å føle seg elsket , som igjen gjør at han behandler deg bedre. Du trenger det i omvendt rekkefølge. Anonymkode: 3c483...5d9 Jeg er mann og jeg er han fyren. Dvs, jeg har resignert heller enn å mase eller trygle. Men jeg klarer ikke å si fine ord eller holde hånda til ei som ikke vil ha meg. Lufta går ut av ballongen og kjærligheten forsvinner. Det handler veldig lite om det mekaniske med sex - om hun jobbet 100 mil unna og vi så hverandre sporadisk så hadde det fremdeles kunne fungert ved at jeg visste at hun hadde lyst på meg (og bare meg). Jeg ser absolutt dilemmaet til trådstarter og jeg vil ikke anbefale å ha sex for husfredens skyld, men jeg vil kanskje henstille til også landets kvinner om å spørre seg om alt er tip top i forholdet før det går så langt som beskrevet her, og hva deres bidrag i så måte er. Å sette seg inn i partnerens behov, å ha empati og å snakke med heller enn til er vel sånt som dere skal kunne minst like bra som oss? Anonymkode: 3b737...eaf 4 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #16 Skrevet 19. juli 2023 🚩🚩🚩🚩 Dette er ikke en partner som vil fungere i et forhold. Han gir deg ingenting. Løp. Anonymkode: a4d58...26c 2
Andro Skrevet 19. juli 2023 #17 Skrevet 19. juli 2023 Dette forholdet er tapt. Han eier ikke empati. Han gir deg ikke det du trenger, og klandrer deg for å reagere normalt på dette. Å holde tilbake oppmerksomhet, kjærtegn og anerkjennelse er en subtil, men effektiv form for psykisk mishandling. Du ødelegger deg selv om du ikke kommer deg bort fra dette. Du kan endre deg og hvor du er, du kan ikke endre ham. Det er ingen ting du kan forbedre ved deg selv som gjør ham til et bedre menneske. Kom deg vekk! 2 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #18 Skrevet 19. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Han har alltid vært en stille kar, men jeg føler meg så ensom i forholdet. Han forstår ikke hva jeg mener. Vi kan være i familieselskap, og virke som to fremmede. Han kan sette seg på andre siden av bordet, også kan vi være der en hel dag uten å prate med hverandre. Det føles bare som om det er en vegg mellom oss. Vanskelig å forklare. 😕 Jeg har sagt dette før, men forstår ikke hva jeg prater om. Har han en diagnose, eller "bare" lav emosjonell intelligens? Det du skriver her minner litt om aspergers, som ikke har behov for følelsesmessig nærhet, og ikke forstår andres emosjonelle behov. Anonymkode: 9a3d3...7ba 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #19 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er mann og jeg er han fyren. Dvs, jeg har resignert heller enn å mase eller trygle. Men jeg klarer ikke å si fine ord eller holde hånda til ei som ikke vil ha meg. Lufta går ut av ballongen og kjærligheten forsvinner. Det handler veldig lite om det mekaniske med sex - om hun jobbet 100 mil unna og vi så hverandre sporadisk så hadde det fremdeles kunne fungert ved at jeg visste at hun hadde lyst på meg (og bare meg). Jeg ser absolutt dilemmaet til trådstarter og jeg vil ikke anbefale å ha sex for husfredens skyld, men jeg vil kanskje henstille til også landets kvinner om å spørre seg om alt er tip top i forholdet før det går så langt som beskrevet her, og hva deres bidrag i så måte er. Å sette seg inn i partnerens behov, å ha empati og å snakke med heller enn til er vel sånt som dere skal kunne minst like bra som oss? Anonymkode: 3b737...eaf Jeg forstår deg. Og jeg klarer ikke ha sex med noen som ikke gir meg noe på dagtid. Han klarer sikkert ikke gi meg noe, med ei som ikke vil ha sex, eller som han sier "ikke vil ha han" Så da er vi i en evig sirkel... TS Anonymkode: 3ec8d...155 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #20 Skrevet 19. juli 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mann og jeg er han fyren. Dvs, jeg har resignert heller enn å mase eller trygle. Men jeg klarer ikke å si fine ord eller holde hånda til ei som ikke vil ha meg. Lufta går ut av ballongen og kjærligheten forsvinner. Det handler veldig lite om det mekaniske med sex - om hun jobbet 100 mil unna og vi så hverandre sporadisk så hadde det fremdeles kunne fungert ved at jeg visste at hun hadde lyst på meg (og bare meg). Jeg ser absolutt dilemmaet til trådstarter og jeg vil ikke anbefale å ha sex for husfredens skyld, men jeg vil kanskje henstille til også landets kvinner om å spørre seg om alt er tip top i forholdet før det går så langt som beskrevet her, og hva deres bidrag i så måte er. Å sette seg inn i partnerens behov, å ha empati og å snakke med heller enn til er vel sånt som dere skal kunne minst like bra som oss? Anonymkode: 3b737...eaf Bryr man seg så lite om samboeren sin at man knapt snakker til henne, ser på henne eller gir henne en klem i hverdagene bør det være innlysende for hvem som helst at hun ikke gidder å sprike med bena når mannen plutselig oppdager at hun eksisterer når det er sengetid - for det ar det noe HAN vil ha. Sånne mannfolk kan ærlig talt bare ryke og reise - MYE bedre å være alene enn sammen med usympatisk søppel (ikke en kommentar til deg jeg siterte). Anonymkode: d7cd2...8ad 8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå