Gå til innhold

Tilbyr besteforeldrene seg å finne på noe med barnebarna i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på reiser, turer, opplevelser. Og om de ikke tilbyr seg, spør dere om de vil gjøre noe med barnebarna sine i sommer?  

Anonymkode: bad3b...719

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler!

Anonymkode: a4caa...793

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mine har en uke hver sommer hos besteforeldrene 👍🏻

Anonymkode: 56d18...86d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingenting. Vi ferierte en uke sammen med de da, og da kunne de strekke seg til å sitte barnevakt etter at de var sovnet. Det snakket de masse om i ettertid, at de virkelig hadde stilt opp og hjulpet oss.

Anonymkode: 1c304...dc7

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tenker på reiser, turer, opplevelser. Og om de ikke tilbyr seg, spør dere om de vil gjøre noe med barnebarna sine i sommer?  

Nei, og nei.

Det skal sies at de finner på mye med min søsters barn og aldri har vist noe særlig interesse for mine.

Anonymkode: e5b33...957

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør han ikke. Kommer sjeldent på bursdagen til barnebarnet sitt heller. Hvert år er svaret det er midt i jakta, men hun har bursdag på samme tid hvert år🧐 

Jeg har sluttet å please lenger. 

Anonymkode: eefa5...183

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er bare 7 mnd, men besteforeldrene som er nærmeste nabo passer henne mer enn gjerne noen timer 😅 de er suuuuperengasjerte. 

Anonymkode: 1c77f...984

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi drar på besøk og tar initiativ til å finne på ting, men de vil helst holde på med sine egne hverdagslige aktiviteter. 

Anonymkode: f1948...ecb

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei og nei 

Anonymkode: 08abb...5e1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun er bare 7 mnd, men besteforeldrene som er nærmeste nabo passer henne mer enn gjerne noen timer 😅 de er suuuuperengasjerte. 

Så herlig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men vi ferierer sammen og har det hyggelig. 

Har aldri tenkt på det som et problem. 

Generasjon Kravstor. 

Anonymkode: 04927...bb4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Svigermor har tatt de med når hun passer barna til svigerinnen min, for at de skal hjelpe henne. De har fått litt lønn for dette. Ellers har de vært på hytta med svigers.

Anonymkode: 850ba...03f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så herlig :) 

Ja vi har tenkt på det flere ganger at vi er utrolig heldige. Å vi vet å sette pris på besteforeldrene ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Og jeg har spurt😌 De er fullt opptatt med stemor sine barn og barnebarn. Og pappa er en fjott som bare dilter etter… 

Mamma er død 

Anonymkode: 10fd0...d1c

• Liker 2
  • Hjerte 11
Skrevet

Nei, og nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

de prioriterer de yngste / favoritt barnebarna

Anonymkode: 8ab53...27e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig lite tilbud fra besteforeldre. To av de er kun opptatt av egne reiser, en er mer opptatt av sommerens festivaler og de siste sliter med helsa.

Anonymkode: ec999...51d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre jobber, de hadde to uker ferie i starten, der ene uken var før skoleferien og så skal de ha litt ferie igjen på høsten. 

Så det er vanskelig for de å tilby seg ting i hverdagen, men de er veldig på i helgene. Vil gjerne finne på ting og ha overnatting 

Anonymkode: 20907...9f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei og det forventer jeg heller ikke så jeg spør. Han var hos de den helgen når jeg fødte for tre uker siden og forrige helg ei natt. (Da tryglet jeg omtrent fordi jeg var så sliten + livmorbetennelse). 

Anonymkode: dba5e...c40

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnet vårt har supre besteforeldre. Farmor og Farfar i nabohuset. Barnet har vært der så mye det vil i 3 uker nå, verken barn eller besteforeldre er lei enda😊 I neste uke skal barnet være ei uke hos mine foreldre. 

Jeg spør aldri om barnet kan være med noen av besteforeldrene, for de vil være med barnet så mye som mulig. Vi er heldige, og barnet vårt er heldig. 

Anonymkode: 94846...1bb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...