Gå til innhold

Møter aldri single som ikke er midt oppi noe med eks eller dater noen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det andre her som har lignende erfaring som meg? Er en mann på 31 som dater, vært singel i 4 år ca.

Erfaringen min er at alle jenter jeg møter er enten nysingle og ikke klare for noe pga. eksen eller er midt oppi en uavklart situasjon med de de dater. Møter aldri folk som er single og tilfreds med situasjonen de er i uten å date noen, alle er alltid involvert i ulike greier med andre folk.

Dette er da typisk jenter jeg møter gjennom mitt sosiale liv, Tinder-jenter har jeg nesten kun dårlige erfaringer med da de ghoster over en lav sko og har mye ymse dårlig oppførsel.

Andre med lignende erfaringer? Lurer veldig på hvordan man skal klare å møte noen som er klar for noe seriøst.

Har "alt på stell" med høyere utdanning, godt sosialt liv osv, forsøker siste året å øke sex appeal med nye klær og muskelbygging, merker fremgang i interessen til jenter men er så turn off med folk som er midt oppi greier med eks eller andre dates...

Anonymkode: 93df2...dfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg, møter mange menn som er "venn" med eksen, men i realiteten har de et forhold bare uten sex kanskje, men eksen ringer og gubben springer.. tror ikke så mange er i stand til å være helt alene, og må ha en tilknyting et sted og overlappe. 

Anonymkode: 9831d...fb1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uenig, men nå er jeg jo jeg en 29 år gammel kvinne som er singel på mitt syvende år, uten å ha noen på G :)

Jeg trives som singel, og har ikke noen super interesse av å date. Det kommer når det kommer. Har ikke vært på tinder siden før pandemien 😂

Anonymkode: 9ad03...045

AnonymBruker
Skrevet

Menn jeg møter er akkurat sånn også, er fortsatt forelska i eksen, som regel. 

Anonymkode: 44e49...8cb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uenig, men nå er jeg jo jeg en 29 år gammel kvinne som er singel på mitt syvende år, uten å ha noen på G :)

Jeg trives som singel, og har ikke noen super interesse av å date. Det kommer når det kommer. Har ikke vært på tinder siden før pandemien 😂

Hadde du datet så hadde du kanskje fått samme erfaringen? Som h*n over deg sier, det er mye overlapp... Jeg liker ikke å være den som overlapper, føler det ikke blir genuin interesse men mer at jeg er en i rekka.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Edit: han siste eksen min dumpet jeg fordi han fortsatt ikke var ferdig med eksen han datet for 17 (!) år siden. Ærlig talt, mann, let it go allerede. Sånt gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 44e49...8cb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hadde du datet så hadde du kanskje fått samme erfaringen? Som h*n over deg sier, det er mye overlapp... Jeg liker ikke å være den som overlapper, føler det ikke blir genuin interesse men mer at jeg er en i rekka.

Det er mye overlapp der ute ja, men ikke i min dating-erfaring. 

I vennekretsen ja. Folk er generelt livredde for å være alene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel mange år men har samme inntrykk som deg at de fleste av begge kjønn jevnlig hvertfall er på dater'n, liker noen, eller akuratt kommet ut av noe. Det er vel det som er mest menneskelig da mennesker er sosiale vesner som bare ønsker å finne kjærligheten og oppleve nære relasjoner. Man kan ikke endre hvor klar eller ikke andre er for noe nytt men man kan snakke mer om sånt på første date, høre når de sist var i forhold, hvorfor det tok slutt, om de føler seg på et sted emosjonelt der de er klar for noe nytt. Så må man bare ta datingen sakte og se 

Anonymkode: 1a9a9...500

AnonymBruker
Skrevet

Så er det noen av oss som ikke får seg så lett kjæreste. Nå er jeg mye eldre enn TS, er dame 38 skilt for 1 år siden med barn 50%. Hvis jeg kunne, hadde jeg gjerne overlappet da jeg trives best i et forhold. Men det har ikke klaffet på Tinder hittil 🤷🏼‍♀️ Har rukket å date noen få. Og ja, jeg er også redd for å leve alene som singel, men til jeg møter rett mann, har jeg egentlig noe valg? 

Anonymkode: d2dee...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...