Gå til innhold

Hvordan ser dagen ut til en 4/5 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er hjemme i 2 uker nå før barnehage start. Skjønner ikke helt hva vi skal finne på de dagene vi kun er hjemme. Går mye i pad og litt lek i hagen. 

De fleste dagene er vi ute 5-6 timer da får vi dagene til å gå fortere. Men ofte er vi hjemme hele dagen..

Vil gjerne høre hva 4/5 åringene deres pleier å gjøre de dagene de kun er hjemme??

Anonymkode: 39d5b...36c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleier ikke bare være hjemme, da blir dagene veldig lange synes jeg. Ellers blir det litt tegning, maling, perling, lek på rommet o.l. 

Anonymkode: a15a2...34e

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ca. Aldri hjemme en hel dag. Vill ikke oss selv så vondt😅 vi er mye å leker på lekeplasser/skoler. Går turer i skogen, sparkesykkeltur, bytur, svømmehallen, bibliotek, museer etc.

Anonymkode: 9be9b...40c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står opp tidlig, ufrivillig fra min side. Ser på TV mens jeg drikker kaffe. Spiser, kler på oss og går ut. På lekeplass, ned til sjøen, går innom butikken.. Hjem igjen å lage lunsj. Kanskje bake noe(om det regner), leke på rommet, playdo, kinetisk sand, tegne, eller bade i hagen, hoppe på trampoline, gå på besøk til noen, kjøre et sted å gå tur. 

Anonymkode: 74379...dc1

• Liker 1
Gjest Sprite
Skrevet

Står opp TIDLIG. Ser litt tv/pad. Spiser frokost. 
Jeg liker å få unna handling tidlig så det gjør vi når vi er klare. 
Ser litt mer på pad eller tv når vi kommer hjem. 
Barnet tegner,maler, perler,leker. 
Så drar vi ut, enten på tur eller besøk eller noe sånt. 
Lager middag. 
Går gjerne ut en tur til etterpå. Eller besøk. 

Dette er om det ikke foreligger noen planer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...