AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Har veldig lyst til å innrømme følelser for en venn av meg som har flyttet vekk og jeg sannsynligvis aldri kommer til å se mer. Grunnen til dette er at jeg vil han skal vite hvor utrolig kjekk han er. Snapper mye med han fortsatt Hvordan skriver man det uten at det blir kleint? Anonymkode: 43ddc...498
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Det er jo bare å kjøre på, men da må du også være klar over at du risikerer at vennskapet dør ut. Anonymkode: 3dd03...04f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Vil du ikke at han skal flytte tilbake? Hvis jeg bare ville gi noen et ærlig kompliment og en selvtillitsboost ville det ikke kostet meg så mye å være åpen om følelser for vedkommende. Men i frykt for avvisning ville det sittet lengre inne. Jeg har gjort det én gang, klarte ikke å la være å dele med ham. Angret ikke etterpå, var fint å slippe å gå alene med det. Han ville bare være venner dengang, men ble kjæresten min senere. Anonymkode: 66796...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå