Gå til innhold

Hva har du på skrivebordsbakgrunnen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi jeg kjeder meg. Jeg har gammelt drittungebilde av the mars volta hvor drittsekkvokalisten faktisk smiler. Det var spektakulært.

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bilde av Lassiemannen med min eldste nevø på fanget. Jeg bytter i ny og ne, jeg. I dag har jeg det fordi jeg bare savner Lassiemannen så mye mens han er på jobb.

Skrevet

Jeg har et bilde av min mann der han står i fjøra og titter utover havet, på en bitteliten øy, ute på mørekysten ett sted.....

Skrevet

Standard blå Windows-bakgrunn. Jeg ser sjelden på skrivebordet fordi msn ligger oppe alltid, også er det forstyrrende med bildebakgrunn når jeg skal se ikonene

Gjest Catwoman
Skrevet

Bildet av pusekatten min som ligger og åler seg på terassen. :-D

Skrevet

Pusekattungar... :)

Skrevet

Akkurat nå har jeg Corpse Bride, men har hatt det så lenge at det er på tide å bytte.

Før hadde jeg et bilde av Viggo Mortensen som Aragorn, men tror samboeren ble litt småsjalu for han byttet det ut så ofte (og jeg byttet tilbake) :ler:

Skrevet

Jeg har bilde av en sydhavsøy med palmetre.

Skrevet

Veksler litt mellom et bilde som heter "Sunset from space" og et nydelig solnedgangsbilde tatt fra stuevinduet vårt.

Gjest christineemily
Skrevet

Slide Showe av alle bildene jeg har lagret på PC'n :) . Digger det, - hender jeg blir sittende å se på PC'n i evigheter bare for å se på bilder... :-D .

Skrevet

Akkurat nå har vi bilde av de to pusekattene våre. Tidligere har vi hatt bilde av meg og Bippemannen sammen med bilen :ler:

Skrevet (endret)
Dette har jeg på skrivebordet =)skrivebordbilde

:hoho:

kjempeskjønne forresten sniglå! Dine puser virker så glade alltid på bilder! :hjerter:

Endret av Towelie
Skrevet

blå windows. Jeg er en utålmodig person og synes maskinen bruker for mye tid på åpne hvis det er for mye farger og stæsj på skrivebordet.

Når Liten er hjemme får jeg en venn av henne i småbilder over hele skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...