Gå til innhold

Fant ut i dag at fyren jeg dater, har vært med i Luksusfellen sammen med ex’en hans..?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke sagt noe til meg. Har fått vite det via andre. Er det et stort rødt flagg? Er det ikke naturlig å snakke om da?

Anonymkode: b7bee...1b8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart knallrødt flagg!

Anonymkode: 603fb...00b

• Liker 19
  • Nyttig 5
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Dette er ikke bare et rødt flagg, men heller et svart flagg. 

AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 7e4f4...f0a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det kvinner som har ligget med et tosifret antall folk pleier si igjen? Hmmm... Åja, "fortid er fortid"!

Anonymkode: 41bd5...1ef

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet

Veeeel, han kan jo ha lært…….

Men jeg ville i utgangspunktet vært skeptisk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ok så what? Det viktigste her er: er han singel fra eksen og har han fått økonomien på rett kurs? 

Anonymkode: b6cd6...792

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok så what? Det viktigste her er: er han singel fra eksen og har han fått økonomien på rett kurs? 

Anonymkode: b6cd6...792

Men det vet vi vel ingenting om? Altså at han fremdeles har styring på økonomien?

TS, dette må du jo finne ut av. Det er bare å si at du hørte han har vært med i Luksusfellen. Det er jo ikke unaturlig å ville vite om han fremdeles har økonomisk styring, det er en grunn til  at han endte opp i det programmet.

Endret av ti10
.
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han har klart å ordne opp i økonomien og lært hvordan han skal styre økonomien. Hvis ikke, hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: 13395...421

• Liker 3
Skrevet (endret)

Han har sikkert lært masse av å være med på Luksusfellen. For meg hadde det ikke vært en dealbreaker eller rødt flagg. Det røde flagget ville for min del blitt heist hvis han fortsatt tydelig lever over evne og har masse forbruks- og kredittkortlån. Jeg ville nok vært ekstra obs på å finne ut akkurat det da. Så kanskje gult flagg.

Edit: så jeg svarte litt på utsiden av spørsmålet. Jeg må jo si jeg forstår at dette ikke er noe han ønsker å snakke om når man dater. Det er jo ikke kjempegøy å ha hatt så store økonomiske problemer. Og hvis han virkelig har ryddet opp og skjerpet seg, så vil det jo også gi et feil bilde av ham. Men han bør jo ikke være for unnvikende hvis spørsmålet kommer, tenker jeg.

Endret av Bovina sancta
  • Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er naturlig snakke om, etter man har blitt godt nok kjent. 
Men det er ikke noe man snakker om på første daten... 

Anonymkode: 84414...c67

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sesong, og episode? - hadde jeg tenkt og sett det opp. Var han på luksusfellen eller var han med pga eksen? Hva var grunnen til utfordringene de hadde?

Anonymkode: ed066...b34

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt klare inntrykk er at de aller fleste mannfolka blir dumpa etter besøk fra Luksusfellen.

Hallgeir kommer med gladnyheten.!! Vi har fått til en avtale med banken.

Lev på knekkebrød, ingen ferie, selg bilen, ta buss, ingen kafebesøk , ingen utskeielser eller shopping av noe slag de neste 5 årene.

DA er dere kvitt gjelden og kan starte drømmen om å kjøpe hus og stifte familie 🙂.

Hva syntes du om dette, kjæresten til deltageren. Emilie 24år.

Når Hallgeir tilbake 1 mnd seinere sitter deltakerne alene på sofaen. 

Anonymkode: ed61c...65c

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han har ikke sagt noe til meg. Har fått vite det via andre. Er det et stort rødt flagg? Er det ikke naturlig å snakke om da?

Rødt flagg når en ikke betaler regninger, og legger uåpna konvolutter i skuffen og håper de forsvinner. 

Anonymkode: a50fa...c36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Rødt flagg når en ikke betaler regninger, og legger uåpna konvolutter i skuffen og håper de forsvinner. 

Nei, det alle deltakerne har til felles er at de drikker store mengder Pepsi max. Og de blir vist en diger pall med Pepsi med prisplakat.

Det er rødt flagg deluxe.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du tatt opp alt du ikke er fornøyd med fra din egen fortid; alle blemmer du har gjort, alt som du ikke var så fornøyd med skjedde, dårlige valg, dårlig oppførsel? 

Når din første respons på en fortid som gjelder noe man absolutt kan endre på om man vil;  er rødt flagg. Og du spør om støtte til den oppfattslsen det på det forumet med de mest overfladiske, dømmende mennesker med minst medmenneskeliget -   uten at du faktisk har snakket med personen det gjelder om det, så har du litt å jobbe med. 

Anonymkode: 43f1a...b29

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, det alle deltakerne har til felles er at de drikker store mengder Pepsi max. Og de blir vist en diger pall med Pepsi med prisplakat.

Ok, så å ikke betale regninger er ikke et rødt flagg, men å drikke Pepsi Max er det? 

Skjønner. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har forhåpentligvis lært da. 

Anonymkode: f6bad...be5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Pepsi Max er den nye heroinen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har gjeldsproblemer nå er det et rødt flagg. Hvis han har hatt det før og ordnet opp, deltakelse i luksusfellen eller ei, så er det ikke. 

Anonymkode: 434e1...69f

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...