Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var enten at vi i vennegjengen skulle reise til Danmark i 3 dager eller kristiansand og gå til dyreparken. Jeg har vert i danmark 2 ganger før og må innrømme at dyreparkene der er litt mer kjekkere og litt bedre mat valg. Og siden vi kjører bil så er det og komme seg til steder.

Men  fordi jeg har vært så mye i kristiansand dyrepark før at det ikke er så mye spennende der😅 joda mange flotte dyr men har vert der mesten vert år så synes ikke det er så utrolig spennendes der lenger🥲 så vurderer å droppe turen om det blur til kristiansand fleste parten vil til, men de vil jo ha meg med! Vi er 5 stk

Anonymkode: e25dc...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig i Kr.sand.
PERIOD! 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri dradd til Dyreparken i Krs. Forferdelig kjedelig by for øvrig. Kastet vekk masse penger der i sommer. Nei, da hadde jeg dradd til Danmark eller blitt hjemme

Anonymkode: e111f...96a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde aldri dradd til Dyreparken i Krs. Forferdelig kjedelig by for øvrig. Kastet vekk masse penger der i sommer. Nei, da hadde jeg dradd til Danmark eller blitt hjemme

Anonymkode: e111f...96a

Synes byen er kjekkere en selve dyreparken🙈

har vert så mye i dyreparken at det ikke er så mye spennende som skjer der

Anonymkode: e25dc...5bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker Dyreparken! En veldig godt gjennomført park. 

Anonymkode: 629c2...8cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor store er barna deres da? 

Anonymkode: 3c618...372

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo topp for barn 3-14, kanskje. Usikker på om eldre barn synes det blir for barnslig. Og enig i at dyrepark-delen i fx aalborg er mer spennende enn i Kristiansand. I sistnevnte er det jo mye utenom dyr som er kjekt. 

Anonymkode: 38c4e...eef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...