AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Det var enten at vi i vennegjengen skulle reise til Danmark i 3 dager eller kristiansand og gå til dyreparken. Jeg har vert i danmark 2 ganger før og må innrømme at dyreparkene der er litt mer kjekkere og litt bedre mat valg. Og siden vi kjører bil så er det og komme seg til steder. Men fordi jeg har vært så mye i kristiansand dyrepark før at det ikke er så mye spennende der😅 joda mange flotte dyr men har vert der mesten vert år så synes ikke det er så utrolig spennendes der lenger🥲 så vurderer å droppe turen om det blur til kristiansand fleste parten vil til, men de vil jo ha meg med! Vi er 5 stk Anonymkode: e25dc...5bb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Hadde aldri dradd til Dyreparken i Krs. Forferdelig kjedelig by for øvrig. Kastet vekk masse penger der i sommer. Nei, da hadde jeg dradd til Danmark eller blitt hjemme Anonymkode: e111f...96a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde aldri dradd til Dyreparken i Krs. Forferdelig kjedelig by for øvrig. Kastet vekk masse penger der i sommer. Nei, da hadde jeg dradd til Danmark eller blitt hjemme Anonymkode: e111f...96a Synes byen er kjekkere en selve dyreparken🙈 har vert så mye i dyreparken at det ikke er så mye spennende som skjer der Anonymkode: e25dc...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Elsker Dyreparken! En veldig godt gjennomført park. Anonymkode: 629c2...8cd 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Hvor store er barna deres da? Anonymkode: 3c618...372 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Det er jo topp for barn 3-14, kanskje. Usikker på om eldre barn synes det blir for barnslig. Og enig i at dyrepark-delen i fx aalborg er mer spennende enn i Kristiansand. I sistnevnte er det jo mye utenom dyr som er kjekt. Anonymkode: 38c4e...eef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå