AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Min kjæreste er i kveld for 3 gang blitt tatt med tvang av politi pga forsøk på selvmord. Tabl og store mengder alkohol . han raserer og knuser store deler av leiligheten i fylla. Dette har sjedd 9 ganger på et år. Han innrømmer at han har det vondt inni seg fra barndommen og har dermed søkt hjelp i psykiatrien . Men det har ikke hjulpet til nå. Nå er jeg totalt utslitt . Noen der ute som har opplevd lignende ? Og er det noen som tror han kan bli frisk? Anonymkode: da83d...f3b 5
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Skulle ikke ambulanse ha hentet han om han har så ENORME mengder piller og alko i seg? Han skulle jo vært i koma da. Eller dau.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå): Skulle ikke ambulanse ha hentet han om han har så ENORME mengder piller og alko i seg? Han skulle jo vært i koma da. Eller dau. Raserer leilighet, da er det politi. Anonymkode: a34c7...c50
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min kjæreste er i kveld for 3 gang blitt tatt med tvang av politi pga forsøk på selvmord. Tabl og store mengder alkohol . han raserer og knuser store deler av leiligheten i fylla. Dette har sjedd 9 ganger på et år. Han innrømmer at han har det vondt inni seg fra barndommen og har dermed søkt hjelp i psykiatrien . Men det har ikke hjulpet til nå. Nå er jeg totalt utslitt . Noen der ute som har opplevd lignende ? Og er det noen som tror han kan bli frisk? Anonymkode: da83d...f3b Kjøre deg, jeg tror han kan bli frisk. Men da må han ha riktig hjelp og det kan bli langvarig. Håper han har flere som stiller opp så ikke du sliter deg ut. Anonymkode: a34c7...c50
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Veldig vondt å være samboer og pårørende til en som er så syk. Min eks er fortsatt syk og jeg ble nødt til å gjøre det slutt for å ikke bli psyk selv. Eller dvs jeg ble psyk av det og måtte gjøre det slutt for å ha en sjanse til å overleve Anonymkode: 7441c...b39
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min kjæreste er i kveld for 3 gang blitt tatt med tvang av politi pga forsøk på selvmord. Tabl og store mengder alkohol . han raserer og knuser store deler av leiligheten i fylla. Dette har sjedd 9 ganger på et år. Han innrømmer at han har det vondt inni seg fra barndommen og har dermed søkt hjelp i psykiatrien . Men det har ikke hjulpet til nå. Nå er jeg totalt utslitt . Noen der ute som har opplevd lignende ? Og er det noen som tror han kan bli frisk? Anonymkode: da83d...f3b Den eneste måten for han å bli frisk på er om han selv ønsker å bli frisk og er villig til å gjennomføre de stegene som trengs. Kanskje innleggelse i en periode hadde vært bra for han? Dette må han snakke sammen med legen om også må han være villig til å ta imot råd og hjelp. Om han ikke gjør dette, så vil det ikke bli bedre. Husk å ta vare på deg selv. Det er ikke din jobb å redde han. Anonymkode: 870f9...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå