Gå til innhold

Damer hvilken aldersgruppe kan dere akseptere i dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et seriøst forhold hva syns dere er max og minimums alder for dame 35 år? 

Jeg er så redd for å gå ned i alder for jeg vil ikke være noens "milf fantasi", redd for å gå opp i alder for vil ikke være noens "yngre rype uten at de blir dømt for å gå for ungt" heller. Men dette innskrenker selvfølgelig markedet for meg. Er derfor nysgjerrig på å høre hva dere andre tenker er innafor alderspenn for kvinne 35 som søker noe seriøst? Hvor unge og gamle menn som også sier at de søker noe seriøst kan man ta på alvor og hvilken aldersgruppe kan man date uten å få rare blikk?

Anonymkode: 21807...217

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

+- 5 år tror jeg er max om man ønsker et mest mulig problemfritt forhold.

Jo mindre aldersfoskjell jo bedre.

Anonymkode: 1b13e...bda

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på samme alder og sliter litt med det samme. Faller ofte for yngre menn (ubevisst altså), men holder meg unna dem fordi jeg antar at de ikke vil noe seriøst uansett. Nå har jeg en beiler som er mye yngre enn meg, men jeg tror ikke vi er en god match. Så de finnes. Men det skal jo klaffe også.

Anonymkode: 66a21...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ca på samme alder og tenker  5 år +/-. 

Anonymkode: 5b608...de7

AnonymBruker
Skrevet

Finn en du liker og som liker deg. Ikke tenk på hva andre tenker om dere. Ellers må du bare se an hvert tilfelle for hva som er realistisk. En 25 åring som vil studere i 3 år til og ønsker seg 3 barn, er nok ikke den rette. Om du ønsker barn, er nok heller ikke en 50-åring noe for deg. 
Jeg er 39 og min kjæreste er 45. Passer utmerket for oss.

Anonymkode: c3d52...e3c

Skrevet

Enig med dem over +/- 5 år. Det er statistisk bevist at risikoen for at et forhold ikke blir varig øker dramatisk dess større aldersforskjell det er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 32 og går rundt + / - 5 år, men om drømmemannen er litt utenfor, er det ikke krise.

Anonymkode: 28a6f...9b2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

+/- 7 år

Anonymkode: 579ad...42b

Skrevet

Er 32, 40-45 er min målgruppe. 

Skrevet

Er 38. Har hatt søkekriteriene på Tinder på menn mellom 44-49 da jeg var på Tinder. Av og til gikk jeg ned til 43. Under 43 føles litt ungt, synes jeg 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Som de fleste andre sier her, +-5 år. 

Er 46 selv, så du hadde vært altfor ung for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...