AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Andre som jobber nattevaktstilling i kommunen? Feks innen helse? Jeg har hatt 3 uker ferie nå (4 med friuka). Det ble 7 netter til sammen. Trodde jeg skulle ha krav på 9 ferienetter av det jeg har hørt. Andre sier derimot at de ikke teller «ferienetter» men uker og at den uka vi skulle jobbet helg og går av mandagen, går over i en ny uke. Dermed telles det som en ferieuke. Dette hørres gale ut og svært urettferdig, men noen påstår altså at det har skjedd med dem. Så nå ble jeg litt nervøs her. Altså fordi jeg valgte å ta en av ferieukene uka jeg skulle jobbe helg, så telles det som to ferieuker?🙈 Eller har jeg forhåpentligvis 2 ferienetter til gode nå? Håper noen som jobber natt kan svare. Ser for meg disse reglene er nokså jevnt over like i de ulike kommunene/i offentlig sektor. Anonymkode: e32aa...334
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Oi, ser denne havnet i feil kategori og skulle sikkert vært på ‘høytider og spesielle anledninger’ eller ‘hobby og fritid’🙈 Beklager. Håper likevel noen kan svare likevel🙃 Anonymkode: e32aa...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå