AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Hva kan man oppleve, ta pauser, nyte naturen osv langs veien, uansett hvilken vei man tar? Hva kan man oppleve over Hardangervidda, hvor det kan være greit å ta småpauser her og der? Samme med Haukeli? Noen anbefalinger? Anonymkode: cfc61...641
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Haukeli er kortest og fortest fra det meste av Telemark. Det er fint å kjøre gamlevegene rundt tunnelene, kjøpe geitost på fylkesgrensa. Stoppe på Mjonøy i Vinje for bakst og lokalmat. Anonymkode: 346fd...4bf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Haukeli er kortest og fortest fra det meste av Telemark. Det er fint å kjøre gamlevegene rundt tunnelene, kjøpe geitost på fylkesgrensa. Stoppe på Mjonøy i Vinje for bakst og lokalmat. Anonymkode: 346fd...4bf Takk for svar. Jeg tenkte ikke på hvilken var kortest. Jeg tenkte på hvilken vei over, opplever man mest, hvis du skjønner hva jeg mener. Er det noen "pause"steder over Hardangervidda, som er fine å få med seg. Haukeli har noen fosser, jeg har tatt den veien før, men ikke over Hardangervidda. Men hvis det ikke er noe spesielt den veien, så tar vi selvsagt den korteste over. Anonymkode: cfc61...641
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar. Jeg tenkte ikke på hvilken var kortest. Jeg tenkte på hvilken vei over, opplever man mest, hvis du skjønner hva jeg mener. Er det noen "pause"steder over Hardangervidda, som er fine å få med seg. Haukeli har noen fosser, jeg har tatt den veien før, men ikke over Hardangervidda. Men hvis det ikke er noe spesielt den veien, så tar vi selvsagt den korteste over. Anonymkode: cfc61...641 Du har jo turistvegprosjektet over Vøringsfossen hvis du kjører vidda. Anonymkode: 346fd...4bf
Maskinfører Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Pappa (født 1945) mor og bestemor fra Haugesund Pappa sier over Hardangervidda 😀
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Skrevet 20. juli 2023 TS her Da endte vi med Hardangervidda. Dvs vi reiser til helgen. Dere som har kjørt den veien eller har familie der. Kan dere spørre om det er noen spesielle stoppesteder langs strekningen? Verdt å få med seg? Anonymkode: cfc61...641
Kjetil E Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): TS her Da endte vi med Hardangervidda. Dvs vi reiser til helgen. Dere som har kjørt den veien eller har familie der. Kan dere spørre om det er noen spesielle stoppesteder langs strekningen? Verdt å få med seg? Anonymkode: cfc61...641 Vøringsfossen, gå gangbroen over juvet. Hvis dere velger å kjøre via Norheimsund i stedet for over Voss så kan dere like etter Norheimsund ta et stopp hvor dere kan gå en sti som går på baksiden av et fossefall. Husker ikke hva det heter, men kort etter Norheimsund og mener det er merket.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Husk å kjøpe is på dolce vidda i Eidfjord🧡 Anonymkode: 8c2d8...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå