AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Vi er et lite knippe kvinner på en stor arbeidsplass og noen av oss er trainee'er. Vi er 2 ny-innflyttere på samme alder og uten særlig nettverk, ville jeg gjerne bli kjent med henne utenom jobb. Det var hun som først luftet det å møtes etter jobb. Deretter har jeg vist stor interesse og sagt" la oss møtes" minst 3 ganger og vært konkret med å spørre om vi skulle ha tatt en kaffe etter jobb en ettermiddag for noen uker siden. Hun virket veldig med, men avlyste den ene gangen og har ikke foreslått noe selv. Jeg føler det bikker over til å virke desperat om jeg nok en gang må vise interesse. Det har gått ukesvis, og hun tar ikke initiativ. Skal jeg bare droppe dette? Trodde aldri jeg skulle være så Viggo-venneløs Anonymkode: 2671b...e40
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Ja ballen er hos henne nå. Anonymkode: 5c382...6b7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Å kalle seg selv Viggo-venneløs hjelper ikke. Anonymkode: f3cb4...48a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Fikk vondt av deg flytt tilbake Tim hjembyen Anonymkode: cfdd6...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå