AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Jeg har en kjæreste som synes det er så sexy når jeg har på strømper under sex. Både om vi leker litt rollespill eller om jeg bare tar det på eller har det under. Jeg merker fortsatt at det er litt situasjonsbestemt og jeg virkelig føler meg sexy eller teit, selv om jeg nok i det siste oftest har følt meg sexy og selv fått mer tenning av den grunn. Får dere selv noe ut av det? Anonymkode: cd329...98b
Fighter83 Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Helt sinnsykt sexy!!! Elsker å ha slik moro👏👏 Men jeg fikser ikke å ha barn i hus samtidig så det er litt situasjonsbetinget ja😅
Frkego Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Mannen elsker at jeg har på meg stayups og det i seg selv tenner meg. Truseløs med stayups under kjole, spesielt bland folk og det er bare vi to som vet hva som befinner seg under kjolen, er ekstremt pirrende for oss begge. Skal jeg forføre ham tar jeg på meg en lang skjorte som såvidt dekker rumpa, sort blondeundertøy og stayups. Kunne ha vekt ham fra de døde med det antrekket. Så ja, jeg føler meg sexy i stayups får har definitivt noe ut av det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Det er ingenting jeg føler meg mer sexy i Anonymkode: ef4ca...591
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Hadde følt meg utrolig teit Anonymkode: c749f...00e 1
feliek54 Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har en kjæreste som synes det er så sexy når jeg har på strømper under sex. Både om vi leker litt rollespill eller om jeg bare tar det på eller har det under. Jeg merker fortsatt at det er litt situasjonsbestemt og jeg virkelig føler meg sexy eller teit, selv om jeg nok i det siste oftest har følt meg sexy og selv fått mer tenning av den grunn. Får dere selv noe ut av det? Anonymkode: cd329...98b Veldig sexy men jeg mener alt skal av etter hvert så skal være helt naken.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 Føler meg kjempesexy når jeg ser kåtheten i øynene hans, og bulen i buksene. Lyst avler lyst, og det blir virkelig het og intens sex. Anonymkode: b2cdf...72b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 Her er vi motsatt, han bryr seg ikke så mye om hva jeg har på, mens jeg synes han er helt utrolig hot i knelange tubesokker! Han spiller basket og har heldigvis mange par. Bruker to par samtidig. Jeg blir helt mo i knærne av det. Elsker også når han har bunad og knestrømper. Synes det er så sexy! Men vi har bare sex med tubesokkene på, ikke bunad. Anonymkode: 0aa37...736 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har en kjæreste som synes det er så sexy når jeg har på strømper under sex. Både om vi leker litt rollespill eller om jeg bare tar det på eller har det under. Jeg merker fortsatt at det er litt situasjonsbestemt og jeg virkelig føler meg sexy eller teit, selv om jeg nok i det siste oftest har følt meg sexy og selv fått mer tenning av den grunn. Får dere selv noe ut av det? Anonymkode: cd329...98b Supersexy!!! 🙂 Anonymkode: bf406...fbf
stgirl Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 (endret) Lange strømper i nylon eller silke, noen ganger festet til hofteholder, og alltid kombinert med høyhælte sandaler eller pumps, har vært en greie for meg når det ligger an til sex med min kjære helt siden jeg var nokså tidlig i tjueårene. Det var etter jeg ble kjæreste med han som i dag er min ektemann, og det var han som introduserte det den gang med en helgegave etter vi hadde vært sammen ett par måneder. Jeg husker jeg gikk på badet og tok på meg de sorte strømpene og fikk etter litt fomling festet dem til den sorte blondepynta hofteholderen og da jeg trippet tilbake til soverommet i hele antrekket med føttene i et par sorte pumps, ble jeg raskt klar over at dette var noe min ti år eldre kjæreste satte abnormt stor pris på, for å si det slik... Siden den gang har jeg, eller snarere vi, slitt ut en god del par strømper, både sorte, hvite, beige, grå, brune, røde og til og med rosa, gjerne med søm bak og også nettingstrømper. Så av meget god erfaring kan jeg anbefale lange strømper, også åpne strømpebukser, både før og under sex. Endret 19. juli 2023 av stgirl 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #13 Skrevet 20. juli 2023 stgirl skrev (7 timer siden): Lange strømper i nylon eller silke, noen ganger festet til hofteholder, og alltid kombinert med høyhælte sandaler eller pumps, har vært en greie for meg når det ligger an til sex med min kjære helt siden jeg var nokså tidlig i tjueårene. Det var etter jeg ble kjæreste med han som i dag er min ektemann, og det var han som introduserte det den gang med en helgegave etter vi hadde vært sammen ett par måneder. Jeg husker jeg gikk på badet og tok på meg de sorte strømpene og fikk etter litt fomling festet dem til den sorte blondepynta hofteholderen og da jeg trippet tilbake til soverommet i hele antrekket med føttene i et par sorte pumps, ble jeg raskt klar over at dette var noe min ti år eldre kjæreste satte abnormt stor pris på, for å si det slik... Siden den gang har jeg, eller snarere vi, slitt ut en god del par strømper, både sorte, hvite, beige, grå, brune, røde og til og med rosa, gjerne med søm bak og også nettingstrømper. Så av meget god erfaring kan jeg anbefale lange strømper, også åpne strømpebukser, både før og under sex. Han er ikke alene om å like at du har på deg nylonstrømper, og at de forbindes med sex😅 Anonymkode: 131b7...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå