Gå til innhold

Er lightinthebox en pålitelig nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften. Jeg spør.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har kjøpt refleksvester derfra tidligere, to ganger.

Anonymkode: 8fed5...2b5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alt jeg har bestilt har kommet.

Anonymkode: 5f53a...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Japp! Fått bestilling derfra :) 

Anonymkode: 5940f...b3c

Skrevet

ikke min erfaring. Mine varer kom aldri frem. De kom stadig med forklaringer på hvor pakken min var.  Til slutt var det bare å innse at at jeg ikke fikk noen pakke ( tok fire måneder). Dama jeg snakket med i Postnord sa at flere hadde kontaktet dem og lurt på om de var et seriøst selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt flere ganger (ca 8 ganger tror jeg), og har alltid fått varene, så jeg vil anta at de er pålitelig. Vær obs på at når det oppstår problemer, så er ikke kundeservicen så mye å skryte av, og det kan ta fryktelig lang tid før de svarer. Siste gangen jeg handlet derfra, så tok det 4 måneder før jeg fikk varen. Jeg fant ikke helt ut av om det var nettbutikkens eller post nord sin feil, men det var uanstt så mye styr og misforståelser i kommunikasjon med kundeservice at jeg ikke har bestilt noe fra de siden. 

Anonymkode: 3a322...f17

AnonymBruker
Skrevet

Meg over. Glemte: Jeg er fornøyd med varene. De svarte til beskrivelsen og kvaliteten er helt grei. Jeg har kun kjøpt billig krimskrams, men det er vel stort sett det de selger hehe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått det jeg har bestilt.

Anonymkode: 7b746...d6b

Skrevet

Ok! Litt ymse

AnonymBruker
Skrevet

Ja, bestilt der fra flere ganger. Alltid vært fornøyd👍🏻

Anonymkode: 94083...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Det er som å kjøpe en lykkepose, man vet aldri hva man får. Noen er heldige, andre ikke. Varer fra Kina, ingen returadresse som i realiteten kan brukes. Billigere å finne samme varene på eBay el wish  

Anonymkode: 76a58...bfd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg er også fornøyd med dem. Bare noe småtteri, men alt har kommet frem.  Fikk nettopp pakke derfra med 200 runde bakepapir til airfryeren.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har bestilt fra de fem ganger. Ene gangen var varen ødelagt, sendte mld til kundeservice som svarte raskt og ny vare kom i posten. Litt lang leveringstid, men har alltid fått varene. 

Anonymkode: 8d768...f76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er som å kjøpe en lykkepose, man vet aldri hva man får. Noen er heldige, andre ikke. Varer fra Kina, ingen returadresse som i realiteten kan brukes. Billigere å finne samme varene på eBay el wish  

Anonymkode: 76a58...bfd

Ja har tenkt det er eBay varer…

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja har tenkt det er eBay varer…

Ebay er ikke en butikk/merke, det er en markedsplass - som finn.no 

Anonymkode: 687ad...d30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har bestilt flere ganger (ca 8 ganger tror jeg), og har alltid fått varene, så jeg vil anta at de er pålitelig. Vær obs på at når det oppstår problemer, så er ikke kundeservicen så mye å skryte av, og det kan ta fryktelig lang tid før de svarer. Siste gangen jeg handlet derfra, så tok det 4 måneder før jeg fikk varen. Jeg fant ikke helt ut av om det var nettbutikkens eller post nord sin feil, men det var uanstt så mye styr og misforståelser i kommunikasjon med kundeservice at jeg ikke har bestilt noe fra de siden. 

Enig . Holder på å jobber med en retur med de nå. Det har tatt to uker , å fortsatt ikke fått noen returadresse / reklamasjonsinfo . De kommer med tilbud om å beholde varen mot nedsatt pris , evnt rabatt på neste kjøp . Kommer ikke til å handle med de mer .  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...