Cookie123 Skrevet 25. november 2023 #61 Del Skrevet 25. november 2023 Aldri hørt om Nora Svenningsen!!? Gleder meg veldig til Ingar Helge Gimle og Petter Schjerven!!! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. desember 2023 #62 Del Skrevet 12. desember 2023 Ser på Julespesialen som egt skulle vært sendt i fjor! Jeg ønsker meg en hel sesong med disse deltakerne! 😅 For et herlig knippe! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. desember 2023 #63 Del Skrevet 12. desember 2023 Janzypants skrev (1 time siden): Ser på Julespesialen som egt skulle vært sendt i fjor! Jeg ønsker meg en hel sesong med disse deltakerne! 😅 For et herlig knippe! Enig! 😄 Denne uken er det med b.l.a Hans Olav Lahlum, så det kan jo bli interessant 😊 Han er jo en spesiell type 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. desember 2023 #64 Del Skrevet 15. desember 2023 Når kunnskapsministeren snur seg mot Olli og spør "hva er gjennomsnitt", da regnet jeg nesten med at det skulle bli en overskrift i en større avis 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 4. januar 2024 #65 Del Skrevet 4. januar 2024 Ja, skal man tippe på at Jonis Josef vinner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 5. januar 2024 #66 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg holder en knapp på Scherven. Tror han er litt handy av seg. Men det handler vel mest om å tenke utenfor boksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 17. januar 2024 #67 Del Skrevet 17. januar 2024 Ser på reprise av kongen befaler. Den sesongen med bård ylvisåker. Seriøst så tror jeg karin klouman er nevrotisk. Eller hun bare ut etter oppmerksomhet hele tiden? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 19. januar 2024 #68 Del Skrevet 19. januar 2024 Koste meg med første episode av denne sesongen 😀 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 23. januar 2024 #69 Del Skrevet 23. januar 2024 Nevian skrev (På 15.12.2023 den 15.14): Når kunnskapsministeren snur seg mot Olli og spør "hva er gjennomsnitt", da regnet jeg nesten med at det skulle bli en overskrift i en større avis Digget at det var med den type deltakere. Vil gjerne ha mer av det enn bare typiske underholdningsprofiler/komikere. Foreløpig ser årets cast grei ut ☺️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 2. februar 2024 #70 Del Skrevet 2. februar 2024 Digger Nora i år. Visste ikke hvem hun var før kongen befaler. Heier på Ingar, Petter og Nora. Lurer på hvor ofte de spiller inn episodene? Siden Ingar har hatt sår hals fra forkjølelse i 3 uker nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. februar 2024 #71 Del Skrevet 2. februar 2024 Eleaelea skrev (3 timer siden): Digger Nora i år. Visste ikke hvem hun var før kongen befaler. Heier på Ingar, Petter og Nora. Lurer på hvor ofte de spiller inn episodene? Siden Ingar har hatt sår hals fra forkjølelse i 3 uker nå. Det er vel flere kvelder samme uke på Drammens teater, så det forklarer det 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. februar 2024 #72 Del Skrevet 2. februar 2024 Eleaelea skrev (3 timer siden): Digger Nora i år. Visste ikke hvem hun var før kongen befaler. Heier på Ingar, Petter og Nora. Lurer på hvor ofte de spiller inn episodene? Siden Ingar har hatt sår hals fra forkjølelse i 3 uker nå. Jeg har så utrolig sansen for Ingar, heier på han og Petter 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. februar 2024 #73 Del Skrevet 2. februar 2024 Heier også på Ingar 😊 Jeg har alltid hatt sansen for han. Virker som et utrolig fint menneske 😊 Og så heier jeg litt på Petter også 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. februar 2024 #74 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg ler meg skakk av snodige Ingar altså 🤣🤣 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 15. februar 2024 #75 Del Skrevet 15. februar 2024 Det er kjekt at de tok med Petter Schjerven og hans finurlige løsninger, men det ligger jo an til å bli den kjedeligste sesongen i programmets historie mtp å kåre en vinner 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. februar 2024 #76 Del Skrevet 16. februar 2024 Fjugur skrev (3 timer siden): Jeg ler meg skakk av snodige Ingar altså 🤣🤣 Jeg fikk latterkrampe av han i dagens episode. Lenge siden jeg har ledd så mye og lenge. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 16. februar 2024 #77 Del Skrevet 16. februar 2024 Herlige deltakere denne sesongen 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. februar 2024 #78 Del Skrevet 16. februar 2024 Fjugur skrev (9 timer siden): Jeg ler meg skakk av snodige Ingar altså 🤣🤣 Han er fantastisk morsom på litt ufrivillig vis 🤩 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 9. mars 2024 #79 Del Skrevet 9. mars 2024 Noen som husker hvilke deltagere som var med å lage potetgull ansikt av atle? Var det janne formo å de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkestøv Skrevet 15. mars 2024 #80 Del Skrevet 15. mars 2024 Eleaelea skrev (På 9.3.2024 den 11.27): Noen som husker hvilke deltagere som var med å lage potetgull ansikt av atle? Var det janne formo å de? Oj, det lignet jo faktisk og😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå