Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hørt om Nora Svenningsen!!? 

Gleder meg veldig til Ingar Helge Gimle og Petter Schjerven!!! 😄 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ser på Julespesialen som egt skulle vært sendt i fjor! Jeg ønsker meg en hel sesong med disse deltakerne! 😅 For et herlig knippe! 

• Liker 10
Skrevet
Janzypants skrev (1 time siden):

Ser på Julespesialen som egt skulle vært sendt i fjor! Jeg ønsker meg en hel sesong med disse deltakerne! 😅 For et herlig knippe! 

Enig! 😄

Denne uken er det med b.l.a Hans Olav Lahlum, så det kan jo bli interessant 😊 Han er jo en spesiell type 😄

• Liker 4
Skrevet

Når kunnskapsministeren snur seg mot Olli og spør "hva er gjennomsnitt", da regnet jeg nesten med at det skulle bli en overskrift i en større avis :laugh:

• Liker 7
  • Nyttig 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja, skal man tippe på at Jonis Josef vinner da? 

Skrevet

Jeg holder en knapp på Scherven. Tror han er litt handy av seg. Men det handler vel mest om å tenke utenfor boksen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ser på reprise av kongen befaler. Den sesongen med bård ylvisåker. Seriøst så tror jeg karin klouman er nevrotisk. Eller hun bare ut etter oppmerksomhet hele tiden?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Koste meg med første episode av denne sesongen 😀

• Liker 5
Skrevet
Nevian skrev (På 15.12.2023 den 15.14):

Når kunnskapsministeren snur seg mot Olli og spør "hva er gjennomsnitt", da regnet jeg nesten med at det skulle bli en overskrift i en større avis :laugh:

Digget at det var med den type deltakere. Vil gjerne ha mer av det enn bare typiske underholdningsprofiler/komikere. 

Foreløpig ser årets cast grei ut ☺️

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

Digger Nora i år. Visste ikke hvem hun var før kongen befaler. Heier på Ingar, Petter og Nora. 

Lurer på hvor ofte de spiller inn episodene? Siden Ingar har hatt sår hals fra forkjølelse i 3 uker nå. 

• Liker 5
Skrevet
Eleaelea skrev (3 timer siden):

Digger Nora i år. Visste ikke hvem hun var før kongen befaler. Heier på Ingar, Petter og Nora. 

Lurer på hvor ofte de spiller inn episodene? Siden Ingar har hatt sår hals fra forkjølelse i 3 uker nå. 

Det er vel flere kvelder samme uke på Drammens teater, så det forklarer det 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eleaelea skrev (3 timer siden):

Jeg har så utrolig sansen for Ingar, heier på han og Petter

• Liker 7
Skrevet

Heier også på Ingar 😊 Jeg har alltid hatt sansen for han. Virker som et utrolig fint menneske 😊 

Og så heier jeg litt på Petter også 😊

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ler meg skakk av snodige Ingar altså 🤣🤣

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er kjekt at de tok med Petter Schjerven og hans finurlige løsninger, men det ligger jo an til å bli den kjedeligste sesongen i programmets historie mtp å kåre en vinner 😆

• Liker 6
Annonse
Skrevet
Fjugur skrev (3 timer siden):

Jeg fikk latterkrampe av han i dagens episode. Lenge siden jeg har ledd så mye og lenge.

• Liker 8
Skrevet

Herlige deltakere denne sesongen :D

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Fjugur skrev (9 timer siden):

Han er fantastisk morsom på litt ufrivillig vis 🤩

• Liker 7
  • 4 uker senere...
Skrevet

Noen som husker hvilke deltagere som var med å lage potetgull ansikt av atle? Var det janne formo å de?

431429180_10227152437099959_5476071160720084294_n.jpg

• Liker 2
Skrevet
Eleaelea skrev (På 9.3.2024 den 11.27):

Noen som husker hvilke deltagere som var med å lage potetgull ansikt av atle? Var det janne formo å de?

431429180_10227152437099959_5476071160720084294_n.jpg

Oj, det lignet jo faktisk og😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...