Entern Skrevet 23. september 2023 #41 Del Skrevet 23. september 2023 Gulvplanke skrev (1 time siden): Er det bare jeg som syns Christian Skolmen har blitt til Jon Skolmen med den barten og brillene? 😃 Ligner litt ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 13. oktober 2023 #42 Del Skrevet 13. oktober 2023 Kommer de noen gang til å sende den julespesialen som de ikke ville vise ifjor? Nå er jo Atle tilbake på skjermen så det burde ikke være noe problem. Den er jo spillt inn og var klar til å sendes, håper den dukker opp til jul! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 21. oktober 2023 #43 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg kunne sett et helt show med Blipp dra tørre vitser til jazz Hysterisk bra! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #44 Del Skrevet 21. oktober 2023 Nevian skrev (7 minutter siden): Jeg kunne sett et helt show med Blipp dra tørre vitser til jazz Hysterisk bra! Ja sesongens morsomste scene hittil 🤣🤣🤣🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 21. oktober 2023 #45 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Ja sesongens morsomste scene hittil 🤣🤣🤣🤣 Kjempemessi rett og slett 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #46 Del Skrevet 21. oktober 2023 Nevian skrev (Akkurat nå): Kjempemessi rett og slett Ja enig 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 22. oktober 2023 #47 Del Skrevet 22. oktober 2023 Det er en i publikummet som skriker av latter i hver episode 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. oktober 2023 #48 Del Skrevet 22. oktober 2023 Mother Dirt skrev (7 timer siden): Det er en i publikummet som skriker av latter i hver episode 🤭 Jeg vet! Hun har vært der hver eneste episode så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. oktober 2023 #49 Del Skrevet 23. oktober 2023 Nevian skrev (På 21.10.2023 den 12.54): Jeg kunne sett et helt show med Blipp dra tørre vitser til jazz Hysterisk bra! Men for store deler av publikum var visst en helt ordinær tromme-solo å foretrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 29. oktober 2023 #50 Del Skrevet 29. oktober 2023 Synes Blipp prøver for hardt å være morsom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 29. oktober 2023 #51 Del Skrevet 29. oktober 2023 Entern skrev (På 23.9.2023 den 16.17): Ligner litt ja 😊 Litt? Er klin lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 29. oktober 2023 #52 Del Skrevet 29. oktober 2023 Gjest Tycho Urke skrev (På 15.8.2023 den 20.55): Sa jeg at alle var C og D kjendiser ? Nei det gjorde jeg ikke. Du sa nesten alle. Og det er feil. I hver eneste sesong har de hatt med flere av Norges desidert mest profilerte komikere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 29. oktober 2023 #53 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Jeg synes de par siste sesongen har vært ganske mye svakere enn sesongene før. Sesong 5 var egentlig den siste virkelige gode sesongen av Kongen Befaler. Sesong 6 og 7 var ganske mye svakere enn sesong 1-5, og sesong 8 har ikke vært spesielt god til nå heller synes jeg. Endret 29. oktober 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 29. oktober 2023 #54 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg er så glad for at dette med at Antonsen er tilbake som programleder kan diskuteres på et saklig nivå på denne nettsiden. Andre steder har folk antatt hva jeg syntes, og når jeg oppklarte hva jeg mente om hans rolle som programleder (ikke helhetlig som menneske), så var visst ikke min mening verdt noe som helst fordi jeg ikke kjente Antonsen personlig. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 29. oktober 2023 #55 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg tipper Tete vinner kongen befaler. Ikke for at han er/var best. Men for at det tar seg best ut etter tabben som Antonsen gjorde. I nød kommer han på andre plass. Når det er sakt så er Antonsen veldig ydmyk. Ekstra forsiktig når han snakker med Tete. Heier på Tuva! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 16. november 2023 #56 Del Skrevet 16. november 2023 os Maxilla skrev (På 13.10.2023 den 9.11): Kommer de noen gang til å sende den julespesialen som de ikke ville vise ifjor? Nå er jo Atle tilbake på skjermen så det burde ikke være noe problem. Den er jo spillt inn og var klar til å sendes, håper den dukker opp til jul! Den kommer 28. November Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 16. november 2023 #57 Del Skrevet 16. november 2023 Oppgaven med robotplenklipperen 🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 23. november 2023 #58 Del Skrevet 23. november 2023 Neste sesong... Kongen befaler (sesong 9) Kongen befaler er et humorspekket og energisk gameshow med Atle Antonsen i rollen som den allmektige programlederen. Høstens paneldeltakere er Ingrid Gjessing Linhave, Ingar Helge Gimle, Nora Svenningsen, Petter Schjerven og Jonis Josef, mens Olli Wermskog fortsatt er Atles trofaste assistent. I hvert program deles det ut absurde praktiske utfordringer som deltakerne må løse på mest mulig kreativt og effektivt vis. De må alle velge sin egen plan for hvordan de skal løse oppgavene, og aner ikke hvordan de selv, eller deres motstandere, har klart seg før de samles i studio for å bevitne resultatet. Skitne triks og bestikkelser er en del av spillet, og når alt er sagt og gjort – og all verdighet er blåst bort – er det opp til Atle Antonsen å bestemme hvem som er ukens vinner. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 23. november 2023 #59 Del Skrevet 23. november 2023 JohanJen skrev (44 minutter siden): Neste sesong... Kongen befaler (sesong 9) Kongen befaler er et humorspekket og energisk gameshow med Atle Antonsen i rollen som den allmektige programlederen. Høstens paneldeltakere er Ingrid Gjessing Linhave, Ingar Helge Gimle, Nora Svenningsen, Petter Schjerven og Jonis Josef, mens Olli Wermskog fortsatt er Atles trofaste assistent. I hvert program deles det ut absurde praktiske utfordringer som deltakerne må løse på mest mulig kreativt og effektivt vis. De må alle velge sin egen plan for hvordan de skal løse oppgavene, og aner ikke hvordan de selv, eller deres motstandere, har klart seg før de samles i studio for å bevitne resultatet. Skitne triks og bestikkelser er en del av spillet, og når alt er sagt og gjort – og all verdighet er blåst bort – er det opp til Atle Antonsen å bestemme hvem som er ukens vinner. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 Gleder meg! Spesielt til å se Ingar Helge og Petter. Tror de er morsomme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. november 2023 #60 Del Skrevet 24. november 2023 JohanJen skrev (14 timer siden): Neste sesong... Kongen befaler (sesong 9) Kongen befaler er et humorspekket og energisk gameshow med Atle Antonsen i rollen som den allmektige programlederen. Høstens paneldeltakere er Ingrid Gjessing Linhave, Ingar Helge Gimle, Nora Svenningsen, Petter Schjerven og Jonis Josef, mens Olli Wermskog fortsatt er Atles trofaste assistent. I hvert program deles det ut absurde praktiske utfordringer som deltakerne må løse på mest mulig kreativt og effektivt vis. De må alle velge sin egen plan for hvordan de skal løse oppgavene, og aner ikke hvordan de selv, eller deres motstandere, har klart seg før de samles i studio for å bevitne resultatet. Skitne triks og bestikkelser er en del av spillet, og når alt er sagt og gjort – og all verdighet er blåst bort – er det opp til Atle Antonsen å bestemme hvem som er ukens vinner. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 Wohoo! Det blir nok en artig sesong 😁 Gleder meg spesielt til å se Ingar Helge Gimle og Petter Schjerven 😁 Har sansen for begge to 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå