Entern Skrevet 15. august 2023 #21 Del Skrevet 15. august 2023 Tycho Urke skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt om 3 av 5 Har ingen anelse hvem Tete Lidbom og Tuva Billing er. I England, får de skikkelige kjendiser til å delta, i Norge viker det som man nesten bare får D kjendiser. Uenig, helt uenig faktisk. Noen av de beste norske komikerne, og andre kjente folk, har vært med. Som Linn Skåber Harald Eia Jenny Skavlan Henriette Steenstrup Kloppen Jon Almaas Live Nelvik Leo Ajkic Vidar Magnussen Mia Hundvin Ylvis-brødrene osv. Har sett en del av det engelske og vil slett ikke si det er mer ordentlige kjendiser der. Mange obskure folk som har vært med i 1 serie e.l., og som ikke er spesielt morsomme. En del større og bedre og selvsagt, men større i UK enn Eia og Almaas er i Norge? Haha nei. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 15. august 2023 #22 Del Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Uenig, helt uenig faktisk. Noen av de beste norske komikerne, og andre kjente folk, har vært med. Som Linn Skåber Harald Eia Jenny Skavlan Henriette Steenstrup Kloppen Jon Almaas Live Nelvik Leo Ajkic Vidar Magnussen Mia Hundvin Ylvis-brødrene osv. Har sett en del av det engelske og vil slett ikke si det er mer ordentlige kjendiser der. Mange obskure folk som har vært med i 1 serie e.l., og som ikke er spesielt morsomme. En del større og bedre og selvsagt, men større i UK enn Eia og Almaas er i Norge? Haha nei. Sa jeg at alle var C og D kjendiser ? Nei det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. august 2023 #23 Del Skrevet 16. august 2023 Tycho Urke skrev (8 timer siden): Sa jeg at alle var C og D kjendiser ? Nei det gjorde jeg ikke. Nei men du sa nesten alle 😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 17. august 2023 #24 Del Skrevet 17. august 2023 Kelsi skrev (På 14.8.2023 den 17.03): Her er de nye deltagerne: - Stian Blipp - Marte Stokstad - Christian Skolmen - Tete Lidbom - Tuva Billing Gleder meg til å se Tuva Billing. Likte henne veldig i nissene i bingen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 28. august 2023 #25 Del Skrevet 28. august 2023 Mmja.. at Tete Lidbom skal være med. Er det en taktikk for å bevise at Atle ikke er rasistisk? Hadde han blitt tilbudt å vær med om ikke Atle hadde hatt den konflikten å ble kalt rasist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. august 2023 #26 Del Skrevet 29. august 2023 Eleaelea skrev (På 17.8.2023 den 17.01): Gleder meg til å se Tuva Billing. Likte henne veldig i nissene i bingen. Jeg og; når jeg først så «Tuva» tenkte jeg «kona til Ronny Brede Aase» - feil Tuva - men Billiing var jo kjempemorsom i Nissene😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 29. august 2023 #27 Del Skrevet 29. august 2023 Eleaelea skrev (23 timer siden): Mmja.. at Tete Lidbom skal være med. Er det en taktikk for å bevise at Atle ikke er rasistisk? Hadde han blitt tilbudt å vær med om ikke Atle hadde hatt den konflikten å ble kalt rasist? Seriøst? Snakk om å være konspirasjonsteoretiker. Har du kanskje en teori på hvorfor han var fast ekspert i NRK studio under fotball VM i fjor? Kan da umulig ha vært på grunn av hans kunnskap og interesse for fotball. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 29. august 2023 #28 Del Skrevet 29. august 2023 Gleder meg til ny sesong! Og er så glad for at Atle er tilbake! 👑 (Ja, han oppførte seg som en idiot og var full og dum og alt det der, men det er vel de færreste som tror han oppriktig er rasistisk?) Syns det virker som et fint knippe med deltagere denne sesongen. Kjenner Tuva Billing fra «Lunch», og syns hun er veldig morsom! Tete kjenner jeg fra Kompani Lauritsen og fra den julekalenderen, og fikk veldig godt inntrykk av han der! Marte har jeg inntrykk av at er litt «kjedelig» og «skikkelig» av seg, men håper hun har masse humor og selvironi. Og både Christian og Stian tror jeg kan by på seg selv og bidra til en morsom sesong. Dette blir gøy! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 29. august 2023 #29 Del Skrevet 29. august 2023 On 8/15/2023 at 8:47 PM, Guest Tycho Urke said: Jeg har hørt om 3 av 5 Har ingen anelse hvem Tete Lidbom og Tuva Billing er. I England, får de skikkelige kjendiser til å delta, i Norge viker det som man nesten bare får C og D kjendiser. Har vært noen A og B kjendiser. Samme her, aldri hørt om Tete og Tuva. England har litt flere kjendiser enn Norge, så det er ikke rart i det hele tatt. Det er flere sesonger hvor det har vært med folk jeg aldri har hørt om, også har jeg blitt fan av dem i ettertid. Så jeg er positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 29. august 2023 #30 Del Skrevet 29. august 2023 Oida skrev (20 minutter siden): Seriøst? Snakk om å være konspirasjonsteoretiker. Har du kanskje en teori på hvorfor han var fast ekspert i NRK studio under fotball VM i fjor? Kan da umulig ha vært på grunn av hans kunnskap og interesse for fotball. Å fælt ja! Stakkars deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #31 Del Skrevet 14. september 2023 Jaja sesongens første episode var ikke så verst den 🤔🙂 men tviler på at denne sesongen blir i nærheten av så bra som forrige😞 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. september 2023 #32 Del Skrevet 15. september 2023 Entern skrev (23 timer siden): Jaja sesongens første episode var ikke så verst den 🤔🙂 men tviler på at denne sesongen blir i nærheten av så bra som forrige😞 Bør vel kanskje se et par episoder, før man gjør seg opp en mening om sesongen 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #33 Del Skrevet 16. september 2023 Mardina skrev (10 timer siden): Bør vel kanskje se et par episoder, før man gjør seg opp en mening om sesongen 😊 Ja det har du helt rett i 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. september 2023 #34 Del Skrevet 21. september 2023 Digget snopkunst oppgaven 😆 Marthes var jo genial 😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 21. september 2023 #35 Del Skrevet 21. september 2023 Tete var med i Kompani Lauritzen også. Er vel opprinnelig programleder i radio, tror jeg. Hun dama vet jeg ikke hvem er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 22. september 2023 #36 Del Skrevet 22. september 2023 Babyface skrev (8 timer siden): Tete var med i Kompani Lauritzen også. Er vel opprinnelig programleder i radio, tror jeg. Hun dama vet jeg ikke hvem er. Nissene i Bingen bl.a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 22. september 2023 #37 Del Skrevet 22. september 2023 Entern skrev (På 15.8.2023 den 20.48): Marte og Christian tror jeg blir morsomme 😀Blir litt interessant å se Marte i et sånn program, hun er ikke så ofte med i rene humorprogram men kan være morsom. Christian er ikke like morsom som sin mor MEN er morsom 😊 Hvem er hans mor? Er ikke det Kirsti Elisabeth Halvorsen? Er hun egentlig kjent annet enn som kona til Jon Skolmen? 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2023 #38 Del Skrevet 22. september 2023 Kasier skrev (8 timer siden): Hvem er hans mor? Er ikke det Kirsti Elisabeth Halvorsen? Er hun egentlig kjent annet enn som kona til Jon Skolmen? 🤷♀️ Sorry misforsto litt ting 🥴😵😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2023 #39 Del Skrevet 22. september 2023 Djækklåsst skrev (8 timer siden): Nissene i Bingen bl.a. Der var hun god!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 23. september 2023 #40 Del Skrevet 23. september 2023 Er det bare jeg som syns Christian Skolmen har blitt til Jon Skolmen med den barten og brillene? 😃 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå