Gå til innhold

Er det dumt at jeg tørker av penis med papir etter at jeg har tisset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar forhuden opp og ned. Til det ikke kommer mer urin. Er det veldig dumt? Bør jeg heller riste det av meg?

Sliter litt med å bli ferdig med å tisse noen ganger og det føles som at det er noe med selve åpningen. Dette skjer f eks hvis jeg har onanert alt for tvangsmessig ( typ noen timer)

Anonymkode: 5132b...5fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jævelig ekkelt med menn som ikke tørker bort urinen på penis. Jeg fatter ikke at mannfolk ikke selv kjenner stanken av gammel urin bre seg i rommet når de drar tilbake forhuden når de ikke har tørket seg tidligere og urinen har godtgjort seg ordentlig. Å ha sex med sånne griser er ikke spesielt attraktivt, oralsex er utelukket.

Anonymkode: ae0ff...e7b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker alltid av penis med å tappe penisen på papir helt til det ikke er noe mer. Ekkelt med urinskvetter på undertøyet

Anonymkode: 8f60e...e7b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du onanerer såpass,,så trenger du ikke bekymre deg ifht intimhygiene. Da du i så tilfelle ikke har partner ? 

Som kvinne merker jeg selv i mine single perioder at det er best å onanere på tom blære . For å unngå trykk. Tørke meg gjør jeg uansett .

Anonymkode: 3209a...d66

AnonymBruker
Skrevet

Tørker godt hver gang.

Anonymkode: 2443e...eb2

• Liker 1
Skrevet

Mannen min pleier også å klapptørke penis etter at han har tisset,og jeg syns det er en fin vane å ha.

Jeg pleier selvfølgelig også å tørke meg nedentil etter jeg har tisset,for ikke å få urinflekker i undertøyet.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg sitter stort sett og tisser.Tar forhuden opp og tisser,holder tissen så det renner nedover.Når det meste har kommet ut presser jeg noe svakt som en presser en tannpasta tube(ligner på måten).Sånn presser jeg ut urinen.Det vil alltids være noe igjen.Bruker sjelden do papir,da forurenser man mindre.Når presser er forhuden ikke over der urinen kommer ut.

Anonymkode: d772a...993

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg sitter stort sett og tisser.Tar forhuden opp og tisser,holder tissen så det renner nedover.Når det meste har kommet ut presser jeg noe svakt som en presser en tannpasta tube(ligner på måten).Sånn presser jeg ut urinen.Det vil alltids være noe igjen.Bruker sjelden do papir,da forurenser man mindre.Når presser er forhuden ikke over der urinen kommer ut.

Anonymkode: d772a...993

Vær så snill bruk dopapir! Var sammen med en som ikke gjorde det og trodde at det var nok å riste og styre på som deg, men han fikk ALLTID tisseflekker på bokseren etterpå. Og det lukta jo selvsagt urin av hele underlivet🤢

Anonymkode: 37352...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...