AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Har noen tips til veldig billig hamburger i butikk? Jeg kjøper Tulip 20-pack (?) til 180 kroner i Sverige. Problemet med den hamburgeren er at den smaker litt kunstig og dårlig. Altså den er jo spiselig, men det er liksom ikke skikkelig godt. Har noen tips til hamburger i lignende prisklasse, men som smaker bedre? Det kan gjerne være i Sverige. Jeg er ufør og enslig, så jeg må handle så billig mat som mulig. (Ikke det at jeg spiser hamburger hver dag altså, men greit å handle det så billig som mulig likevel). Anonymkode: 5d984...669 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Tulip er egentlig ikke spiselig i det hele tatt. Det er vel mer krisemat egentlig. Grilstad er selvfølgelig best, men det koster mye mer. Vet ikke hvor mye det koster i Sverige, om det da finnes der. Anonymkode: 5d984...669
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Jeg liker disse fra Rema, god smak. Koster 99,- for 10 stk. Veldig god å grille. Anonymkode: cd624...d0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå