Gjest Miss. romance Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Er ei jente som bare elsker romantiske filmer. Hvilke romantiske filmer er deres favoritter? (en fin måte å plukke opp tips på) Jeg er veldig glad i 1800-talls filmer som Pride and Prejudice (inkl. BBC-versjonen) ,Sense and Sensibility og Little women. Ellers synes jeg at Casablanca også er veldig bra
Gjest Virvel Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Når du minst venter det (Something's gotta give) med Jack Nicholson og Diane Keaton. Disneys Skjønnheten og Udyret er udødelig. De elskende ved polarsirkelen (Los amantes del círculo polar) Cinema Paradiso
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Ikke lenge siden det var en tråd om jentefilmer så du finner sikker mange gode forslag der.
nostalgia Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 "Heaven" med Cate Blanchett synes jeg er en veldig annerledes romantisk, spennende og flott film... "Den Fabelaktige Amelie Fra Montmartre" elsker jeg, selvsagt! og må jo anbefale den!! Gleder meg også STORT til å se Audrey Tautou's siste film: "En langvarig forlovelse"... den ser i alle fall veldig romantisk ut Noen som har sett den? Ellers sier jeg som jeg har sagt før: "Benny and Joon" og "Sleepless in Seattle" er innertiere for meg hvis jeg vil se en romantiske og fine filmer som gjør meg glad!
Anglofil Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Sound of Music My Fair Lady Casablanca North and South (BBC mini-serie 2004, ikke den amerikanske versjonen) Singin' in the Rain Gone with the Wind War and Peace (1956) War and Peace (1972) Roman Holiday Paris when it Sizzles Sabrina (1954) Sabrina (1995) When Harry Met Sally French Kiss Never Been Kissed The Thorn Birds To Have and Have Not Young at Heart Pride and Prejudice Emma (1972) Jane Austen's Emma (1996) Emma (1996) Northanger Abbey Mansfield Park (1983) Mansfield Park (1999) Sense and Sensebility Wives and Daughters White Christmas The Way We Were Grease The Cider House Rules Dirty Dancing Spider-Man 1&2 Shrek Bridet Jones's Diary Bridget Jones - On the Edge of Reason Remains of the Day Elsk meg i morgen The Portrait of a Lady Persuasion Giant Out of Africa Girl with a Pearlearring Notorious Much Ado About Nothing A Married Man (mini-serie) The Lady Eve Jane Eyre (1970) Jane Eyre (1973) Jane Eyre (1983) Jane Eyre (1996) Wuthering Heights (1939) Wuthering Heights (1970) Wuthering Heights (1992) High Society Anastasia (1956) The Americanization of Emily The Dawning Doktor Zhivago Grabben i Graven Bredvid Så som i himmelen 37 1/2 Hope Springs Houseboat Howards End I Juli I Know Where I'm Going! You've Got Mail Jack & Sarah The Girl in the Café Gigi Gentleman's Agreement Breakfast at Tiffany's Lover Come Back Charade Pillow Talk Indiscreet For Whom the Bell Tolls Duel in the Sun David Copperfield Purpurfagen Daniel Deronda Cold Mountain Down with Love The Big Sleep Anne of Green Gables Annie Get Your Gun An Affair to Remember The Africa Queen 84 Charing Cross Road Mrs. Dalloway Black Narcissius Summertime Under the Greenwood Tree Mill on the Floss The Camomile Lawn The Tenant of Wildfell Hall Impromptu Indecent Proposal Champagne Charlie It Happened to Jane Ønsker du enda flere tips kan du gå inn på "Yvonne dvder", som er linket til i signaturen min. Jeg elsker nemlig slike filmer selv, og det er bare å spørre. Mvh Yvonne Endret 15. januar 2006 av yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Sound of Music My Fair Lady Casablanca North and South (BBC mini-serie 2004, ikke den amerikanske versjonen) Singin' in the Rain Gone with the Wind War and Peace (1956) War and Peace (1972) Roman Holiday Paris when it Sizzles Sabrina (1954) Sabrina (1995) When Harry Met Sally French Kiss Never Been Kissed The Thorn Birds To Have and Have Not Young at Heart Pride and Prejudice Emma (1972) Jane Austen's Emma (1996) Emma (1996) Northanger Abbey Mansfield Park (1983) Mansfield Park (1999) Sense and Sensebility Wives and Daughters White Christmas The Way We Were Grease The Cider House Rules Dirty Dancing Spider-Man 1&2 Shrek Bridet Jones's Diary Bridget Jones - On the Edge of Reason Remains of the Day Elsk meg i morgen The Portrait of a Lady Persuasion Giant Out of Africa Girl with a Pearlearring Notorious Much Ado About Nothing A Married Man (mini-serie) The Lady Eve Jane Eyre (1970) Jane Eyre (1973) Jane Eyre (1983) Jane Eyre (1996) Wuthering Heights (1939) Wuthering Heights (1970) Wuthering Heights (1992) High Society Anastasia (1956) The Americanization of Emily The Dawning Doktor Zhivago Grabben i Graven Bredvid Så som i himmelen 37 1/2 Hope Springs Houseboat Howards End I Juli I Know Where I'm Going! You've Got Mail Jack & Sarah The Girl in the Café Gigi Gentleman's Agreement Breakfast at Tiffany's Lover Come Back Charade Pillow Talk Indiscreet For Whom the Bell Tolls Duel in the Sun David Copperfield Purpurfagen Daniel Deronda Cold Mountain Down with Love The Big Sleep Anne of Green Gables Annie Get Your Gun An Affair to Remember The Africa Queen 84 Charing Cross Road Mrs. Dalloway Black Narcissius Summertime Under the Greenwood Tree Mill on the Floss The Camomile Lawn The Tenant of Wildfell Hall Impromptu Indecent Proposal Champagne Charlie It Happened to Jane Ønsker du enda flere tips kan du gå inn på "Yvonne dvder", som er linket til i signaturen min. Jeg elsker nemlig slike filmer selv, og det er bare å spørre. Mvh Yvonne ← Snakk om å kuppe tråden Yvonne Når du minst venter det som Virvel nevner er fin og Dagboken med Ryan Gosling og Rachel McAdams oppdaget jeg for 14 dager siden. Fiiiiiin film a gitt
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Den jeg ikke husker navnet på, men begge bridget jones gutta er med og snape fra hrry potter. han er utro mot kona og kjøper gullkjede til sin sekretær! Hvorfor husker jeg ikke navnet
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 Den jeg ikke husker navnet på, men begge bridget jones gutta er med og snape fra hrry potter. han er utro mot kona og kjøper gullkjede til sin sekretær! Hvorfor husker jeg ikke navnet ← Love actually??
Gjest gjest 0 Skrevet 15. januar 2006 #11 Skrevet 15. januar 2006 Pretty Woman og Dirty dancing er en av mine romantiske favorittter. De er kanskje litt "vanlige" men jeg liker de jeg!
Anglofil Skrevet 16. januar 2006 #12 Skrevet 16. januar 2006 Snakk om å kuppe tråden Yvonne Det var ikke meningen.. Mvh Yvonne
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2006 #13 Skrevet 16. januar 2006 De to filmene "Before sunrise" og "Before sunset" med Ethan Hawke og Julie Delpy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå