Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fra menn i første omgang.

Jeg kjører denne tråden her siden jeg synes at det er forhold, respekt og relasjoner som veier tyngst. Eller i mangel på det.

Hvorfor er det slik at menn maser og sutrer til seg sex, at verden går under om de ikke får det,  at menn synes kvinner er kjipe og sære om de ikke vil like mye og vil bjuda på? Osv.

Menn: dere som er slik? Hvorfor? Skjønner dere ikke at sex "hele tiden" ( daglig) verken er digg eller normalt i voksne forhold? Helt oppriktig så mener jeg at menn i f.eks 40-50 års alder som blir sure fordi de ikke får pult daglig, har adferdsproblemer.

Tenk litt etter om du er en av de som i hver fjerde setning lirer av deg noe som har med sex, puling eller kjønnsorganer å gjøre. Ja? 

Got news for you. Damene himler med øynene bak ryggen deres. #turnoff 

Er ikke normalt. 

Anonymkode: 8e2f7...a56

• Liker 18
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg! Det finnes ALT for mange av den type menn, hvertfall i min alder som nærmer meg 50. Sutrepavepipelort er turn off og no go!🥵😂

Anonymkode: 66989...c01

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn: dere som er slik? Hvorfor? Skjønner dere ikke at sex "hele tiden" ( daglig) verken er digg eller normalt i voksne forhold?

Anonymkode: 8e2f7...a56

Kommer med en sjokknyhet til deg her at bare fordi det ikke er digg for deg, betyr ikke at det ikke er det for andre. At det ikke er normalt for deg, betyr heller ikke at det skal være det for andre heller.

Svaret på hvorfor er fordi det fins mennesker som har ønsker forbi dine, og vil oppfylle andre enn dine.

Anonymkode: a4d27...eb1

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Typisk! Damene som hater sex får alltid sexmaskinene, mens vi som liker sånt får mennene som vil ha sex 2 ganger i måneden og de som ikke virker..

Anonymkode: f2a28...26a

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg syns det er forunderlig og turnoff at menn ikke setter ned foten for andre menns giftige sexfokus når vi har gutter som begår alvorlige terrorangrep fordi de ble avvist av en dame og hater kvinner pga det så de dreper, når 1 av 5 kvinner blir voldtatt av en mann, når menn sitter å runker til kvinner som lider og blir mishandlet og nedverdiget, når titusenvis av norske gutter og menn sitter å deler nakenbilder av jenter som ikke har samtykket til det med hverandre, når kvinner ikke engang kan få stå på et dansegulv på en nattklubb uten at menn skal komme å jukke på henne og beføle henne og når det er normalt at 10 år gamle jenter får seksuelle meldinger fra menn på nett og når kompiser skryter at å ha voldtatt kona analt. Det holder nemlig ikke å stå med henda i lomma å si "Ikke alle menn" når de ikke er med å gjøre noe mot alt dette forkastelige greiene her! 

Så jo ALLE MENN har et ansvar. 

Anonymkode: e2a67...dff

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 28
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Typisk! Damene som hater sex får alltid sexmaskinene, mens vi som liker sånt får mennene som vil ha sex 2 ganger i måneden og de som ikke virker..

Anonymkode: f2a28...26a

Virker faktisk sånn! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn før.  Kunne bli gretten om det var lenge siden vi hadde hatt og det ble mer plikt sex for henne.  Jeg leste tilfeldig om pliktsex en plass og klarte å koble "2+2" og skjønte at dette var veldig galt.   For det var som å ha sex med en potetsekk.    VI har vært sammen i snart 20 år og hadde noen runder sammen der vi fikk ryddet opp i ting og uvaner som måtte endres.  Ho ønsket at når jeg hadde lyst på sex eller følte veldig for det, så spør jeg bare rett ut om det passer i kveld. Og vi har avtalt at jeg ikke har lov å bli skuffa eller sur om det ikke passer eller at ho ikke orker.  Forholdet, økonomien og orden i huset har blitt kjempe bra,  og vi har sex hvertfall 3-4 ganger i måneden.  Ho har blitt veldig aktiv i senga. Det syns jeg er bra når vi er 40 år, har 2 tenåringer i huset og fullt opp med jobb og aktiviteter i fritiden.   Helt ærlig, om det ikke passer med sex i kveld, så blir jeg ikke skuffet lengre, verken spør/maser ikke de neste kveldene. Så plutselig etter noen kvelder når ho er klar, drar ho meg opp i senga og det er som å ha sex med en overladet duracell kanin.   Fantastisk!!!   

Anonymkode: 5318a...faa

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Like ille med damene som sutrer og gnåler over å ikke få klemmer og kos på daglig basis

Anonymkode: 70409...01c

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Uten sex er det LITEN vits i å ha ei dame. Ja, ddt er jo andre ting også, men uten sex er det stort sett ikke mulig å veie opp her.

Sex og høy libido er noe av det beste tegn på at en har god helse og er sunn. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe godt svar. Men må være jævlig slitsom å ha et så komplisert forhold til sex.

Sex skal ikke være kilde til frustrasjon, irritasjon og konflikt. Da er det noe veldig gærnt. Om man er avhengig av sex bekreftelse og følelse av å være elsker, så er det noe gærnt.

Ofte når jeg leser tråder her inne, så tenker jeg at problemet hos noen egentlig ikke handler om sex, og at en psykolog, kanskje med klinisk erfaring som sexolog kunne vært til hjelp.

Anonymkode: 6782c...ee2

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AdonisFFM skrev (2 minutter siden):

Uten sex er det LITEN vits i å ha ei dame. Ja, ddt er jo andre ting også, men uten sex er det stort sett ikke mulig å veie opp her.

Sex og høy libido er noe av det beste tegn på at en har god helse og er sunn. 

Jeg vil egentlig snu det på hode.

Å ha kjæreste for sexens del er absurd. Det er alle de andre tingene ved å være med en man elsker, som gjør det verdt det.

Sex is cheap. Sex er dynamisk. Og ikke minst, man trenger ikke å ha en kjæreste for å ha sex.

Om sexen er så viktig, så er det bedre å være singel og ha sex. Så slipper man alle forpliktelser og ansvar utover det som følger med et forhold.

Anonymkode: 6782c...ee2

• Liker 7
  • Nyttig 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke noe godt svar. Men må være jævlig slitsom å ha et så komplisert forhold til sex.

Tenker du at det er slitsomt å ha lyst på partneren sin, og at det er et "komplisert forhold til sex"? :klo: 

Jeg er enig i at det sex og kjÆrleik ikke burde være en kilde til frustrasjon, og at noe er gÆli om så er tilfellet, men da heller med forholdet i seg selv og evt. hvor på nett man er - heller enn "psyken"...   

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå fremstår jeg vel bare som en sånn "pick med girl" som skal liksom være så jævla kåt og kul og bedre enn andre damer, men samma det, jeg er jo anonym uansett. 

Jeg blir litt irritert her, du kan ikke snakke for alle damer. Jeg vil ha sex daglig og jeg har en mann som vil ha sex daglig - som er over 50, tenk det du - og ingen av oss har atferdsproblemer. Og vi lirer av oss noe som har med sex å gjøre i hver fjerde setning også. Og vi koser oss som bare det sammen. Hva som er normalt eller ei er da irrelevant, finn deg en du passer med bare, det er mitt sextips.

Det er så lett for sånne som synes sex er mindre uviktig å hetse de som synes det er viktig, som om dere har definisjonsmakten over hva andre mennesker skal føle. Jeg er helt enig i at det ikke er bra å gå rundt og sutre og mase og presse, men motsatt så tror jeg ofte sex ikke tas på alvor av sånne som deg, særlig menn avfeies bare som kåte griser, ta deg et runk liksom. Men det å være intim med sin kjæreste handle om så mye mer enn bare en orgasme. Jeg hadde ikke følt meg elsket om jeg ikke ble begjært, dersom han stadig avviste meg seksuelt så hadde jeg hatt det ordentlig vondt. Og da mener jeg ikke i skrittet, men i hjertet ;) 

Anonymkode: 975ec...22c

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det biologiske fysiske behovet bygger seg opp over tid, har lite med følelser å gjøre. Når det er dekt, så er de fleste av oss åpen for det hverdagslige med følelser. Rart nok har naturen gjort det omvendte med kvinner, dere må ha den trygge følelsen på plass først.

Anonymkode: 9dec8...542

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Myte at damer ikke vil ha sex. 

Jeg er kvinne på 48, vil ha sex både morgen og kveld. 

Startet med Livial etter at mensen slutta og det er fantastisk for meg seksuelt i allefall. Funker som jeg er 25 år igjen. 

Anonymkode: 62cd5...c4c

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Leser ts sitt innlegg nøyere og ser at jeg sporet av. 

Hvis mannen tenkte hele dagen på hva han skal gjøre for kvinnen i sitt liv, spør henne om han kan gjøre noe for henne på dagen(ikke sexrelatert), så ville han vunnet mange poeng 😉

Hele døgnet må være balansert om det skal bli noe på han i det øyeblikket en legger seg.. 

Anonymkode: 62cd5...c4c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fordi det biologiske fysiske behovet bygger seg opp over tid, har lite med følelser å gjøre. Når det er dekt, så er de fleste av oss åpen for det hverdagslige med følelser. Rart nok har naturen gjort det omvendte med kvinner, dere må ha den trygge følelsen på plass først.

Hvordan forklarer du det du kaller for et biologisk fysisk behov når millioner av menn (og kvinner) velger å leve i livslangt sølibat som munker? Det er bare tull at sex er et behov.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan forklarer du det du kaller for et biologisk fysisk behov når millioner av menn (og kvinner) velger å leve i livslangt sølibat som munker? Det er bare tull at sex er et behov.

Det er det samme biologiske behovet som for alle pattedyr av hannkjønn. Testosteron uten sex fører til aggressivitet og overgrep.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så en dokumentar om bordeller i Tyskland for 10 år siden.  Der kom det fram fra de som solgte sex, at søndags morgen var en travel tid. For da kom det mange gifte famille fedre å kjøpte sex.   

Anonymkode: 5318a...faa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

En del forskning på området;
https://families.org.au/article/sex-physical-need/
https://revsexologiaysociedad.sld.cu/index.php/sexologiaysociedad/article/view/236/297#:~:text=Ejaculation is a physiological process,biological%2C psychological and social factors.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4896089/#:~:text=Ejaculation is a physiological process,the bladder neck (30).

Utløsning er ett biologisk behov.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...