AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #821 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Manglende folkeskikk gjør meg sint. Rolig nå. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #822 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skrev da vitterlig at troverdigheten skranter der. Du insinuerer at andre juger, men vil bli behandlet med respekt. Merkelige greier. Anonymkode: d06d1...b42 Ja, troverdigheten til historien, ikke troverdigheten til hva du gjorde og ikke i historien. Jeg driter i om jeg blir behandlet med respekt. Men du behandler andre med respekt i en diskusjon med meg.
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #823 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert mange «nattlige besøk» rundt om i landet. Bra for dem 😊 Heldigvis ser ikke de fleste på sex som noe negativt. Anonymkode: d95ab...234 Ja, det er slett ikke uvanlig.
herzeleid Skrevet 2. august 2023 #824 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De står alle der, herze, også diskusjoner vedrørende din bruk av ordet konsekvens, som også er diskutert, all den tid du utelukkende fokuserer på enkeltmenneskers seksualliv, og nekter å inkludere andre aktørers agens i beregningen når det gjelder hva slags inntrykk som eventuelt oppstår i en eventuell konfrontasjon. Den usikres rolle, den dobbelstandardske rolle, slut shameren, sladrehanken eller den fordomsfulle har ingen agens hos deg når det gjelder hva slags inntrykk som blir dannet, for det du er opptatt av skal være riktig er først og fremst at andre menneskers seksuelle liv har det du kaller konsekvenser. Da tror jeg du misforstår igjen. Konsekvensen er der, og vi virker enige. Hvordan og hvorfor konsekvensene manifesterer seg er en helt annen, og omfattende, diskusjon, men svaret på spørsmålet "hvilke konsekvenser" er nettopp konsekvensene. Ikke en tirade mot "sladrehanken" osv. Sitat Du skriver at en seksualatferd der noen har et for høyt antall, har en konsekvens som man påfører andre. Dette er din kjepphest, og må gudene vite hvorfor dette er så viktig for deg. Dette er det jo du selv som skriver. Jeg har pekt på at du antagelig har rett: Sitat Hvis menn og kvinner kan velge antallet sexpartnere på den de er med, så foretrekker de selvfølgelig ikke et veldig høyt antall. Sitat Når du presenterer at noen kanskje får en guffen følelse dersom de blir møtt med visse reaksjoner, er det helt utrolig at du ikke opplyser om at den som har det guffent tross alt ikke skal ta ansvar for hva andre mener om vedkommendes seksualliv. Det er å stikke nesen sin i andres saker. At du i tillegg fremstiller det som om folk har sex fordi de synes det er kult, er igjen en spekulasjon fra deg, der du lusker rundt i andres intensjoner. Du skal ikke spekulere i hvorfor mennesker har seg. Det du gjør, er ikke pent. Derfor foreslår at du slutter å luske rundt i andres sexliv, særlig fordi du på side tjuefem opplyser om at du ikke har satt deg fore å opplære noen i hva andre finner attraktivt og ikke, og at du slutter å bruke min spekulative setning som sannhet, bare fordi du holdt på å dette av stolen av glede fordi du så den, siden det er så viktig for deg at dette er sant. Anonymkode: 2d7cd...689 Her vet jeg ikke hva du forsøker å svare på. Jeg har skrevet at jeg synes vi skal svare ærlig på spørsmål som de kvinnen som har opprettet tråden stiller, og det gjør jeg også. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da er jo ikke vedkommende en «potensiell partner» Om man liker sex og selv ikke ser det som negativt med å ha mange seksualpartnere, så vil ikke en med nær pietistisk seksualmoral være en potensiell partner. Jeg trenger ikke å gå lenger til mitt eget liv for å validere det. Vi må strengt tatt bruke oss selv og egne erfaringer om denne diskusjonen i det hele tatt skal ha noen poeng. Å snakke på vegne av andre blir meningsløs synsing. Jeg avsluttet en relasjon med en date fordi han lurte på hvor mange jeg har hatt sex med. Han var altså ikke en potensiell partner for meg. Hvor mange seksualpartnere som hadde vært «innafor» i han sin verden blir irrelevant. Ikke var han en potensiell partner og ikke får han noen gang vite om mitt antall var innenfor heller. Anonymkode: d95ab...234 Og da snakker vi om tilfellene der det antagelig er liten grunn til å vekte den konsekvensen særlig tungt. Samtidig er det nok fornuftig å være bevisst på at dette nok gjerne er mer nyansert enn "liker sex" og "pietistisk seksualmoral", og ofte vil det nok heller dreie seg om et skille mellom noen som har hatt et "normalt" forhold til sex og noen som har hatt et mer utsvevende forhold til sex. Som kvinnen over påpeker er det nok ofte også snakk om grader av hvor uattraktiv en synes slik bakgrunn er, der de fleste nok vil akseptere mye for en ellers perfekt partner, på samme måte som høyde, hvor trent en er osv. heller ikke er binære størrelser. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #825 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (4 minutter siden): Ja, troverdigheten til historien, ikke troverdigheten til hva du gjorde og ikke i historien. Jeg driter i om jeg blir behandlet med respekt. Men du behandler andre med respekt i en diskusjon med meg. Når jeg diskuterer med andre, så er jeg jo ikke i diskusjon med deg. Anonymkode: d06d1...b42
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #826 Skrevet 2. august 2023 Så lenge de bruker kondom og sjekker seg regelmessig så ser jeg ikke problemet med at folk har nye sex med forskjellige mennesker. Jeg skriver folk for det spiller ikke noe rolle om det er en dame eller en mann som ligger med forskjellige. Gjør det som er bra for deg selv. Anonymkode: 336a4...d16
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #827 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg diskuterer med andre, så er jeg jo ikke i diskusjon med deg. Anonymkode: d06d1...b42 Hvorfor siterer du meg, og svarer meg da?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #828 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor står det "kvinner" i overskriften, og ikke "personer"? Anonymkode: 01d8a...239 Kvinner og menn dømmer ikke hverandre likedan. Kvinner generelt liker menn med erfaring og som kan dra andre kvinner, kvinner har også større sannsynlighet for å overse en manns seksuelle fortid enn vice versa, menn generelt liker kvinner med lite/ingen erfaring og er uskyldige (ja, selv om kvinner synes dette er urettferdig og teit, om de forstår det eller ei). Velger en kvinne promiskuøs atferd er det mer sannsynlig at det biter henne i ræva på ett seinere tidspunkt i livet, når hun vil slå seg ned med et seriøst forhold og stifte familie, enn hva samme valgene hadde gjort for en mann. Folk generelt sett ser også mer ned på promiskuøse kvinner i forhold til promiskuøse menn, om man synes dette er noe som burde være tilfellet forandrer ikke om det ER tilfellet. Å fortelle kvinner at de kan gjøre akkurat som de vil og det har ingen konsekvenser er å gjøre de en bjørnetjeneste, menn flest liker ikke promiskuøse kvinner og mange menn som sier de ikke bryr seg om bodycount lyver for å få kvinnen til sengs. Bare fordi én mann forteller deg han ikke bryr seg betyr ikke det at han ikke lyver deg oppi trynet og bare ser på deg som noe å tømme seg i. I motsetning til hva mange kvinner tror, så er menn som bryr seg om sånt oftest de som faktisk respekterer kvinner og vil binde seg til en kvinne, bare ikke en de ser på som en hore. Det finnes også er ganske bredt spekter av biologiske grunnet for at menn bryr seg mer enn kvinner, blant annet at menn ikke har en garanti på farskap når dama deres er gravid og at menns verdi på markedet er mye mer basert på ressurser, som utvanner seg kraftig om han betaler for barn i 18 år som viste seg å ikke være hans likevel.. Å bruke DNA tester og "vi lever i 2023" som unnskyldning fungerer dårlig i praksis, menneskers instinkter bryr seg ikke om hva de kan gjøre på en blodklinikk, om en mann ser på deg som en hore så ser han på deg som en hore uansett hva du sier og hvor mange argumenter du har pugget på forhånd. Vi lever i den virkelige verden med virkelige konsekvenser, man kan lyve til seg selv og til venninnene sine så mye man vil, man kan ønske og argumentere for akkurat det man vil, man kan skylde på sjåvinisme og dikte opp eventyr om herskekontroll, fremtiden kommer og deler de konsekvensene som tilhører valgene du har tatt likeså. Menn respekterer ikke promiskuøse kvinner. Anonymkode: 025e1...712
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #829 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner og menn dømmer ikke hverandre likedan. Kvinner generelt liker menn med erfaring og som kan dra andre kvinner, kvinner har også større sannsynlighet for å overse en manns seksuelle fortid enn vice versa, menn generelt liker kvinner med lite/ingen erfaring og er uskyldige (ja, selv om kvinner synes dette er urettferdig og teit, om de forstår det eller ei). Velger en kvinne promiskuøs atferd er det mer sannsynlig at det biter henne i ræva på ett seinere tidspunkt i livet, når hun vil slå seg ned med et seriøst forhold og stifte familie, enn hva samme valgene hadde gjort for en mann. Folk generelt sett ser også mer ned på promiskuøse kvinner i forhold til promiskuøse menn, om man synes dette er noe som burde være tilfellet forandrer ikke om det ER tilfellet. Å fortelle kvinner at de kan gjøre akkurat som de vil og det har ingen konsekvenser er å gjøre de en bjørnetjeneste, menn flest liker ikke promiskuøse kvinner og mange menn som sier de ikke bryr seg om bodycount lyver for å få kvinnen til sengs. Bare fordi én mann forteller deg han ikke bryr seg betyr ikke det at han ikke lyver deg oppi trynet og bare ser på deg som noe å tømme seg i. I motsetning til hva mange kvinner tror, så er menn som bryr seg om sånt oftest de som faktisk respekterer kvinner og vil binde seg til en kvinne, bare ikke en de ser på som en hore. Det finnes også er ganske bredt spekter av biologiske grunnet for at menn bryr seg mer enn kvinner, blant annet at menn ikke har en garanti på farskap når dama deres er gravid og at menns verdi på markedet er mye mer basert på ressurser, som utvanner seg kraftig om han betaler for barn i 18 år som viste seg å ikke være hans likevel.. Å bruke DNA tester og "vi lever i 2023" som unnskyldning fungerer dårlig i praksis, menneskers instinkter bryr seg ikke om hva de kan gjøre på en blodklinikk, om en mann ser på deg som en hore så ser han på deg som en hore uansett hva du sier og hvor mange argumenter du har pugget på forhånd. Vi lever i den virkelige verden med virkelige konsekvenser, man kan lyve til seg selv og til venninnene sine så mye man vil, man kan ønske og argumentere for akkurat det man vil, man kan skylde på sjåvinisme og dikte opp eventyr om herskekontroll, fremtiden kommer og deler de konsekvensene som tilhører valgene du har tatt likeså. Menn respekterer ikke promiskuøse kvinner. Anonymkode: 025e1...712 Nei, men de vil gjerne pule rundt. Så hvis alle kvinner blir veldig dydige, vil ingen av mennene få pult uten å måtte gifte seg først. Tenk å ha sex med den samme dama hele livet. Veldig morsomt for de fleste menn, ikke sant? Anonymkode: d06d1...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå