Gå til innhold

Argumenter for/imot seksuell promiskuøs atferd kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Igjen, en imaginær kone er AI, ikke "person". Ergo ingen personer nevnt. Uansett hvor realistiske AI-kvinner er i dag. 

Anonymkode: d06d1...b42

Jeg tror det er ekte, søkte på kvakkekyllingen. Så akkurat her er jeg enig med koke.

Anonymkode: 2d7cd...689

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er ekte, søkte på kvakkekyllingen. Så akkurat her er jeg enig med koke.

Det skulle da faen meg bare mangle. 

AnonymBruker
Skrevet

Og de fleste svarene der er giiid, smileys og "kverulASJON". 😁 Brukeren er opprettet 2. juli. 

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (1 minutt siden):

Det skulle da faen meg bare mangle. 

Du har selv oppført deg råttent i hele tråden; og hadde mest sannsynlig gitt totalt beng i om dette gjaldt andre og ville vel bare fortsatt tralten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Igjen, en imaginær kone er AI, ikke "person". Ergo ingen personer nevnt. Uansett hvor realistiske AI-kvinner er i dag. 

Har snakket med kvakke før her inne, hun er ekte

Skrevet

Du har selv oppført deg råttent i hele tråden; og hadde mest sannsynlig gitt totalt beng i om dette gjaldt andre og ville vel bare fortsatt tralten.

Nei, jeg har ikke oppført meg råttent. Jeg har bedt deg forholden deg til det som skrives, ikke stråmennene og løgnene dine. Stråmenn og løgn er råttent.

AnonymBruker
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Stakkars. Jeg hadde vært svinflau hvis min mann hang på kvinneguiden utelukkende for å spre kvinnefiendtlige holdninger. Det hadde faktisk vært skilsmissegrunn. 

Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Hva faen ellers skulle hun være?

AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (2 timer siden):

Ja det bekrefter i alle fall at en av konsekvensene av slik adferd er at en kan oppfattes som mindre attraktiv eller aktuell som partner for en del potensielle partnere. 

Men da er jo ikke vedkommende en «potensiell partner»

Om man liker sex og selv ikke ser det som negativt med å ha mange seksualpartnere, så vil ikke en med nær pietistisk seksualmoral være en potensiell partner.

Jeg trenger ikke å gå lenger til mitt eget liv for å validere det. Vi må strengt tatt bruke oss selv og egne erfaringer om denne diskusjonen i det hele tatt skal ha noen poeng. Å snakke på vegne av andre blir meningsløs synsing.

Jeg avsluttet en relasjon med en date fordi han lurte på hvor mange jeg har hatt sex med. Han var altså ikke en potensiell partner for meg. Hvor mange seksualpartnere som hadde vært «innafor» i han sin verden blir irrelevant. Ikke var han en potensiell partner og ikke får han noen gang vite om mitt antall var innenfor heller.

Anonymkode: d95ab...234

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg har ikke oppført meg råttent. Jeg har bedt deg forholden deg til det som skrives, ikke stråmennene og løgnene dine. Stråmenn og løgn er råttent.

Du har blant annet insinuert at jeg løy om å ikke ha hatt sex med kompisene mine. Du oppfører deg dårlig, og forventer at alle andre skal være snille som lam?

Skrevet

Stakkars. Jeg hadde vært svinflau hvis min mann hang på kvinneguiden utelukkende for å spre kvinnefiendtlige holdninger. Det hadde faktisk vært skilsmissegrunn. 

Et oppegående menneske er mer flau over din oppførsel.

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen ellers skulle hun være?

Så sint, gitt. Pass språket foran damene :)

AnonymBruker
Skrevet

Et oppegående menneske er mer flau over din oppførsel.

Nope. Jeg er kvinne på et kvinneforum. 

Skrevet

Du har blant annet insinuert at jeg løy om å ikke ha hatt sex med kompisene mine. Du oppfører deg dårlig, og forventer at alle andre skal være snille som lam?

Og hvor har jeg insinuert det? En ny vri tolkning fra deg.

Skrevet

Nope. Jeg er kvinne på et kvinneforum. 

Men ikke oppegående nok til å inneha grunnleggende leseforståelse og folkeskikk, eller kunne føre en diskusjon uten å måtte sette opp stråmenn,

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (1 time siden):

Ja, og det er fullt mulig å legge sammen 2+2 og få 4. Altså, de fleste som kommer på besøk på senkkvelden eller natten er ikke på besøk for kaffe eller kjeks. Det er i de aller fleste tilfellene andre årsaker til dette.

Sikkert mange «nattlige besøk» rundt om i landet. Bra for dem 😊

Heldigvis ser ikke de fleste på sex som noe negativt.

Anonymkode: d95ab...234

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke stikk nesen din i andres privatliv.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (2 minutter siden):

Og hvor har jeg insinuert det? En ny vri tolkning fra deg.

Du skrev da vitterlig at troverdigheten skranter der. Du insinuerer at andre juger, men vil bli behandlet med respekt. Merkelige greier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så sint, gitt. Pass språket foran damene :)

Manglende folkeskikk gjør meg sint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...