AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #741 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Ja, og det er fullt mulig å legge sammen 2+2 og få 4. Altså, de fleste som kommer på besøk på senkkvelden eller natten er ikke på besøk for kaffe eller kjeks. Det er i de aller fleste tilfellene andre årsaker til dette. Men i mitt tilfelle stoppet de der og tok ut hviletiden med en TV-serie, kaffe og kjeks og prat. I stedet for ta ut hviletiden i lastebilen på en parkeringsplass. Anonymkode: d06d1...b42
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #742 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Det kan hende det. Men da er det sært å føle seg truffet av denne tråden. Jeg føler meg ikke truffet. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #743 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Imaginære koner er AI, ikke personer Anonymkode: d06d1...b42 @Kvakky Føler du deg imaginær?
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #744 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Ja, og det er fullt mulig å legge sammen 2+2 og få 4. Altså, de fleste som kommer på besøk på senkkvelden eller natten er ikke på besøk for kaffe eller kjeks. Det er i de aller fleste tilfellene andre årsaker til dette. Jeg har hatt besøk flere ganger i det siste sent på kvelden, vi bygde hylle i sneglefart, drakk sjokomelk, hørte musikk og det var det.
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #745 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler meg ikke truffet. Anonymkode: d06d1...b42 Neida.
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #746 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt besøk flere ganger i det siste sent på kvelden, vi bygde hylle i sneglefart, drakk sjokomelk, hørte musikk og det var det. Er det noen som har sagt at det ikke kan skje da?
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #747 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Er det noen som har sagt at det ikke kan skje da? Du antyder å være i tvil
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #748 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Du antyder å være i tvil Nei. Les hva som skrives, ikke lag dine egne tolkninger.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #749 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (1 minutt siden): Er det noen som har sagt at det ikke kan skje da? Du hadde sladret til kompisene at hun lå med disse folkene. Du og Kipling (antageligvis samme person med to brukere). Anonymkode: d06d1...b42 1
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #750 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du hadde sladret til kompisene at hun lå med disse folkene. Du og Kipling (antageligvis samme person med to brukere). Anonymkode: d06d1...b42 Hvor har jeg eller Kipling skrevet det?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #751 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Hvor har jeg eller Kipling skrevet det? Han har vitterlig skrevet at han har sladret om damer til kompisene, og du syntes det var korrekt. Anonymkode: d06d1...b42 1
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #752 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har vitterlig skrevet at han har sladret om damer til kompisene, og du syntes det var korrekt. Anonymkode: d06d1...b42 Nei, det var DIN påstand.
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #753 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (2 minutter siden): Nei. Les hva som skrives, ikke lag dine egne tolkninger. Du er selv en som tolker. Men greit, du skal få kverulere videre ifre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #754 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Nei, det var DIN påstand. Nei, det var han som skrev det. At han flere ganger har advart kompiser om damer og fortalt kompisene om disse damenes seksuelle liv, for å beskytte de stakkars kompisene. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #755 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Du er selv en som tolker. Men greit, du skal få kverulere videre ifre. Hva har jeg tolket?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #756 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Du er selv en som tolker. Men greit, du skal få kverulere videre ifre. Når man tolker sine egne påstander skrevet under et annet brukernavn, blir det gøy. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #757 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det var han som skrev det. At han flere ganger har advart kompiser om damer og fortalt kompisene om disse damenes seksuelle liv, for å beskytte de stakkars kompisene. Anonymkode: d06d1...b42 Men hvor står det at han spredde rykter? Det er jo drt du påstår, og da må du jo kunne bære i stand til å vise til påstanden.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #758 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Men hvor står det at han spredde rykter? Det er jo drt du påstår, og da må du jo kunne bære i stand til å vise til påstanden. Han var ikke der når dama hadde sex. Han deltok ikke. Ergo er det rykter. På samme måte som du hadde laget et rykte om meg, ut fra det du selv skrev. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #759 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man tolker sine egne påstander skrevet under et annet brukernavn, blir det gøy. Anonymkode: d06d1...b42 Driver du med det?
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #760 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var ikke der når dama hadde sex. Han deltok ikke. Ergo er det rykter. På samme måte som du hadde laget et rykte om meg, ut fra det du selv skrev. Anonymkode: d06d1...b42 Nei, det blir ikke rykter av det. Hvor skrev jeg at jeg ville satt ut et rykte om deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå